40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"
Kommentit (519)
Lähinnä painajaista :D
Olin pitkästä aikaa ulkona työkavereiden läksiäisissä, seuraani yritti uida sitkeästi juurikin tuollainen setä noin 20 vuotta vanhempi. Lähdin liukkaasti kotiin... puolisolla oli hauskaa, kun kerroin syyn aikaiseen kotiin tulooni :D
Olen 45 vuotias ja +-7 vuotta on maksimi miehen iässä. Sitä nuoremmat saavat olla ihan rauhassa, samoin vanhemmat.
En ikimaailmassa ottaisi pappaa! Olen 41v, ikähaarukalla 38-45v. minulle kiitos.
Vanhat ja ruttuiset miehet eivät kiinnosta.
Ei kiitos. Nykyinen muru on 32v minä 45.
No, en kaksikymppisenä välittänyt 35-40-vuotiaista. Enkä kolmekymppisenä erityisemmin katsellut viisikymppisten perään. Jos nyt ottaisin 15-20 vuotta vanhemman, olisi hän myös silloin kun olen 50+ mua parikymmentä vuotta vanhempi. Nou tänks
Olen 41 ja ajatus lähinnä naurattaa. No 55 voisi ehkä mennä ihan maksimiyläikärajana.
Ja joo tiedän että monet omanikäiseni etsivät huomattavasti nuorempaa; onneksi minulla ei ole mitään pakkoa löytää enää miestä.
Voitko hieman avata tätä, ap? Miksi nelikymppinen nainen kokisi itseään parikymmentä vuotta vanhemman kuusikymppisen miehen itselleen sopivimmaksi?
Kuten näkyy molemmat sukupuolet hakee nuorempaa. Ihan hyvä juttu. kaikki saa mitä haluaa
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Kuten näkyy molemmat sukupuolet hakee nuorempaa. Ihan hyvä juttu. kaikki saa mitä haluaa
mies51v
Jos ei lopputulos ole samanikäinen, jompikumpi häviää/pettyy.
No ei tod. Vanhemmat miehet ei jaksa eikä kykene.
Hyi ei!
Mulla ei ole koskaan ollut vanhempaa miestä, oman ikäinenkin vain kerran. Pidän nuoremmista, aviomieheni on 5v nuorempi. Juuri sopiva ikäero
n59v
Tuossa 55 kohdin omalla isällä alkoi vanheneminen näkyä muutenkin kuin ulkoisesti. Ei lisää kiinnostusta 15-20v vanhempaan mieheen, joka on juuri siinä iässä.
Ei kiinnostaiai missään olosuhteissa. Kertoo jo paljon miehestä tuo, että jahtaa nuorempia. Katselen ikäisiäni miehiä. Ei tulisi mieleenlään vanhempi, vähän nuorempi ehkä.
Täällä on monta naista, joilla huomattavasti nuoremmat miehet. Kun te huutonauratte tälle aloitukselle, niin ymmärrättekö, että juuri sinä olisit voinut tulla kirjoittamaan itse tämän aloituksen ja sille tultaisiin huutonauramaan, että kuka nyt mitään rummoa panisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta naista, joilla huomattavasti nuoremmat miehet. Kun te huutonauratte tälle aloitukselle, niin ymmärrättekö, että juuri sinä olisit voinut tulla kirjoittamaan itse tämän aloituksen ja sille tultaisiin huutonauramaan, että kuka nyt mitään rummoa panisi.
Moniko kirjoittaja on osoittanut huutonauravansa tälle? Yhdessä taisi olla hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Jos ei lopputulos ole samanikäinen, jompikumpi häviää/pettyy.
Voi olla. Minä en kuitenkaan pety.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko kirjoittaja on osoittanut huutonauravansa tälle? Yhdessä taisi olla hymiöitä.
Ahaa. Takerruit pikkuasiaan, kun argumentit loppuu, etkä vastannut mielipiteeseeni mitään.
Olen aina tykännyt vanhemmista. N.10v. vanhempi toimii mulla parhaiten. Alle 40v. Miehellä ei tee mitään ovat sellaisia kukonpoikia. Viriilejä ja ihania persoonia löytyy 50-60v. Miehissä ja niitä kyllä riittää. Hyviä fiksuja itsensä tuntevia miehiä.
Ja todella tunnen lukemattomia sen ikäisiä mahtavia tyyppejä jotka ei haikaile parikymppistä naista vaan aikuisen naisen seuraa, niin ihmisenä kuin seksin suhteen.
En tapaile eikä tunnu sopivammalta. Olen 41v ja seurustelen 25-vuotiaan kanssa.
Jos en olisi tässä suhteessa luulisin että sopivimmat puolisot löytyisivät n. kolmenkympin molemmin puolin, 25-35v