Love Island Suomi kausi 2
Alkaa 19.8
Tällä kertaa klo 21, ovatkohan ottaneet katsojien palautteet huomioon kun turhan myöhään alkoi viime vuonna :) Saa nähdä millainen kausi tästä tulee!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna päätin että en kato enää seuraavia kausia, jos niitä tulee. Alko jo kyllästyttää se kouluttaminen :D
Mut nyt ootan innolla et uusi kausi alkaa...
Kouluttaminen?
Mut joo, mä oon jotenki jäänyt koukkuun tähän sarjaan ja kattelin just uusimman UK:n versionki..vaikka onhan se paljolti vaan saarelaisten juttelua suhteistaan, välillä tylsää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna päätin että en kato enää seuraavia kausia, jos niitä tulee. Alko jo kyllästyttää se kouluttaminen :D
Mut nyt ootan innolla et uusi kausi alkaa...Kouluttaminen?
Mut joo, mä oon jotenki jäänyt koukkuun tähän sarjaan ja kattelin just uusimman UK:n versionki..vaikka onhan se paljolti vaan saarelaisten juttelua suhteistaan, välillä tylsää 😅
Koukuttuminen siis tietenki 😁
Uusista osallistujista ei varmaan vielä ole tullut mitään infoa?
[/quote]
Koukuttuminen siis tietenki 😁
Uusista osallistujista ei varmaan vielä ole tullut mitään infoa?[/quote]
Joo ei oo näkyny vielä infoo, luulisi pian tulevan!
Ohjelma-aika on varmaan valittu sen vuoksi ettei tule sentään ihan päällekkäin päivittäisen BB-koosteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma-aika on varmaan valittu sen vuoksi ettei tule sentään ihan päällekkäin päivittäisen BB-koosteen kanssa.
Niijoo, seki alkaa taas.
Millon se BB sitten alkaa?
Maanantaina alkaa taas. Tylsiä tyyppejä tulossa, ei samanlaisia persoonia kuin viime vuonna..
Toivottavasti tonne tulisi oikeasti todella persoonallisia ja ennenkaikkea karismaattisia ihmisiä, jotka tuovat viihdearvoa tähän ohjelmaan.
Ei lienee paljon katsele tätä ohjelmaa, kun syksyn tv-satoa tähdittää BB:t yms
Toivottavasti ohjelmassa olisi enemmän äxöniä kuin viime kerralla...
Mut nyt ootan innolla et uusi kausi alkaa...