Kalenteripukeutujat
Olen ihmetellyt kaupungilla joidenkin naisten pukeutumista. Lämmintä on yli 20 astetta ja aurinko paistaa. Silti joillain on päällään trensseja ja huiveja kaulassa. Näinpä yhden pitkän villakangastakin ja piponkin.
Paleleeko ihmisiä oikeasti vai eikö malteta odottaa ilmojen viilenemistä ja etukäteen shoppailtujen syysvaatteiden esittelyä? Näyttää aika hilpeältä. 😂
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Toisten pukeutuminen suurin ongelma... on elämä ilmeisesti helppoa ja kohdallaan. Mulle yksi lysti, mitä ja miksi muut pukevat. Ainut ja perusteltu ihmetyksenaiheeni on liikapukeutunut kuntoilija. Hölkkälenkkeilijä tuulipuvussa 15 asteen lämpötilassa syyskuisessa aurinkoisessa kelissä punaisena kuin keitetty rapu aiheuttaa aina ristiriitaisen fiiliksen, myötätunnon tuskan sekoittuessa ällistyshuvittuneisuteen. Silloin kun toiset vetää sortseissa mukavasti, jotkut menee talvivaatteissa kärsien.
”Myötätunnon tuskan sekoittuessa ällistyshuvittuneisuuteen”
Kiva jos saat noin voimakkaita fiiliksiä kun lenkkeilijä tulee tuulipuvussaan vastaan. Halvaksi tulee elämysten metsästäminen 🤣
En ymmärrä miten mun pukeutuminen liikuttaa toisia? Olen vilukissa ja aamulla on 6-8 astetta kun lähden töihin. Töissä ilmastointi. Työpäivän jälkeen pidän toppikseni päälläni jos niin haluan. Onko tämä jotenkin sinulta pois, AP? Hankippa elämä itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten mun pukeutuminen liikuttaa toisia? Olen vilukissa ja aamulla on 6-8 astetta kun lähden töihin. Töissä ilmastointi. Työpäivän jälkeen pidän toppikseni päälläni jos niin haluan. Onko tämä jotenkin sinulta pois, AP? Hankippa elämä itsellesi!
Kävikö tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kun lähdin töihin oli mittarissa 8 astetta. Sen lisäksi olin koko päivän töissä hyvin ilmastoidussa ja viilennetyssä tilassa jossa palelinkin välillä. Mua ei oikeastaan kyllä yhtään kiinnosta mitä mieltä joku satunnainen ohikulkija oli vaatteistani.
Sama täällä.
En ole ollenkaan ymmärtänyt tuota täytyy palella koska ei voi vielä laittaa tarpeeksi päälle ajattelua. Huvittavaa.
Lähdin tänään töihin klo 05 jälkeen, silloin oli kylmä.
Anna mun kaikki kestää yksinkertaisia ihmisiä joille toisten erilaiset ja vaihtuvat tilanteet täytyy tavata.
Kaikki eivät ole kuten sinä ap, tuliko edes mieleen?
Näin elokuussa kalenteripukeutuminen on kylläkin sitä, että pukeudutaan keveään kesä mekkoon vaikka lämpötila on juuri ja juuri +10.
Elokuu on vielä kesää, mutta nyt ollut todella kylmää elokuuksi. Ja silloin kyllä itse laitan lämpimän neuletakin päälle.
Kas, täällä mittari näyttää +7.