Loukkaannutteko, jos teidät poistetaan jonkun facebook-kavereista?
Kommentit (26)
Riippuu kenen ja missä yhteydessä. Normituttavien kohdalla aika sama. Jokainen tekee mitä lystää. Jos läheinen poistaa juuri mut selityksettä, eikä juuri muita ihmisiä samalla, niin sitten kyllä jo ihmetyttää. En ole kovin loukkaantuvaa tyyppiä sinänsä, mutta tuollaisen eleen voi tulkita jonkinlaiseksi mielenosoitukseksi ja silloin olisi kiva ainakin tietää syy.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen ja missä yhteydessä. Normituttavien kohdalla aika sama. Jokainen tekee mitä lystää. Jos läheinen poistaa juuri mut selityksettä, eikä juuri muita ihmisiä samalla, niin sitten kyllä jo ihmetyttää. En ole kovin loukkaantuvaa tyyppiä sinänsä, mutta tuollaisen eleen voi tulkita jonkinlaiseksi mielenosoitukseksi ja silloin olisi kiva ainakin tietää syy.
Mistä tiedät ketä kaikkia muita on poistanut?
En.Mulla on itselläkin aika vähän siellä kavereita.
EVVK. . Joskus omassa profiilissa huomaa vähentyneen mutta en ala selaan kuka poistanu.
Kyllä ehkä vähän riipaisee, mutta en nyt varsinaisesti loukkaannu. Poistelen toisinaan itsekin, ennen laitoin viestin että "hei, siivoan kaverilistaa ja poistan sellaisia kenen kanssa ei pidetä yhteyttä, hyvää jatkoa" blaa blaa, mutta en nykyään.
Olen itsekin poistanut esimerkiksi entisiä työkavereita. Aikoinaan oltiin vapaa-ajallakin tekemisissä mutta nyt ei vuosiin ole pidetty yhteyttä ja olen muuttanut toisaalle. Samoin muitakin joiden kanssa en ole ollut missään tekemissä edes facebookin välityksellä lukuunottamatta vuosien takaista kaveripyyntöä. Esimerkiksi lapsuuden aikaisia tuttavuuksia.
Itseäni ei kiinnosta. Facebook ei ole mikään virallinen sivusto. No kai jotkut sitä sellaisena pitää mutta itse en. Mielestäni on hölmöä itkeä jos joku puolituttu tai vanha kaveri jolle ei ole vuosiin puhuttu ottaa minut pois facebookissa. Kyllä maailmassa ihmisiä ja uusia tuttavuuksia riittää. En elä facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ketä kaikkia muita on poistanut?
Varmaan se jotenkin jotain kautta ilmenee joskus, jos on läheinen henkilö. Sellaisen kanssa ollaan muutenkin kontaktissa kuin facessa ja jaetaan yhteisiä tuttavia ja niin edelleen.
Mitä mokomasta loukkaantumaan. On ihmisiä, jotka lopettavat koko facen käytön. Joitakin voi ärsyttää jokin mielipide. Yleensä poistajat ovat etäisempiä tutun tuttuja.
En mä edes huomaa, onko minut joku poistanut. Tai ehkä mua ei sitten ole kukaan koskaan poistanut? Jos huomaisin, niin loukkaantumisaste riippuisi siitä, kuinka läheinen tämä poistaja on. Jos joku hyvä kaveri poistaisi, kyllä voisin loukkaantua, mutta enemmänkin ihmettelisin ja kysyisin syytä.
En loukkaantunut poistosta mutta joku entinen hyvä ystävä kun esti kokonaan niin se tuntui hullulta. Mutta olkoon miten on. En loukkaannu enää koska Facella ei enää niin suurta merkitystä elämässä kuin joskus taannoisina vuosina. Ja olen itsekin poistanut henkilöitä koska on ilmennyt sitten jotakin sellaista mistä en tykkää eli kännissä kirjoitettuja päivityksiä, yleensä poliittisia kannanottoja tai sitten joku esittelee jotakin raudoilla metsästämäänsä eläintä seinällään niin kiitos ei ja hei!
joskus oli tavoitteena saada kaverit sinne alle 30 (oli 800)... runsailla "vähintään 100 pois" siivouksilla. Lopulta deletoin koko tilin.
En. Lähinnä vaan naurattaa, että aikuiset ihmiset sitten jaksaa poistella kiukkuspäissään meikäläistä.
Mulla on siis pari toveria, jotka loukkaantuu milloin mistäkin. Eka homma on, että poistavat mut FB listaltaan. Sitten kun taas on parempi aika, anelevat takas. < kun ei aina heti hyväksy heidän lisäystään, niin joko soittavat tai kasvotusten "eikö me taas voitais olla kavereita Facebookissakin?" Piruuttani en heti suostu, kärvistelkööt.
Mä olen poistanut kaikki työkaverit :D Ajattelin, että joutaahan noiden kanssa rupatella töissäkin. Pidän nykyään facen enemmänkin yhteydenpitokanavana vanhoihin tuttuihin kuten entiisiin luokkakavereihin
Minä olen poistanut kerralla kaikki kaverilistallani olleet kaverini pariinkin otteeseen koko facebookin olemassaoloni aikana, mutta sitten tullut katumapäälle ja pyytänyt vain osan alkuperäisistä kavereistani takaisin listalleni, eli ei haittaa, vaikka joku muukin olisi tehnyt tuon saman kuin minä, ja eikä enää edes pyydä takaisin minua kaverikseen. En minäkään kaikkia edes muistanut pyytää uudestaan kaverikseni, kun viimeksi yritin irrottautua kokonaan facebookista, mutta palasinkin takaisin, ja perustin uudestaan oman profiilini. Joitakin henkilöitä olen jossain vaiheessa pikkutoran jälkeen heittänyt ulos listaltani, mutta he ovat sitten jonkin ajan kuluttua pyytäneet itse takaisin kaverikseni, ja olen hyväksynyt paluupyyntönsä.
En edes huomaisi, en seuraa niitä enkä edes jaa mitään, mistä näkis kaverien peukutuksia.
Vierailija kirjoitti:
En. Lähinnä vaan naurattaa, että aikuiset ihmiset sitten jaksaa poistella kiukkuspäissään meikäläistä.
Mulla on siis pari toveria, jotka loukkaantuu milloin mistäkin. Eka homma on, että poistavat mut FB listaltaan. Sitten kun taas on parempi aika, anelevat takas. < kun ei aina heti hyväksy heidän lisäystään, niin joko soittavat tai kasvotusten "eikö me taas voitais olla kavereita Facebookissakin?" Piruuttani en heti suostu, kärvistelkööt.
:DHAHAHAHAH minuakin on naurattunut muutaman hölmön tollukan lähdöt kavereistani, ja vieläpä ovat asettaneet oikein estot päälle, etten minä pääse heidän aikajanojaan katselemaan, koska ei edes kiinnosta heidän pieni ja mitätön elämänsä. Voi, voi, kun tietäisivät, miten vähät välitän tuonkaltaisista vähällä älyllä varustetuista pikkuskidin tasolle jälkeenjääneistä hölmöistä!
Kuka käyttää edes jotain facebuukkia enää.
Kyllä vähän jos huomaan asian. Välttämättä en edes huomaa.