Mitä tekisit jos saisit huomenna 10 000 euron veronpalautukset ???
Niin minä laittaisin osan säästöön, olen ollut ilman palkkaa useamman vuoden. Sitten varaisin ihanan matkan vaikka jo tulevalle syksylle. Antaisin osan lapsille. Mihin sinä käyttäisit rahat ??
Kommentit (56)
Ehkä ostaisin paremmat tähtikuvauslaitteet. Voisin kyl ostaa nytkin mutta olen liian nuuka.
Vetäisin huumeita ja h uoria kunnes rahat on finaalissa.
Leikkeleisin naamaa vähän uuteen uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin kolme kuukautta ja marraskuun alusta, pahimman kaamoksen ja loskan aikaan, pakkaisin laukkuni ja suuntaisin kohti Thaimaata. Siellä sitten kuukauden päivät (ainakin).
Täsmälleen samoin tekisin 🤩
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaisin ne.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään ihmeellistä. Aika pieni taskuraha, meidän perheellä menee kuukaudessa yli 10 000 euroa elämiseen. Pitää maksaa hulppean Ullanlinna-kämppämme hovimestarille, siistijälle, kokille sekä perheen lapsenvahdille ja yksityisopettajalle. Lapset opettelevat viulunsoittoa aidolla stradivariuksella ja sen opettamiseen ei riitä kuka tahansa tavan pelimanni. Käydään useita kertoja kuukaudessa ulkomailla, mm. minä harrastan huippumuotinäytöksiä.
Terveisin tuiki tavallinen av-mamma.
Useita kertoja kuukaudessa? Voi poloista. Vihaisin moista paskaelämää jos siihen joutuisin.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin kolme kuukautta ja marraskuun alusta, pahimman kaamoksen ja loskan aikaan, pakkaisin laukkuni ja suuntaisin kohti Thaimaata. Siellä sitten kuukauden päivät (ainakin).
Jep. Sinne vain lähtisin minäkin nussimaan Qullin nupin turvoksiin. Kuukauden hinkkamisen jälkeen varmasti Bepantheni tuntuisi linnunmaidolta, kun sitä siihen punaisena helottavan ja sykkivän tatin nokkaan sipaisisi.
Sitten voisikin laskea jäljellä olevat rahat, että kauanko pystyy vielä hummaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisin huumeita ja h uoria kunnes rahat on finaalissa.
AiJettä pari viikkoa ihan pöllyssä ja h uoran tussussussa.
Selvittäisin ensin toki onko summa oikein.
Jos olisi, niin irtisanoutuisin heti (viim. keskiviikkona). Kuukauden irtisanomisaika mutta siihen riittää sisällä olevat lomat, joten käyttäisin ne pois.
Lomailisin rauhassa muutaman päivän jonka jälkeen ettisin itselleni toisen työpaikan.
Antaisin olla tilillä siltä varalta että huomaavat ruinata takaisin.
Jos siitä ei olisi pelkoa, niin silmien laserointi ja hampaiden oikominen.
Autokaupoille, olis tarve turvalliseen ja isolla tavaratilalla varustettuun autoon kun on vauva talossa👌 Oikeasti saan kymmenesosan tuosta❤
Ei tuolla kovin isoa lommoa tekisi asuntolainaan, joten laittaisin sen sijoitussalkkuun.
Hyvä illallinen ja loput sijoituksiin.