Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petturin paljastaminen, kannattaako?

Vierailija
05.08.2019 |

Tiedän erään pariskunnan, jostain Tampereen läheltä pienemmältä paikkakunnalta. Ovat n. 50 vuotiaita. Vaimo on koululla töissä ja hyvässä kunnossa, varsin viehättävä ja mukavanoloinen tumma nainen. Mies tekee reissuhommia, sekä ulkomailla että kotimaassa, eri pituisia keikkoja. Lapsiakin on, mutta ovat isoja jo.

Miehestä ei ikinä päällepäin uskoisi, mutta pettää vaimoaan minkä ehtii. Lähettelee viestejä ja kuviaankin vieraille naisille, ja joka matkakohteesta löytyy joku eukko joka lankeaa tämän äijänretaleen juttuihin. Tekee tätä lähinnä reissuillansa, mutta myös kotoaan ja naureskelee vain että heillä on vaimon kanssa täysi luotto ja toisen puhelimeen ja läppäriin ei kosketa..

Tekisi mieli kertoa tämän elähtäneen vanhan ukon touhuista vaimolle (anonyymisti koska en halua että viestintuoja ammutaan), mutta onko siinä mitään järkeä? Tuottaisinko vain pahaa mieltä syyttömälle vaimolle?

Todisteita on useammastakin tapauksesta kun on pettänyt (viestejä ja kuvia), mutta ehkä on kuitenkin parempi olla puuttumatta toisten asioihin?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa isoa vahinkoa tule, vaikka vaimo jo tietäisi ja silti kerrot. Eikä kertominen ole toisten elämään puuttumista, se on vain kertomista. Sitten katoat taka-alalle. Et ole puuttunut mitenkään vaimon ratkaisuihin, vain varustanut hänet tarpeellisella tiedolla, ellei hän vielä tiennyt. Ei ole iso asia, informaatiota jaetaan maailmassa joka ikinen päivä turhemmistakin asioista.

Vierailija
62/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimo tietää miehensä puuhista mutta ei välitä. Reissutyöläiset pettää aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. En halua suoda miehelle tällaista elämää jossa on kotona se tuttu ja turvallinen vaimo ja jännitys ja intohimo haetaan muualta.

Näiden miesten toivoisin jäävän yksin kun vaimo lähtee.

Vierailija
64/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimo tietää miehensä puuhista mutta ei välitä. Reissutyöläiset pettää aina.

Haluaisin sanoa että minun reissutyötä tekevä mieheni ei petä, mutta... Tyhjensin matkalaukkuaan viime reissun jälkeen ja siellä oli avattu purkki liukkaria. Minun kanssani ei sitä tarvitse enkä tiedä mihin muuhun sitä voi käyttää kuin... No. En kysele kun olen luvannut luottaa. Don't ask, don't tell.

Vierailija
65/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa että minun reissutyötä tekevä mieheni ei petä, mutta... Tyhjensin matkalaukkuaan viime reissun jälkeen ja siellä oli avattu purkki liukkaria. Minun kanssani ei sitä tarvitse enkä tiedä mihin muuhun sitä voi käyttää kuin... No. En kysele kun olen luvannut luottaa. Don't ask, don't tell.

Liukkari sopii runkkaamiseeen.

Vierailija
66/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukkari sopii runkkaamiseeen.

Ja p*rsepanoon.

Vierailija
67/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli huijasi sinuakin niin käräytä. Millä kirjaimella etunimi alkaa? Tiedänkö saman tyypin tosin en ole kukaan noista naisista, ei ole ollut suhteita.

J

Hei onko tää se J Tampereelta mistä on ennenkin ollut juttua jossain suomi24:llä?

Eiköhän Tampereella ole aika monta J-nimistä petturia.. Itekin tiedän useamman. Siitä en tiedä kenestä on Suomi24:lla ollut.

Vierailija
68/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin rakastajani ja kerroin miehen vaimolle myös sen. Poistuin kuvioista enkä katsonut taakseni. En edes halua tietää kuinka heille kävi.

Vierailija
69/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kumminkin aika moni haluaisi tietää.

En tiedä onko tuo nyt "muitten elämään puuttumista" jos kerrot annat vaimolle mahdollisuuden päättää itse haluaako olla pettäjän kanssa vai ei.

Vierailija
70/72 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on ainoastaan muiden hyväksikäyttäjä. Ei sen kummempaa. Jos sinusta on ok tulla hyväksikäytetyksi älä kerro, jos hyväksikäyttö on sinusta väärin kerrot.

Jos vaimo tietää et menetä mitään. Jos ei tiedä et siltikään menetä mitään. Voit vain voittaa tilanteessa kertomalla asiasta.

Vierailija
71/72 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolensa ja toisensa. Mutta siihen kannattaa varautua että viestintuoja ammutaan... Tietty jos naisia on ollut useita ja anonyymisti ilmoittaa, niin ei mieskään ehkä voi olla ihan varma kuka on kannellut - ellei nämä "todisteet" sitten paljasta. Tosin eiköhän ne kikkulin kuvat ole olleet samat kaikille eukoille..

Vierailija
72/72 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-P golfari on kyllä petturi.

Herra asuu 12 v tyttöystävän kanssa, silti kaverilla oli suhteessa toisen naisen kanssa.

Lupauksia ja manipulointi!!!

Varkokaa naiset