Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?

Vierailija
04.08.2019 |

Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"

Kommentit (519)

Vierailija
41/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40+ naisen tarvitse seisoa hautuumaan reunalla ja etsiä seuraa. Omat deittini on olleet pääosin 3-8 vuotta nuorempia, koska en ole mikään puuma. Tosin tuollakin ikäluokalla on jo sellaista ukkomaisuutta.  Olisihan niitä tarjokkaita parikymmentäkin vuotta nuoremmissa vaikka kuinka.

Vierailija
42/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten näkyy molemmat sukupuolet hakee nuorempaa. Ihan hyvä juttu. kaikki saa mitä haluaa

mies51v

Jos ei lopputulos ole samanikäinen, jompikumpi häviää/pettyy.

Voi olla. Minä en kuitenkaan pety.

mies51v

Miten tää itsensä korostaminen liittyi nyt mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monta naista, joilla huomattavasti nuoremmat miehet. Kun te huutonauratte tälle aloitukselle, niin ymmärrättekö, että juuri sinä olisit voinut tulla kirjoittamaan itse tämän aloituksen ja sille tultaisiin huutonauramaan, että kuka nyt mitään rummoa panisi.

Moniko kirjoittaja on osoittanut huutonauravansa tälle? Yhdessä taisi olla hymiöitä.

Ahaa. Takerruit pikkuasiaan, kun argumentit loppuu, etkä vastannut mielipiteeseeni mitään.

No tartutaan vielä siihenkin pikkuasiaan, että kun ei kukaan osoita huutonauravansa tälle, niin käytännössä siis kuvittelet sen.

Mitä tulee tuohon kysymykseesi, mikä tahansa aloitus, elämänvalinta jne voi aiheuttaa ylimielistä suhtautumista. Ja btw, mulla ei ole huomattavasti nuorempaa miestä.

Vierailija
44/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 ja seurustelen 50-vuotiaan miehen kanssa. Jos eroaisimme, äkkiä ajateltuna ikäskaalani olisi n. 35-55. Ja sitten pitää olla oikeasti nuorekas, kuten nykyiseni on (urheilee, on kestävä ja haluaa usein, pukeutuu muodikkaasti, huolehtii ulkonäöstään ym.)

Vierailija
45/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikäluokassa on paljon perinteisten sukupuoliroolien kannattajia. Kiltin tytön mallilla kasvatetulle vaarallinen alalaji. Periaatteessa kasvatuksen mukaisia, mutta loppuviimeksi tekevät onnettomiksi, kun ei siinä piian roolissa voi elää. Nuorekkuus on pelkkää pintaa.

Vierailija
46/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nuorekkaalla ? 

Elmänjanoa ja lemmenhimoa

Eli ihan tavallinen ikäisensä ihminen?

Nuorekkuudesta tulee mieleen tauski-tyylinen jossain menneisyydessä epätoivoisesti roikkuva ja paljon imagoaan pohdiskeleva tapaus. Sellaista en tapailisi.

Vierailija
47/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuon ikäisen naisen pitäisi katsella itseään paljon vanhempaa?

Olen itse päälle 50 enkä minäkään ottaisi jotain kuusikymppistä.

Miesten libido heikkenee, kyvyt samoin (sekä erektioon että laukeamisen), eikä ole intoa alkaa omaishoitajaksikaan. Leskeys odottaisi kulman takana. Mies olisi kohta eläkkeellä, minä yhä työelämässä.

En keksi yhtään hyvää puolta naiselle.

Jos taas pelkkää s*seuraa katselen, 35 - 45 v mies on paras. Haluaa, jaksaa ja kykenee. N50+

Vierailija
48/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten näkyy molemmat sukupuolet hakee nuorempaa. Ihan hyvä juttu. kaikki saa mitä haluaa

mies51v

mies51v

Ei tässä mitään kororteta, vaan vain todetaan. Kaikilla hyvä olla

mies51v

Vierailija
49/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Ei tässä mitään kororteta, vaan vain todetaan. Kaikilla hyvä olla

mies51v

Kaikillahan nimenomaan ei ole hyvä olla, tulee selväks ku tätäkin palstaa lukee. Kaikki ei saa sitä huomattavasti nuorempaa tai välttämättä ketään.

Vierailija
50/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 + nainen ja täytyy sanoa että jos joskus ero tulee niin en enää ikinä ota itseäni vanhempaa miestä. Nykyinen mies 45 v. Rakastan häntä todella, mutta tuon ikäisellä ei tahdo enää seisokki pysyä ja muutenkin ikä näkyy ja tuntuu. En jättäisi häntä näiden asioiden vuoksi, mutta en myöskään halua kokea tätä uudestaan eri ihmisen kanssa. 

Vierailija
51/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 51 kun tapasin nykyisen puolisoni, joka oli silloin 59.  Ikäero oli asia, jota molemmat pohdimme. Tosin ei vain iän takia vaan elämäntilanteen; puolisoni on työkyvyttömyyseläkkeellä ja pyörittää ohessa pientä yritystoimintaa lisätuloja saadakseen. Minulla on työelämää vielä noin kymmenen vuotta jäljellä (15 vuotta silloin, kun tapasimme), työ on haastavaa ja päivät pitkiä. Molemmat olemme väsyneitä Suomen talviin ja haluaisimme etelään, mutta jaksaako mies odottaa, että minäkin vapaudun työelämästä? Nykyistä työtäni en pysty tekemään ulkomailta käsin etänä.

Sosiaalinen paine on vaikuttanut valintoihini viimeksi teini-ikäisenä.

Vierailija
52/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 + nainen ja täytyy sanoa että jos joskus ero tulee niin en enää ikinä ota itseäni vanhempaa miestä. Nykyinen mies 45 v. Rakastan häntä todella, mutta tuon ikäisellä ei tahdo enää seisokki pysyä ja muutenkin ikä näkyy ja tuntuu. En jättäisi häntä näiden asioiden vuoksi, mutta en myöskään halua kokea tätä uudestaan eri ihmisen kanssa. 

Onko fyysisesti missä kunnossa? Lievää ihastusta 55v mieheen, mutta kieltämättä mietityttää. Järkevintä lienee antaa olla, jos ei omanikäistä löydy niin sitten ei.

Vierailija
53/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeillut" ? Tavaroita voin kokeilla, mutta mitään tai ketään elollista en kokeile koskaan. 

Vierailija
54/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko hieman avata tätä, ap? Miksi nelikymppinen nainen kokisi itseään parikymmentä vuotta vanhemman kuusikymppisen miehen itselleen sopivimmaksi?

Omanikäisistä ei saa niitä kiinnostavimpia, vanhemmista saa valita parhaiden väliltä

Vierailija
55/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko fyysisesti missä kunnossa? Lievää ihastusta 55v mieheen, mutta kieltämättä mietityttää. Järkevintä lienee antaa olla, jos ei omanikäistä löydy niin sitten ei.

Jos 55v pitää itsensä fyysisesti kunnossa, on aktiivisempi sängyssä kuin 35 vuotias pullasorsamies

Vierailija
56/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko hieman avata tätä, ap? Miksi nelikymppinen nainen kokisi itseään parikymmentä vuotta vanhemman kuusikymppisen miehen itselleen sopivimmaksi?

Omanikäisistä ei saa niitä kiinnostavimpia, vanhemmista saa valita parhaiden väliltä

Kuuskymppinen paras tarjolla oleva on todennäköisesti huonompi kuin omanikäinen keskiverto. eri

Vierailija
57/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 55v pitää itsensä fyysisesti kunnossa, on aktiivisempi sängyssä kuin 35 vuotias pullasorsamies

En valitsisi pullasorsaa muutenkaan. Miksi tällainen vertailu on aina hyväkuntoisen iäkkään ja huonokuntoisen nuoremman välillä?

Vierailija
58/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas ja 55-60-vuotias kumoaa toisensa. Ja miksi ihmeessä tuon ikäisellä miehellä edes pitäisi olla miltei 20 vuotta nuorempi nainen kun omassa ikäluokassakin on vapaita ja nuorekkaita naisia tarjolla. Ainakin siis yhtä nuorekkaita kuin mieskin.

40+ miehet tutkitusti ei kelpuuta omanikäistä suhteeseen ellei ole pakko

Vierailija
59/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, en ole ajatellut kokeilla, en aio kokeilla, eivät tunnu sopivimmilta eivätkä edes ajateltavissa olevilta eikä liity millään lailla oletettuun ympäristön paineeseen.

Vierailija
60/519 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ miehet tutkitusti ei kelpuuta omanikäistä suhteeseen ellei ole pakko

Missä tää on tutkittu? Jos 30+ miehet kelpuuttaa, niin sitten parempi ratkaisu löytyy sieltä.