Mitä tekisit jos saisit huomenna 10 000 euron veronpalautukset ???
Niin minä laittaisin osan säästöön, olen ollut ilman palkkaa useamman vuoden. Sitten varaisin ihanan matkan vaikka jo tulevalle syksylle. Antaisin osan lapsille. Mihin sinä käyttäisit rahat ??
Kommentit (56)
Odottaisin kolme kuukautta ja marraskuun alusta, pahimman kaamoksen ja loskan aikaan, pakkaisin laukkuni ja suuntaisin kohti Thaimaata. Siellä sitten kuukauden päivät (ainakin).
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin kolme kuukautta ja marraskuun alusta, pahimman kaamoksen ja loskan aikaan, pakkaisin laukkuni ja suuntaisin kohti Thaimaata. Siellä sitten kuukauden päivät (ainakin).
Ai "kulttuurimatkalle"?
Ostaisin Aspoa, 1200 kpl. Oikeasti on tulossa 1200e.
Ilmoittaisin että on tapahtunut virhe.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe on just noin tekemässä, matkat varattu jne., mutta ei siihen 10 000 euroa riitä.
Eli itelle jäis kuus tonnia... Säästäisin, koska varmasti tulee tarpeeseen vuoden sisään. Talvella kävisin lomalla.
Ilmoittaisin, että palautuksia tullut liikaa, muutenhan siitä tulisi kavallussyyte.
Maksaisin velat ja ostaisin uuden sängyn. Loput menisivät peruselämiseen.
Sinne ne menis tilille makoilemaan kuten muutkin kymppitonnit.
Miettisin, miksi olen saanut palautusta, mutta Oma verossa ei näy edes päätöstä verotuksesta. Eiköhän se olisi soitto verottajalle ja varmistus, että palautanko rahat samantien. Saan omat veronpalautukset perinteiseen tapaan joulukuussa.
Ihania kommentteja kiitos. Oikeesti olen ollut ilman työtä ja palkkaa 6 vuotta ja tuli tuosta Mettin laukkuostosta mieleen mitä " tavis " voisi tehdä kymppitonnilla. Saan veronpalautusta alle 100 euroa ja aioin käyttää sen hierojalla käyntiin. ap
Lähtisin Lantsarottelle viikoksi juamaan daikureita palmun alle.🌴
Ostaisin uuden sängyn ja antaisin rahaa lapsilleni ja äidilleni. Varaisin lomamatkan ensi kesälle.
Laittaisin puolet säästöön puskuriksi ja toisen puolikkaan sijoituksiin. No ehkä voisin muutaman huntin törsätä kampaajaan, hierontaan ja kasvohoitoon.
Kaikki laittaisin säästöön ja käyttäisin pikku hiljaa opiskellessa.
Jättäisin tilille makaamaan. Asuntolaina loppuu kuitenkin joukukuussa, joten ei kiirehtimisestä kummempaa säästöä syntyisi. Lopulta se varmaan menisi remonttiin, jonka olen suunnitellut muutaman vuoden päähän.
Olisin pettynyt. Mulle on tulossa yli 30000. Pieleen mennyttä verosuunnittelua kun tulikin yllätysmenoja viime vuonna.