Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä olla muiden kyydissä nyt kun olen saanut ajella itsenäisesti jonkin aikaa

Vierailija
05.08.2019 |

Syystä X joudun olemaan jonkin aikaa ilman autoani ja tullessani paikasta X kotiin taksilla, huomasin taas kuinka turhauttavaa on olla muiden kyydissä. Kuski mateli kolme kympin alueella kahtakymppiä (en nähnyt mittaria mutta kyllä alinopeuden huomaa ilmankin). Meni sellaista ärsyttävää pikkutiereittiä, vaikka olisi voinut mennä nopeampaa reittiä viidenkympin alueella.

Ja mikä parasta, ajoi yhdessä vaiheessa suoraan etuajo-oikeutetun eteen. Tosi turvallinen olo siellä takapenkillä. Entä jos nopeutta olisi ollut vaikka 80 km/h ja ääliö ajaa suoraan toisen keulaan.

En kestä olla muiden kyydissä! Ärsyttää liikaa ja on todella turvaton olo.

Kuski oli mies ja about 60-v. Tuntui olevan ihan pihalla.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan samantekevää miten joku jossain ajelee, mutta jos olen asiakkaana taksin kyydissä, haluan että matka on turvallinen ja että voin luottaa kuskin ajotaitoon. Valitettavasti se jää hyvin usein vain toiveen asteelle, kun ajaessa seuraillaan navigaattoria ja viime tipassa oikaistaan, kun ollaan ajautumassa ojaan (on tapahtunut oikeasti) ja ajellaan etuajo-oikeutettujen alle. Se ei vain ole ok, tiedättehän?

Vierailija
22/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"syystä x joudun olemaan ilman autoani" = auto on peltikorjaamolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan huomannut, että se toinen osapuoli tuli kolmion takaa :D

Vierailija
24/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin tuossa juuri taksin takana jonkin matkaa, ja tuntui kyllä aivan kuin sen kuljettaja ei olisi ajanut autoa koskaan aiemmin. Vilkkua ei käytetty, ryhmittäytymiset totaalisen päin persettä, alla tuliterä mersu, mutta kiihdyttäminen valoista 60km/h nopeuteen kesti n. 15 sekuntia jne. jne.

Vierailija
25/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää juuri kortin saaneet - omasta mielestään tietenkin kokeneita paremmat kuskit - ovat kyllä niin helmiä liikenteessä.

Vierailija
26/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D:D:D Se toinen osapuoli ei tullut kolmion takaa :D:D:D Siksi hänellä olikin etuajo-oikeus :D:D:D

Ja autoni on korjaamolla, kun ajoin sillä ensimmäistä kertaa ikinä enkä vielä hallinnut sitä. Kodin parkkipaikalla tuli pieni törmäys. Siihen ei liittynyt toista autoa ja syy oli se, että olin saanut kortin muutamaa tuntia aiemmin enkä ikinä ajanut autollani.

Vierailija
27/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää juuri kortin saaneet - omasta mielestään tietenkin kokeneita paremmat kuskit - ovat kyllä niin helmiä liikenteessä.

Minä en ajele etuajo-oikeutetun alle enkä matele konttausvauhtia :) Se on hauskaa miten joillain ei kestä pää sitä, että joku tietää osaavansa ajaa.

Vierailija
28/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, palataan asiaan parin vuoden päästä. 

Vierailija
29/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa sanonut, että en ole itse tehnyt virheitä????? Kaikki aloittavat jostain, tuliko yllätyksenä? Mutta jos taksikuski on noin +60, niin hyvin todennäköisesti hänellä on ajokokemusta enemmän kuin yksi kuukausi. Näin arvelisin. Eikä taksikuski yksinkertaisesti vain voi ajella muiden alle asiakas kyydissä. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
30/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D:D:D Se toinen osapuoli ei tullut kolmion takaa :D:D:D Siksi hänellä olikin etuajo-oikeus :D:D:D

Ja autoni on korjaamolla, kun ajoin sillä ensimmäistä kertaa ikinä enkä vielä hallinnut sitä. Kodin parkkipaikalla tuli pieni törmäys. Siihen ei liittynyt toista autoa ja syy oli se, että olin saanut kortin muutamaa tuntia aiemmin enkä ikinä ajanut autollani.

Kyllä se auto pitää olla hallussa, vaikka uusi onkin. Onneksi et ihmiseen törmännyt kaahaillessasi.

Vierailija
31/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap sukua palstan äitihullulle? Ainakin jankkaat yhtä lahjakkaasti.

Vierailija
32/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ajele etuajo-oikeutetun alle enkä matele konttausvauhtia :) Se on hauskaa miten joillain ei kestä pää sitä, että joku tietää osaavansa ajaa.

Ei. Pointti on siinä, että sinä kuvittelet osaavasi ajaa juuri kortin saatuasi. Kyllä se tauti siitä muutamassa vuodessa paranee.

Vierailija
33/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin tuossa juuri taksin takana jonkin matkaa, ja tuntui kyllä aivan kuin sen kuljettaja ei olisi ajanut autoa koskaan aiemmin. Vilkkua ei käytetty, ryhmittäytymiset totaalisen päin persettä, alla tuliterä mersu, mutta kiihdyttäminen valoista 60km/h nopeuteen kesti n. 15 sekuntia jne. jne.

Edes joku ymmärtää :) Juu ja tuolla kun on tullut ajeltua nykyään enemmän päiväsaikaan, on tullut huomattua että teillä liikkuu älyttömän paljon ihan pihalla olevia kuskeja. Tiedän että tööttäämiselle on rajoituksia, mutta voi hemmetti kun jäädään vihreällä miettimään, että pitäisikö tässä nyt peräti mennä vai eikö sittenkään. Ja letka matelee siinä vihreissä. Siinä kohtaa tööttään kyllä. Johan tuli vauhtia -_-

Ja sitten nämä jotka tulevat hirveällä kiireellä jostain pihasta suoraan eteen turvaväliin, vaikka hyvin huomaavat että ei kerkeä. Minkä takia ei voi odottaa paria sekuntia että toinen menee pois alta.

Vierailija
34/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pointti on siinä, että sinä kuvittelet osaavasi ajaa juuri kortin saatuasi. Kyllä se tauti siitä muutamassa vuodessa paranee.

:D:D Jostain kumman syystä sain kortin ja jostain kumman syystä en ajele muiden alle enkä matele selkeää alinopeutta. Täällähän joku yli-ihminen tiesi kertoa, että tämä etuajo-oikeutettu tuli kolmion takaa, vaikka mitään kärkikolmiota ei ollut :DDd Enköhän minä kuitenkin nähnyt tilanteen eikä joku random palstailija. Ihmeelliset luulot joillain itsestään, ei voi muuta sanoa. Mikä teitä vaivaa? Miten harhainen täytyy olla että kommentoi tuollaista vaikka ei ole ollut paikan päällä????

Vierailija
35/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta. Ensimmäinen osuma. Kivasti lähti ajot sulla.

Vierailija
36/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se auto pitää olla hallussa, vaikka uusi onkin. Onneksi et ihmiseen törmännyt kaahaillessasi.

Minkä takia kaahaisin parkkipaikalla tai yhtään missään? :D:D Miten voin hallita autoa, jota ajan ensimmäistä kertaa ikinä?? Idi**tti. Jokaiseen autoon täytyy totutella hetken aikaa. Mitä kortiton tollo edes tekee tässä keskustelussa? Olet aivan totaalisen pihalla :D

Vierailija
37/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D:D Jostain kumman syystä sain kortin ja jostain kumman syystä en ajele muiden alle enkä matele selkeää alinopeutta. Täällähän joku yli-ihminen tiesi kertoa, että tämä etuajo-oikeutettu tuli kolmion takaa, vaikka mitään kärkikolmiota ei ollut :DDd Enköhän minä kuitenkin nähnyt tilanteen eikä joku random palstailija. Ihmeelliset luulot joillain itsestään, ei voi muuta sanoa. Mikä teitä vaivaa? Miten harhainen täytyy olla että kommentoi tuollaista vaikka ei ole ollut paikan päällä????

Hyvä säkä, että just sun muropaketista löytyi ajokortti.

Vierailija
38/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta. Ensimmäinen osuma. Kivasti lähti ajot sulla.

Ensimmäinen kerta omalla autolla, en hallinnut sitä vielä :) Et näköjään ymmärrä, että jokainen auto on erilainen käsitellä ja minä olin käsitellyt ainoastaan autokoulun autoja, jotka olivat täysin erilaisia kuin omani :) :)

Vierailija
39/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä säkä, että just sun muropaketista löytyi ajokortti.

Huono juttu, että sinä olet katkera ja purat sitä minuun.

Vierailija
40/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kaahaisin parkkipaikalla tai yhtään missään? :D:D Miten voin hallita autoa, jota ajan ensimmäistä kertaa ikinä?? Idi**tti. Jokaiseen autoon täytyy totutella hetken aikaa. Mitä kortiton tollo edes tekee tässä keskustelussa? Olet aivan totaalisen pihalla :D

No jos holtittomasti törmäilet ympäriinsä, vauhtia on silloin liikaa.

Itse en tunne ketään, jolla ei uusi auto olisi hallussa sen vertaa, että se paskotaan ekalla ajolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän