Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
141/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, tuskin tulen kokeilemaankaan. En näe yhtään hyvää syytä tapailla 15-20 vuotta vanhempaa miestä, ajatuskin puistattaa. Mieluummin ilman miestä kuin noin paljon itseä vanhempi mies.

Oksettava kommentti. Itseään selkeästi nuoremman tai vanhemman tapailu ei tietenkään ole mikään itseisarvo, mutta jos sinua "ajatuskin puistattaa" toisesta ihmisestä, sinussa on jotain pahasti vialla. Ehkä on todella parempi että vietät elämäsi ilmaan yhtään mitään miestä.

N31

Ja sinä taidat ollakin jo ikuinen vanhapiika. Se on sinussa pahasti vialla. Tai ehkä vanhuksille vielä omaishoitajiksi kelpaisit.

Taattua wt:tä heittää provoo tiskiin. Provoo mikä on päästä keksitty. Ps. Elämänkoululaisen ei ole pakko keksiä tarinoita päästään, vaan hän voi myös kommentoida vastapuolen väitteitä tai kritiikkiä, niinkuin normaalit keskustelijat tekee. ;)

Älä sitten keksi väsyneitä provojasi. Jos nimittelet toisia oksettaviksi ja että on jotain pahasti vialla, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Vai mitä ruttukullin seksilelu?

Mites toi luetunymmärtäminen pelittää? En ole nimitellyt ketään oksettavaksi, kirjoitin että kommentti oli oksettava. Ja todella, ihminen jota puistattaa ajatus vanhemmista ihmisistä, ei ole normaali saati terve. Ongelma tässä ei ole se, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan, vaan se, ettet näe metsää puilta.

Mites toi luetunymmärtäminen pelittää? Kommentoija ei sanonut, että ajatus vanhemnista ihmisistä puistattaa vaan että ajatus tapailusta heidän kanssa puistattaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jos aikuista ihmistä puistattaa jo pelkästään ajatuksen tasolla toisen, nimeämättömän, henkilön tapailu, vain sen takia että hän teoriassa olisi vanhempi, on tässä ihmisessä jotain vialla. Joko hän on jäänyt seksuaalikehitykseltään teini-ikään, tai on muuten täysin keskenkasvuinen. Lukisin samaan kategoriaan esim ne naiset tai miehet, jotka eivät voi ottaa itselleen lyhyempää/pidempää kumppania. Oikein lapsellisuuden riemuvoitto.

Missä hiton teoriassa? Jos ihminen on vanhempi niin hän on vanhempi, ihan käytännössäkin. Ihminen rapistuu ja kuolee, ikä kertoo missä vaiheessa mennään. Kaikilla tahti ei ole sama mutta se ei edellistä muuta. On täysin ymmärrettävää, että ei halua keski-iän alussa puolisoa jonka elämä kestää enää korkeintaan parikymmentä vuotta, aivan kuten on täysin ymmärrettävää, että täysivaltainen ihminen ei halua jälkeenjäänyttä puolisoa tai puolisoa jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Ainoastaan lyhytnäköiset haihattelijat vaahtoavat kuinka iällä ei ole merkitystä. Itse en ehdoin tahdoin halua viettää merkittävää osaa keski-iästä ja vanhuudestani leskenä. Nämä lyhytnäköiset ihmiset varmasti ajattelevat, että etsivät uuden puolison hetkeäkään miettimättä sitä kuka on vielä jäljellä valittavana.

Vierailija
142/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälaisia ovat nämä reilusti yli 40v. mammat, jotka noin vain hankkivat kymmenen vuotta nuoremman miehen. Olen itse 36-vuotias mies ja voin täysin rehellisesti sanoa, että pelkkä ajatus itseäni noin paljon vanhemman naisen kanssa olemisesta puistattaa hyvin paljon. En myöskään tiedä ketään miestä erittäin laajasta ystäväpiiristäni, jolla edes olisi itseään vanhempi nainen - saati sitten 10 vuotta vanhempi...

Olen korkeakoulutettu, lapseton, asun pääkaupunkiseudulla ja suoraan sanoen en ole ikinä ollut suositumpi naisten keskuudessa kuin nyt olen tämän ikäisenä. Ensimmäistä kertaa elämässäni osat ovat vaihtuneet ja naiset jahtaavat minua eikä toisin päin. Siis jopa noin kymmenen vuotta nuoremmat naiset, joten ymmärrätte varmaan että ne +45-vuotiaat ovat kyllä käytännössä aivan täysin näkymättömiä minulle.

Minua siis ihmetyttää se, että miten palstalle kirjoittavilla naisilla tuntuu lähtökohtaisesti aina olevan se komea ja viriili, 10-15v. nuorempi mies kainalossa?

BS. Naiset eivät edelleenkään "jahtaa" sinua ja olet edelleen katkera, naiseton ja lapseton nettihörhö.

No jahtaa ne, usko pois :) Tiedän kun olen samassa tilanteessa. Ihan sama onko töissä, harrastuksissa vai ruokamarketissa, tulee eteen naisia jotka tekevät eri tavoin selväksi että ovat kiinnostuneita.

Miten naiset tekee ruokamarketissa selväksi kiinnostuksensa? Ei oo koskaan tullut mieleen olla tyrkyllä siellä vaikka ois millanen adonis ostoksilla. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, tuskin tulen kokeilemaankaan. En näe yhtään hyvää syytä tapailla 15-20 vuotta vanhempaa miestä, ajatuskin puistattaa. Mieluummin ilman miestä kuin noin paljon itseä vanhempi mies.

Oksettava kommentti. Itseään selkeästi nuoremman tai vanhemman tapailu ei tietenkään ole mikään itseisarvo, mutta jos sinua "ajatuskin puistattaa" toisesta ihmisestä, sinussa on jotain pahasti vialla. Ehkä on todella parempi että vietät elämäsi ilmaan yhtään mitään miestä.

N31

Ja sinä taidat ollakin jo ikuinen vanhapiika. Se on sinussa pahasti vialla. Tai ehkä vanhuksille vielä omaishoitajiksi kelpaisit.

Taattua wt:tä heittää provoo tiskiin. Provoo mikä on päästä keksitty. Ps. Elämänkoululaisen ei ole pakko keksiä tarinoita päästään, vaan hän voi myös kommentoida vastapuolen väitteitä tai kritiikkiä, niinkuin normaalit keskustelijat tekee. ;)

Älä sitten keksi väsyneitä provojasi. Jos nimittelet toisia oksettaviksi ja että on jotain pahasti vialla, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Vai mitä ruttukullin seksilelu?

Mites toi luetunymmärtäminen pelittää? En ole nimitellyt ketään oksettavaksi, kirjoitin että kommentti oli oksettava. Ja todella, ihminen jota puistattaa ajatus vanhemmista ihmisistä, ei ole normaali saati terve. Ongelma tässä ei ole se, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan, vaan se, ettet näe metsää puilta.

Mites toi luetunymmärtäminen pelittää? Kommentoija ei sanonut, että ajatus vanhemnista ihmisistä puistattaa vaan että ajatus tapailusta heidän kanssa puistattaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jos aikuista ihmistä puistattaa jo pelkästään ajatuksen tasolla toisen, nimeämättömän, henkilön tapailu, vain sen takia että hän teoriassa olisi vanhempi, on tässä ihmisessä jotain vialla. Joko hän on jäänyt seksuaalikehitykseltään teini-ikään, tai on muuten täysin keskenkasvuinen. Lukisin samaan kategoriaan esim ne naiset tai miehet, jotka eivät voi ottaa itselleen lyhyempää/pidempää kumppania. Oikein lapsellisuuden riemuvoitto.

Ai jaa.Eli 21-vuotias aikuinen tyttäreni on lapsellinen/teini seksuaalisesta kehityksestään, kun pitää +25vuotiaita miehiä liian vanhoina, eikä voisi kuvitella seirustelevansa heidän kanssa.Kai sinä nyt ymmärrät, että esim alle 30-vuotias nuori nainen saattaa pitää, ja aika moni pitääkin ajatusta seksin harrastamista yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ällötyävänä.Ei siinä ole mitään epänormaalia, vaan se on täysin normaalia.Yhtä hyvin voisin sanoa, että jos sinä aikuisena miehenä pidät vastenmielisenä harrastaa seksiä 5-15 kg ylipainoinen naisen kanssa , niin sinä olet lapsellinen/teini /seksuaalisesti kehittymätön.Ihan samasta asiasta kyse.

Vierailija
144/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että täällä joidenkin mielestä vain ikä ratkaisee.

Ei mikään muu. Pelkkä ikä.

Tuntuu jotenkin lapselliselta.

Vierailija
145/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiselle naiselle paras on 30-vuotias mies. Tuon jälkeen miehen seksuaaliset kyvyt rupsahtavat nopeammin kuin naisen. Ja johan 20% parikymppisistäkin miehistä on steriilejä. Testosteroni hiipuu samaa tahtia kun lihakset mieheltä sulaa ja keho kääriytyy läskiverhoon.

Vierailija
146/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiselle naiselle paras on 30-vuotias mies. Tuon jälkeen miehen seksuaaliset kyvyt rupsahtavat nopeammin kuin naisen. Ja johan 20% parikymppisistäkin miehistä on steriilejä. Testosteroni hiipuu samaa tahtia kun lihakset mieheltä sulaa ja keho kääriytyy läskiverhoon.

Höpö höpö.

Olen itse kuullut kuinka monet nelikymppiset naiset sanovat ettei seksi enää kiinnosta.

Että jospa lopettaisit sen miesten haukkumisen.

Vierailija
147/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälaisia ovat nämä reilusti yli 40v. mammat, jotka noin vain hankkivat kymmenen vuotta nuoremman miehen. Olen itse 36-vuotias mies ja voin täysin rehellisesti sanoa, että pelkkä ajatus itseäni noin paljon vanhemman naisen kanssa olemisesta puistattaa hyvin paljon. En myöskään tiedä ketään miestä erittäin laajasta ystäväpiiristäni, jolla edes olisi itseään vanhempi nainen - saati sitten 10 vuotta vanhempi...

Olen korkeakoulutettu, lapseton, asun pääkaupunkiseudulla ja suoraan sanoen en ole ikinä ollut suositumpi naisten keskuudessa kuin nyt olen tämän ikäisenä. Ensimmäistä kertaa elämässäni osat ovat vaihtuneet ja naiset jahtaavat minua eikä toisin päin. Siis jopa noin kymmenen vuotta nuoremmat naiset, joten ymmärrätte varmaan että ne +45-vuotiaat ovat kyllä käytännössä aivan täysin näkymättömiä minulle.

Minua siis ihmetyttää se, että miten palstalle kirjoittavilla naisilla tuntuu lähtökohtaisesti aina olevan se komea ja viriili, 10-15v. nuorempi mies kainalossa?

BS. Naiset eivät edelleenkään "jahtaa" sinua ja olet edelleen katkera, naiseton ja lapseton nettihörhö.

No jahtaa ne, usko pois :) Tiedän kun olen samassa tilanteessa. Ihan sama onko töissä, harrastuksissa vai ruokamarketissa, tulee eteen naisia jotka tekevät eri tavoin selväksi että ovat kiinnostuneita.

Miten naiset tekee ruokamarketissa selväksi kiinnostuksensa? Ei oo koskaan tullut mieleen olla tyrkyllä siellä vaikka ois millanen adonis ostoksilla. eri

Miten nainen yleensä kiinnostuksensa osoittaa? Kun mies pääsee tähän ikään sitä oppii oikeanlaisen elekielen erottamaan. Pitkä katse, vähän hymyä, sellainen että odottaa että avaisin keskustelun. 

Vierailija
148/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi päätyä tällaiseen johtopäätökseen? Kukaan ei ole sanonut mitään tämän suuntaistakaan vaan aiheena on ikä joten iästä ja siihen liittyvistä mielipiteistä ja kokemuksista puhutaan. Eiköhän useimmat halua niin sopivan ikäisen kuin muutoinkin sopivan puolison.

Vierailija
149/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vanhenemisella on niin kamala maine ja sitä jaksetaan tasaisin väliajoin muistuttaa, että nuorena nainen saattaa kuvitella, että elämä on "ohi" neli-viisikymppisenä, eikä sitten pidetä niin vakavana juttuna isoa ikäeroa.

Iän myötä naiselle alkaa vasta valjeta totuus. Kolmenkympin jälkeen alkaa paras aika ja nelikymppisenä se vain paranee. Tässä vaiheessa ennenmuinoin naiset, joiden puolisot ovat jo ikäihmisiä alkavat hokea kuinka puolison kuuluukin olla vanhempi, että saavat samaan ansaan muutkin naiset. Onhan se nyt raskasta katsella toista naista, joka viilettää ikäisensä tai nuoremman kanssa vielä elämänsykkeessä, kun itse kääntelee kotona makuuhaavoissa mätänevää puolisoan. Nykyään naiset jo puhuvat suoraan ja myöntävät tappionsa, etteivät muut naiset joutuisi enää samaan tilanteeseen. Naisten välinen kateus ja pahatahtoisuus on alkanut väistyä. Nykyään jo myönnetään, että mieskin vanhenee ja täysin samalla tavalla kun nainenkin ja naisenkin elämällä on muutakin merkitystä, kun vain lisääntyä ja passata muita.

Vierailija
150/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun itse 43-vuotiaana erosin edellisestä parisuhteestani, kokeilin vielä pariin otteeseen nettideittejä. Sana "nuorekas" miehen profiilissa oli välitön turn-off. Jos joku nuorekkaaksi itseään kehunut mies otti yhteyttä, heitin hänelle kysymyksiä tyyliin "Kuka oli suosikkisi tämän kesän Flow-festareilla? Mitä elokuvia olet viimeksi käynyt katsomassa? Tykkäätkö reppureissailla ja yöpyä hostelleissa tai couchsurfata?"

Ei löytynyt yhtään oikeasti nuorekasta miestä, se nuorekkuus heissä oli ilmeisesti ulkonäössä (omasta mielestään) ja siinä että olivat urheilullisia. Minulle nuorekkuus tarkoittaa aivan eri asioita.

Itsehän en ole nuorekas, en ollut edes tuolloin. En käynyt Flow'ssa, käyn harvoin elokuvissa eikä minua kiinnosta amerikkalainen tuotanto, ja reppureissailen kyllä mutta en ikinä majoitu hostelleissa vaan apartmenteissa. Haussa oli ihan samanlainen "epänuorekas" mies, mutta kun lähes jokainen ensimmäisenä mainosti nuorekkuuttaan niin ihan ajankuluksi heittelin kysymyksiäni. Profiilin poistin muutaman päivän yrittämisen jälkeen molemmilla kerroilla.

Live-elämässä en ole koskaan kokenut yli 10v itseäni vanhempaa miestä haluttavaksi eli sellaiseksi, jota olisin lähestynyt baarissa tms paikassa. Kaikki kiinnostavat miehet ovat osoittautuneet suunnilleen ikäisekseni. Ja nykyinen puolisokin on alle 10 vuotta minua vanhempi.

Vierailija
151/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi päätyä tällaiseen johtopäätökseen? Kukaan ei ole sanonut mitään tämän suuntaistakaan vaan aiheena on ikä joten iästä ja siihen liittyvistä mielipiteistä ja kokemuksista puhutaan. Eiköhän useimmat halua niin sopivan ikäisen kuin muutoinkin sopivan puolison.

Haha. Sinulla on aina aiheena ikä.

Oletko ikänä miettinyt että ihmisellä voi olla myös luonne???!! OHO !!!

Vierailija
152/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen yleensä kiinnostuksensa osoittaa? Kun mies pääsee tähän ikään sitä oppii oikeanlaisen elekielen erottamaan. Pitkä katse, vähän hymyä, sellainen että odottaa että avaisin keskustelun. 

Aha. Mä en pyri tuntemattomien miesten kanssa juttusille, joten on tuntemattomampi maaperä. Kiinnostuksen kohteet on aina olleet pyörimässä samoissa ympyröissä, ei randomeja kaupoissa.

Vierailija
153/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vanhenemisella on niin kamala maine ja sitä jaksetaan tasaisin väliajoin muistuttaa, että nuorena nainen saattaa kuvitella, että elämä on "ohi" neli-viisikymppisenä, eikä sitten pidetä niin vakavana juttuna isoa ikäeroa.

Iän myötä naiselle alkaa vasta valjeta totuus. Kolmenkympin jälkeen alkaa paras aika ja nelikymppisenä se vain paranee. Tässä vaiheessa ennenmuinoin naiset, joiden puolisot ovat jo ikäihmisiä alkavat hokea kuinka puolison kuuluukin olla vanhempi, että saavat samaan ansaan muutkin naiset. Onhan se nyt raskasta katsella toista naista, joka viilettää ikäisensä tai nuoremman kanssa vielä elämänsykkeessä, kun itse kääntelee kotona makuuhaavoissa mätänevää puolisoan. Nykyään naiset jo puhuvat suoraan ja myöntävät tappionsa, etteivät muut naiset joutuisi enää samaan tilanteeseen. Naisten välinen kateus ja pahatahtoisuus on alkanut väistyä. Nykyään jo myönnetään, että mieskin vanhenee ja täysin samalla tavalla kun nainenkin ja naisenkin elämällä on muutakin merkitystä, kun vain lisääntyä ja passata muita.

Niinno, hyvin tuntuu tulevan apuja miehiltäkin. Näin nelikymppisenä kehäraakkina tulee yhä voimakkaammin sellainen fiilis, että parempi keskittyä vain omaan elämään.

Vierailija
154/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 v. nainen ja mieheni on 57 v. Minusta hän on seksikäs ja hyvännäköinen. Seksi sujuu ja se on parasta, mitä minulla on koskaan ollut. Olemme tunteneet toisemme 20 vuotta, mutta suhteeseen päädyimme vasta puoli vuotta sitten. Välillämme on aina ollut kemiaa, mutta elämäntilanteidemme vuoksi jouduimme odottamaan monta vuotta. Olen onnellinen. Olen pitänyt aina itseäni vanhemmista miehistä. Ikäeroa tärkeämpi asia on kuitenkin se, että kemiaa löytyy ja muutenkin suhde toimii. Ei sitä voi vain todeta, että haluan itseäni x vuotta nuoremman/vanhemman miehen. Suhde on muutakin kuin ikä.

Vierailija
155/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Se, että en halua isoa ikäeroa parisuhteessa ei ole keneltäkään muulta pois. Minkään ikäinen ihminen ei minua puistata ihmisenä ja minulla onkin eri ikäisiä hyviä ystäviä sekä naisissa että miehissä. En vaan halua parisuhdetta, enkä edes anna mahdollisuutta suhteeseen ihmisen kanssa, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni. Kukin toimii tässä asiassa mieltymystensä mukaan, eikä kenenkään pariskunnan suuri ikäero häiritse minua. Suhde reilusti vanhempaan mieheen ei vaan ole minun juttu.

No omasta mielestäni se on yhteiskunnallisesti muilta pois, mitä enemmän pinnallisia ja tuomitsevia ihmisiä on liikenteessä. Sitäpaitsi ei tässä kukaan ole sinua tai ketään muutakaan pakottamassa yhtään kenenkään kanssa, pointti oli siinä miten muihin ihmisiin suhtautuu. Se onko avoimin mielin, vai ei. Btw kaikkialla ei ole normaalia, jos isä on itseä vain 15v vanhempi ;)

Jos ei henkilökohtaisesti halua 15-20v vanhempaa miestä, on automaattisesti pinnallinen ja tuomitseva? eri

Miehet saavat solvata vanhempia naisia miten vain. Kun naiset kertovat, mitä haluavat, alkaa ulina.

Täyttä roskaa.

Itse jankkaat kuinka miehet on papparaisia eikä kykene mihinkään.

Sinä tässä solvaat. Sinä.

Ei ole solvaamista todeta, että miehissä näkyvät vanhenemisen merkit kuten naisissakin. Ja ikävä kyllä sekin on totta, että miesten kyvyt seksin suhteen romahtavat iän myötä.

Vierailija
156/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Olen itse kuullut kuinka monet nelikymppiset naiset sanovat ettei seksi enää kiinnosta.

Minua alkoi seksi kiinnostaa vasta 40 ikävuoden jälkeen. Exän kanssa ei kiinnostanut ja eron jälkeen tajusin syyn. En koskaan saanut seksistä yhtään mitään. Pari vuotta eron jälkeen tapasin itseäni 12 vuotta nuoremman miehen, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Voi olla, että tämä suhde päättyy joskus. Olen kuitenkin todella iloinen siitä, että sain kokea elämässäni myös upeaa seksiä.

Vierailija
157/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän, mistä tulevat miehet, jotka kuvittelevat jokaisen aspan tervehdyksen olevan kutsu seksiin.

Vierailija
158/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Todennäköisesti näin onkin enemmistön kohdalla, mutta ei kaikkien. Niin kauan kun tehdään laillisesti, niin kukaan ei kärsi. Onnistuu jos onnistuu ja jos ei, niin ei. Mikä tässä on ongelma?

Ai jaa.Eli 21-vuotias aikuinen tyttäreni on lapsellinen/teini seksuaalisesta kehityksestään, kun pitää +25vuotiaita miehiä liian vanhoina, eikä voisi kuvitella seirustelevansa heidän kanssa.Kai sinä nyt ymmärrät, että esim alle 30-vuotias nuori nainen saattaa pitää, ja aika moni pitääkin ajatusta seksin harrastamista yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ällötyävänä.Ei siinä ole mitään epänormaalia, vaan se on täysin normaalia.Yhtä hyvin voisin sanoa, että jos sinä aikuisena miehenä pidät vastenmielisenä harrastaa seksiä 5-15 kg ylipainoinen naisen kanssa , niin sinä olet lapsellinen/teini /seksuaalisesti kehittymätön.Ihan samasta asiasta kyse.

Vierailija
159/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vanhempi mies sopii sellaiselle naiselle, jota ei seksi kiinnosta. Jos seksi kiinnostaa, niin sitten nuorempi mies on.

Vierailija
160/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Minua alkoi seksi kiinnostaa vasta 40 ikävuoden jälkeen. Exän kanssa ei kiinnostanut ja eron jälkeen tajusin syyn. En koskaan saanut seksistä yhtään mitään. Pari vuotta eron jälkeen tapasin itseäni 12 vuotta nuoremman miehen, jonka kanssa seksi on mahtavaa. Voi olla, että tämä suhde päättyy joskus. Olen kuitenkin todella iloinen siitä, että sain kokea elämässäni myös upeaa seksiä.

Ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero.

Koska eihän muuta ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan