40+ nainen oletko kokeillut tapailla nuorekkaita miehiä ikäluokassa 55 - 60v, tuntuuko nämä miehet sinulle sopivimmilta?
Mutta pelkäät sosiaalista painetta kun mies "vanhempi"
Kommentit (519)
Nuorekas 55-60 v. mies = kuvittelee olevansa.
En. Olen naimisissa ikäiseni kanssa. Mikäli vielä tulee tarve hankkia uusi mies, se on minua nuorempi, sellaiset 5-15 vuotta nuorempi olisi hyvä. Fakta on, että naiset elävät pidempään ja terveempinä. Olen lisäksi todennut, että vientiä olisi.
Olen onnellinen mieheni kanssa, mutta tosiaan, jos tilanne muuttuu niin näin.
Tapailen lähinnä itseäni nuorempia. Kevään aikana annoin parille vähän vanhemmallekin mahdollisuuden (47- ja 48-vuotiaille) mutta palasin takaisin nuorempaan. Ei siis tuntunut sopivammalta. N42
Olen 48 ja jos jäisin sinkuksi max 5 vuotta vanhempi. Tai pitäisi olla tosi hyvät perustelut.
Kyllä kelpaisi, mutta tämän ikäisenä en kelpaa niille. Sad but true.
Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nuorekkaalla ?
Olen naimisissa sellaisen kanssa 👍🏻
En todellakaan. Saman ikäinen tai nuorempi.
N44
Olen 40, tiedän tasan yhden 55v, joka tässä mielessä voisi kiinnostaa. Saattaisi se jonkinlaista sosiaalista painetta aiheuttaa.
Monelle juuri sosiaalinen paine on pahin, kun joutuu Facessa paljastamaan tutuille että mies niin paljon vahempi, vaikka muuten kiinnostaisi kovastikin
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nuorekkaalla ?
Elmänjanoa ja lemmenhimoa
Minua ei sosiaalinen paine liikuta. Mieluiten olisin ottanut jonkun vanhemman, rauhallisen ja lämminsydämisen miehen. Mutta, kukaan niistä ei olisi jättänyt vanhaa vaimoa, joten olen nyt sitten naimisissa nuoremman, äkäisen miehen kanssa.
Mä oon 43v nainen.Mulla on lähes aina ollu samanikäisiä.Viimesin oli 8v vanhempi.Jos alkaisin tapailemaan miestä ikähaarukka olis 35-47v.En vaan kiinnostu vanhoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Monelle juuri sosiaalinen paine on pahin, kun joutuu Facessa paljastamaan tutuille että mies niin paljon vahempi, vaikka muuten kiinnostaisi kovastikin
Facessa? Ja ikäsi on?
Nuorekas ja 55-60-vuotias kumoaa toisensa. Ja miksi ihmeessä tuon ikäisellä miehellä edes pitäisi olla miltei 20 vuotta nuorempi nainen kun omassa ikäluokassakin on vapaita ja nuorekkaita naisia tarjolla. Ainakin siis yhtä nuorekkaita kuin mieskin.
Ei kelpaisi nykyinen on 25v ja intoa riittää sängyssä.
N40
Mä olen 40, mies 41. Jos joskus jäisin yksin, en katselisi noin paljon vanhempia.
Joo samaa mieltä oon.Olen 45v ja max olisi sitten 50v. 5 vuoden ikäero on suurin minkä hyväksyn. Liian vanhoja mulle.
Taitaa miehet katsoa nuorempia naisia