Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petturin paljastaminen, kannattaako?

Vierailija
05.08.2019 |

Tiedän erään pariskunnan, jostain Tampereen läheltä pienemmältä paikkakunnalta. Ovat n. 50 vuotiaita. Vaimo on koululla töissä ja hyvässä kunnossa, varsin viehättävä ja mukavanoloinen tumma nainen. Mies tekee reissuhommia, sekä ulkomailla että kotimaassa, eri pituisia keikkoja. Lapsiakin on, mutta ovat isoja jo.

Miehestä ei ikinä päällepäin uskoisi, mutta pettää vaimoaan minkä ehtii. Lähettelee viestejä ja kuviaankin vieraille naisille, ja joka matkakohteesta löytyy joku eukko joka lankeaa tämän äijänretaleen juttuihin. Tekee tätä lähinnä reissuillansa, mutta myös kotoaan ja naureskelee vain että heillä on vaimon kanssa täysi luotto ja toisen puhelimeen ja läppäriin ei kosketa..

Tekisi mieli kertoa tämän elähtäneen vanhan ukon touhuista vaimolle (anonyymisti koska en halua että viestintuoja ammutaan), mutta onko siinä mitään järkeä? Tuottaisinko vain pahaa mieltä syyttömälle vaimolle?

Todisteita on useammastakin tapauksesta kun on pettänyt (viestejä ja kuvia), mutta ehkä on kuitenkin parempi olla puuttumatta toisten asioihin?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Asia ei sinulle kuulu, etkä voi tietää, mikä on heidän avioliittonsa tilanne. Vaimo voi olla vaan hyvillään siitä, että elähtäneelle ukkorahjukselle riittää vielä vientiä muualla, niin saa olla itse rauhassa ukon käpälöinneiltä. t. vastaava vaimo

Vierailija
22/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Asia ei sinulle kuulu, etkä voi tietää, mikä on heidän avioliittonsa tilanne. Vaimo voi olla vaan hyvillään siitä, että elähtäneelle ukkorahjukselle riittää vielä vientiä muualla, niin saa olla itse rauhassa ukon käpälöinneiltä. t. vastaava vaimo

Siinä tapauksessa kertominen ei haittaa mitään.

Mutta pettäjähän sinä oletkin, etkä halua tulla paljastetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä juuri on asian toinen puoli jota mietin. Tiesin että suurin osa palstalta on sitä mieltä että pitää tietenkin kertoa - ja jos olisin naimisissa, niin kyllä itsekin haluaisin vaimona tietää vastaavasta. 

Mutta tiedän myös että osalle ihmisistä nämä asiat ei ole ollenkaan niin mustavalkoisia eikä kaikki halua tuollaisesta tietää. Tilanne voi olla juurikin tuo mitä kuvailit tai sitten vaimoa ei muuten vain kiinnosta tietää - ties vaikka puuhailisi omillaankin jotain... Tuohon ikään mennessä toivottavasti kuiteskin jo miehensä tuntee ihan kunnolla ja jos sattuukin miehensä metkut jo tuntemaan niin mahdollisesti yksityiskohtien kertominen ja asian konkretisoiminen toisi vain pahaa mieltä vaimolle.

Vierailija
24/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei sulla kerta mitään hävittävää ole, niin...

Vierailija
25/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmoitin. Niin vaimolle kuin miehen toisellekin naiselle. Tosin olin itsekin miehen toinen nainen. Todellisuudessa en edes tiedä miten monta naista tuolla äijällä oli/on.

Tässä tapauksessa ainakin nämä pari muuta naista itseni lisäksi tietävät asiasta eli heille ei tarvitse paljastaa mitään... Muitakin eukkoja on, mutta en tiedä heistä sen enempää kuin yhden etunimen/lempinimen.

Olen tuon viestin 15 kirjoittaja. En tiedä kuka tämä lainaaja on, mutta kyllä, nyt ex-vaimo tietää, toinen nainen ja muutama muukin. Yksi hölmö nainen otti ukon asumaan kanssaan vaikka sai tietää muistakin naisista. Ihmettelen vaan, miten tyhmä tuo nainen on. Nyt sitten itkee kun ei voi luottaa mieheen.

Vierailija
26/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kuvittelet ettei vaimo tiedä?

Millä oikeudella lähdet puuttumaan toisten elämään?

Itse petturi miehen kanssa olleena, tiesin. Oli minun päätökseni kuinka asian käsittelin.

Turha sanoa että ero tulee puskista ja yllättäen. Kyllä siinä useampi vuosi kateltiin kurjuutta silmät kiinni.

T. Exvaimo

Vierailija
27/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä juuri on asian toinen puoli jota mietin. Tiesin että suurin osa palstalta on sitä mieltä että pitää tietenkin kertoa - ja jos olisin naimisissa, niin kyllä itsekin haluaisin vaimona tietää vastaavasta. 

Mutta tiedän myös että osalle ihmisistä nämä asiat ei ole ollenkaan niin mustavalkoisia eikä kaikki halua tuollaisesta tietää. Tilanne voi olla juurikin tuo mitä kuvailit tai sitten vaimoa ei muuten vain kiinnosta tietää - ties vaikka puuhailisi omillaankin jotain... Tuohon ikään mennessä toivottavasti kuiteskin jo miehensä tuntee ihan kunnolla ja jos sattuukin miehensä metkut jo tuntemaan niin mahdollisesti yksityiskohtien kertominen ja asian konkretisoiminen toisi vain pahaa mieltä vaimolle.

Juuri näin. Itse ainakin toivon, että ukko hoitaa seikkailunsa niin fiksusti, ettei jää niistä kiinni. Asia ei siis silloin häiritse, jos se pysyy vain rakastajattariensa tiedossa. Siinä tapauksessa alkaa risomaan, jos menee leveilemään puolelle maailmaa. Pidän omissa seikkailuissani hyvin matalaa profiilia, eikä ole yksikään rakastajistani ollut niin matalaotsainen, että olisi katsonut asiakseen puuttua perheemme sisäisiin asioihin. Varmasti ampuisin viestintuojan, jos joku mieheni rakastajattarista tulisi avautumaan minulle. Se ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
28/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä sitten pitäisi olla sinulle?

Vierailija
29/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin tietää, sillä minä en halua pettäjän kanssa jakaa arkeani. Elämä on liian lyhyt elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sinua arvosta.

Älä huoli. Ei tarvii olla peloissaan ja epätietoinen pettääkö puoliso vai ei.

Sä kyllä tiedät milloin pettää. Sen huomaa niin selvästi. Tarvitsee vain olla oikeasti kiinnostunut omasta puolisosta.

Vierailija
30/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse petturi miehen kanssa olleena, tiesin. Oli minun päätökseni kuinka asian käsittelin.

Turha sanoa että ero tulee puskista ja yllättäen. Kyllä siinä useampi vuosi kateltiin kurjuutta silmät kiinni.

T. Exvaimo

Miksi oletat että olen automaattisesti puuttumassa kenenkään elämään? Ja miksi itse oletat että vaimo tietäisi? Tässä asiassa on 2 puolta kuten olen jo maininnut ja siksi haluankin asiasta keskustelua ja mielipiteitä. Itse haluaisin vaimona tietää, jotta voisin tehdä omat ratkaisuni tosiasioiden pohjalta. Itse en haluaisi elää "silmät kiinni". Mutta ymmärrän myös sen että kaikki eivät ajattele kuten minä enkä osaa ajatella asiaa pitkässä liitossa olleen naisen kannalta.

Vierailija
31/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku petturi täällä huutelee ettei saa kertoa :D:D:D

Kiinnijääminen onkin kamalaa, tulee kylmä hiki. Olen kokeillut, ei kannattanu.

Vierailija
32/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli huijasi sinuakin niin käräytä. Millä kirjaimella etunimi alkaa? Tiedänkö saman tyypin tosin en ole kukaan noista naisista, ei ole ollut suhteita.

Vierailija
33/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli huijasi sinuakin niin käräytä. Millä kirjaimella etunimi alkaa? Tiedänkö saman tyypin tosin en ole kukaan noista naisista, ei ole ollut suhteita.

J

Vierailija
34/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noita vastaavia löydy Suomestakin lukuisia... Olen kuullut että reissutöissä lähes joka ukko pettää jos tulee tilaisuus vastaan. 

Vierailija
35/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Exvaimo

Miksi oletat että olen automaattisesti puuttumassa kenenkään elämään? Ja miksi itse oletat että vaimo tietäisi? Tässä asiassa on 2 puolta kuten olen jo maininnut ja siksi haluankin asiasta keskustelua ja mielipiteitä. Itse haluaisin vaimona tietää, jotta voisin tehdä omat ratkaisuni tosiasioiden pohjalta. Itse en haluaisi elää "silmät kiinni". Mutta ymmärrän myös sen että kaikki eivät ajattele kuten minä enkä osaa ajatella asiaa pitkässä liitossa olleen naisen kannalta.

Onko 22v pitkä liitto? Jos on tarpeeksi pitkä niin todellakin tiesin pitkään mieheni puuhista. En halunnut ulkopuoliselle kertoa.

T. Ex-vaimo

Vierailija
36/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro petetylle.

Jos hän tietää jo asiasta, ei tapahdu mitään välttämättä ja se on HÄNEN valintansa.

Jos ei tiedä, taatusti haluaa tietää, jotta voi tehdä omat valintansa.

Vierailija
37/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Exvaimo

Onko 22v pitkä liitto? Jos on tarpeeksi pitkä niin todellakin tiesin pitkään mieheni puuhista. En halunnut ulkopuoliselle kertoa.

T. Ex-vaimo

Onhan se pitkä liitto tietenkin. Mutta se että sinä tiesit, ei tarkoita että jonkun toisen eukko tietää (tai ettei tiedä). Mahdotonhan se on toisen puolesta sanoa miten kukin haluaisi omalla kohdallaan toimittavan. Toki tämänkin ketjun perusteella suurin osa ainakin sanoo että haluaisi tietää.

Vierailija
38/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia kuvailit pariskuntaa noin? Siihen ei olisi pitänyt olla mitään tarvetta.

Vierailija
39/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tietäväni tapauksen... Majailevat Nokialla ja vaimo ulkkari? Osuinko oikeaan?

Vierailija
40/72 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro petetylle.

Jos hän tietää jo asiasta, ei tapahdu mitään välttämättä ja se on HÄNEN valintansa.

Jos ei tiedä, taatusti haluaa tietää, jotta voi tehdä omat valintansa.

Miten kertominen tuossa tilanteessa kannattaa paljastajalle? Ei mitenkään. Kyllä paljastaja odottaa että vähintään petytty toimii hänen moraalinsa mukaan, ei sen mukaan mitä petetty itse tilanteesta ajattelee.