Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntekeväisyys. Annatko vai et? Perustele.

Vierailija
05.08.2019 |

Itse en anna mihinkään. Ei mitään erityistä syytä. Käytän mieluummin omat rahat perheeni hyväksi ja loput säästöön. En ole pihi, tarjoan kyllä ystävilleni. Ventovieraille en. Romanialaiskerjäläisille en anna ikinä mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan ja täysin itsekkäästä syystä: muiden auttamisesta tulee itselle hyvä mieli.

Vierailija
22/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä veroasteella pysty. Katsotaan sitten uudestaan kun pääomatulovero ja perintövero ovat nollassa. Ja varainsiirtovero. Näitä on tullut maksettua viime aikoina ihan tarpeeksi ja jatkossa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan  Pelastusarmeijalle, Läkare utan gränser, SOS barnbyar. En koskaan kirkolle tai Punaisille ristille, kirkko on varakas ja Punaisenristin rahoja menee kohtuuttoman paljon henkilökunnan palkkoihin.

Olen eläkeläinen,asun Ruotsissa, pieni eläke mutta voin antaa kerjäläisillekin muutaman klikon jos sattuu olemaan.

Vierailija
24/24 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt itseeni jos minulla on ylimääräistä rahaa koska se tarkoittaisi sitä että olen tehnyt liikaa töitä. En tahdo pilata elämääni liialla työnteolla. Teen töitä vain sen verran että pärjään taloudellisesti eli minulla ei koskaan ole ylimääräistä rahaa eli EI - en anna rahaa hyväntekeväisyyteen.

Autan kyllä ihmisiä vapaaehtoistöissä. Eli en anna muille rahaa mutta annan aikaa. Aika on mielestäni paljon rahaa arvokkaampaa.