Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä olla muiden kyydissä nyt kun olen saanut ajella itsenäisesti jonkin aikaa

Vierailija
05.08.2019 |

Syystä X joudun olemaan jonkin aikaa ilman autoani ja tullessani paikasta X kotiin taksilla, huomasin taas kuinka turhauttavaa on olla muiden kyydissä. Kuski mateli kolme kympin alueella kahtakymppiä (en nähnyt mittaria mutta kyllä alinopeuden huomaa ilmankin). Meni sellaista ärsyttävää pikkutiereittiä, vaikka olisi voinut mennä nopeampaa reittiä viidenkympin alueella.

Ja mikä parasta, ajoi yhdessä vaiheessa suoraan etuajo-oikeutetun eteen. Tosi turvallinen olo siellä takapenkillä. Entä jos nopeutta olisi ollut vaikka 80 km/h ja ääliö ajaa suoraan toisen keulaan.

En kestä olla muiden kyydissä! Ärsyttää liikaa ja on todella turvaton olo.

Kuski oli mies ja about 60-v. Tuntui olevan ihan pihalla.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hlvetin auto correct. Kolmenkympin*

Vierailija
2/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuskin nimi näkyy tilauksessa ja voi sen mukaan vältellä surkeita kuskeja. En kestä jos joudun olemaan pitkään ilman autoa. Tämä on ihan kamalaa. Haluan ajaa itse!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kun nähtävästi olet lähiaikoina saanut kortin niin kuvittelet olevasi itse huippukuski, jonka arvolle ei sovi olla kenenkään muun kyydissä, koska kaikki muut ovat idiootteja jotka eivät osaa ajaa autolla?

Vierailija
4/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. liikkuvalle poliisille tehtiinkö ilmoitus "audi"sta kilpineen jonka kuljettajaa vieressä oleva naikkonen yllytti hanasaareen kovaa ajaessaan "mikset ajanut sen yli" kun tämä oli juuri ohittanut risteyksen kevyenliikenteen väylää.

siinä kilvet kyllä kertovat kenelle auto kuluu.

Vierailija
5/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kun nähtävästi olet lähiaikoina saanut kortin niin kuvittelet olevasi itse huippukuski, jonka arvolle ei sovi olla kenenkään muun kyydissä, koska kaikki muut ovat idiootteja jotka eivät osaa ajaa autolla?

Turhaudun matelusta ja siitä, että kuski ajaa suoraan toisen keulaan. Oli ihan parista sentistä kiinni, ettei osunut. No okei, 80:n alueella oikealta tuleva väistää, mutta se periaate että jos tuollaisellakin mateluvauhdilla ajelee muiden alle, niin entä jos nopeutta on enemmän, miten se ajo sitten sujuu?

Kyllä minäkin olen ajanut alinopeutta, koska minulla on p*ska mittari joka näyttää mitä milloinkin. Auto on vuodelta 2011 ja mittari perinteinen p*ska. En siis koskaan tiedä tarkalleen mitä vauhtia ajan, mutta nykyään uskallan ajaa reippaammin.

Kaikki aloittavat jostain, mutta uskallan epäillä että tuollainen about 60-v kuski ei varmaan ole saanut korttia kuukausi sitten.

Vierailija
6/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

häirintä päälle kirjoitti:

mm. liikkuvalle poliisille tehtiinkö ilmoitus "audi"sta kilpineen jonka kuljettajaa vieressä oleva naikkonen yllytti hanasaareen kovaa ajaessaan "mikset ajanut sen yli" kun tämä oli juuri ohittanut risteyksen kevyenliikenteen väylää.

siinä kilvet kyllä kertovat kenelle auto kuluu.

Ööööö?

Vierailija
7/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi mitä hittoa se sinua kommentoija liikuttaa, että minä en halua olla muiden kyydissä? Kauhean raskaasti näytät ottavan sen. Minä tiedän itse mitä teen ajaessani, mutta kun toinen on ratissa niin saa vain arvata että mitä seuraavaksi tapahtuu.

Vierailija
8/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaudun matelusta ja siitä, että kuski ajaa suoraan toisen keulaan. Oli ihan parista sentistä kiinni, ettei osunut. No okei, 80:n alueella oikealta tuleva väistää, mutta se periaate että jos tuollaisellakin mateluvauhdilla ajelee muiden alle, niin entä jos nopeutta on enemmän, miten se ajo sitten sujuu?

Kyllä minäkin olen ajanut alinopeutta, koska minulla on p*ska mittari joka näyttää mitä milloinkin. Auto on vuodelta 2011 ja mittari perinteinen p*ska. En siis koskaan tiedä tarkalleen mitä vauhtia ajan, mutta nykyään uskallan ajaa reippaammin.

Kaikki aloittavat jostain, mutta uskallan epäillä että tuollainen about 60-v kuski ei varmaan ole saanut korttia kuukausi sitten.

Lataapas kännykkään nopeuden näyttävä sovellus, niin ei ole liikkuminen ihan noin epävarmalla pohjalla. Kuulostaa pelottavalta jos nopeutta säädetään persetuntumalta.

Vierailija
9/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi mitä hittoa se sinua kommentoija liikuttaa, että minä en halua olla muiden kyydissä? Kauhean raskaasti näytät ottavan sen. Minä tiedän itse mitä teen ajaessani, mutta kun toinen on ratissa niin saa vain arvata että mitä seuraavaksi tapahtuu.

Älä tee aloituksia, ellet kestä kommentteja.

Vierailija
10/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autolla ajaessa aina tarvitse/todellakaan pidä ajaa tasan nopeusrajoitusta. Joskus hiljaisempi vauhti on erittäin sallittua.

Varmaan kuitenkin ihan hyvä että se kuski ajoi alinopeutta jos meinasi jo muutenkin jäädä jonkun alle. Sinäkin tulet tekemään virheitä liikenteessä.

Suosittelen sinua hankkimaan polkupyörän vastaisuuden varalle, vaikutat kontrollifriikiltä.

Vierailija
11/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan se kortti on sinulla siis ollut?

Vierailija
12/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lataapas kännykkään nopeuden näyttävä sovellus, niin ei ole liikkuminen ihan noin epävarmalla pohjalla. Kuulostaa pelottavalta jos nopeutta säädetään persetuntumalta.

Kyllä ajattelin ihan navigaattorin ostaa :'D

Vierailija
13/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä ilmiö, että jos ihmisellä on kiire niin nopeus tuntuu hitaammalta. 

Vierailija
14/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tiedän että kun mittari näyttää 60, on nopeus suunnilleen 55. Vttuakos minä sille mahdan että nuo mittarit säädetään tarkoituksella yläkanttiin.

Vierailija
15/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä ilmiö, että jos ihmisellä on kiire niin nopeus tuntuu hitaammalta. 

Ei minulla ollut kiire minnekään. Selkeän alinopeuden huomaa silti helposti, jos yhtään ymmärtää ajamisesta mitään.

Vierailija
16/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummasti porukka ignooraa faktan että taksikuski ajoi suoraan etuajo-oikeutetun eteen. Ei taksikuski voi tehdä noin alkeellista ja vaarallista virhettä.

Vierailija
17/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, onko sinulla ollut kortti viikon, puoli vuotta vai kolme vuotta? Vai kuinka kauan?

Vierailija
18/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei autolla ajaessa aina tarvitse/todellakaan pidä ajaa tasan nopeusrajoitusta. Joskus hiljaisempi vauhti on erittäin sallittua.

Varmaan kuitenkin ihan hyvä että se kuski ajoi alinopeutta jos meinasi jo muutenkin jäädä jonkun alle. Sinäkin tulet tekemään virheitä liikenteessä.

Suosittelen sinua hankkimaan polkupyörän vastaisuuden varalle, vaikutat kontrollifriikiltä.

Ei, vaan taksikuskin täytyy ymmärtää että tuollaisessa ammatissa ei ajella muiden alle. Ei ainakaan kun on asiakas kyydissä.

Vierailija
19/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä minäkin olen tehnyt virheitä. Sitä kutsutaan harjoitteluksi. En kuitenkaan koskaan ajele muiden alle enkä matele älytöntä vauhtia.

Vierailija
20/50 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on ainakin kohdallaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän