"Hullu" kissa-mies vai urheileva koira-mies?
Kumpi miestyyppi on mielestäsi hotimpi, ne jotka tykkäävät enemmän kissoista vai ne jotka tykkää enemmän koirista?
Kommentit (21)
Miksi kissamies oletetaan hulluksi ja koiramies urheilijaksi?
Kissamies on homo tai bi vaikkei sitä kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kissamies oletetaan hulluksi ja koiramies urheilijaksi?
:))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kissamiehet leimaantuvat, mutta eivät ole omistushaluisia. Koiramiehet eivät leimaannu, mutta ovat välillä turhankin omistushaluisia. Kissa miehet myös näyttävät enemmän tunteita ja ovat herkempiä kun taas totutusti koiramiehet ovat oppineet piilottamaan tunteensa ja olemaan karskimpia. Jokainen voi siitä sitten valita ihan makunsa mukaan.
Hyvällä tavalla "hullu" kissamies kuulostaa hotilta. Saisi se kyllä liikuntaa vähän harrastaa, mitään urheiluhullua en jaksa. :))
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tavalla "hullu" kissamies kuulostaa hotilta. Saisi se kyllä liikuntaa vähän harrastaa, mitään urheiluhullua en jaksa. :))
Käykö sofistikoitunut punaniska maalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kissamiehet leimaantuvat, mutta eivät ole omistushaluisia. Koiramiehet eivät leimaannu, mutta ovat välillä turhankin omistushaluisia. Kissa miehet myös näyttävät enemmän tunteita ja ovat herkempiä kun taas totutusti koiramiehet ovat oppineet piilottamaan tunteensa ja olemaan karskimpia. Jokainen voi siitä sitten valita ihan makunsa mukaan.
Sinulta jäi kuitenkin se kertomatta että koiramiehet ovat lojaaleja ja seurallisia kun taas kissamiehet eivät aikuistu koskaan vaan kaikki on niille pelkkää hauskaa leikkiä. Eli pisteet siis koiramiehille.
Koira on usein peniksenjatke, eli miehellä on itsetunto-ongelmia ja käytöshäiriöitä. Omistushalu voi olla yksi piirre. Koiranomistaja voi olla myös väkivaltainen ja kannattaa kovaa kuria ja koulutusperiaatteita myös ihmissuhteissa. Hän haluaa olla laumanjohtaja ja muiden nöyrtyvän vallassaan.
On myös tervepäisiä koiranomistajia. Heillä on usein jokin paljon aikaa ja tarmoa vaativa ulkoilmaharrastus, johon koira liittyy. Lisäksi koira vaatii koulutusta, hoitoa, huomiota, lenkitystä ja muuta. Tervepäistä urheilullista koiranomistajaa et paljoa kotona näe, sillä töiden jälkeen hän lähinnä käy tyhjentämässä kattilasi ja säntää harrasteisiin, joista palaa iltamyöhään suihkun kautta sänkyyn kaikkensa antaneena. Jos osallistut samaan harrastustoimintaan yhdessä ja pysyt vauhdissa mukana, tämä voi olla ihanteellistakin. Muutoin olet numero kolmonen, heti harrastuksen ja koiran jälkeen.
PS. Minä olen kissamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö sofistikoitunut punaniska maalta?
Kuulostaa hauskalta, ainoa ongelma on että en usko viihtyväni maalla kun olen Helsingissä syntynyt ja aina asunut. Kiva siellä on käydä sukulaisia tapaamassa ym mutta en tiedä viihtyisinkö.
Kissa on sekä naisille että miehille mielenterveysongelmia vähentämään hankittu. Näin olen kaveripiirissä todennut satoja kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Kissa on sekä naisille että miehille mielenterveysongelmia vähentämään hankittu. Näin olen kaveripiirissä todennut satoja kertoja.
Tästä syystä ihmiset ovat joko hankkineet itselleen tai hankkineet läheiselleen kissan, sillä se on koettu lievittävän oireita vaikka mitään virallista tutkimusta ei ilmiöstä ole. Kissa kuitenkin lievittää stressiä ja tehokkaimmillaan stressin lievitys on silloin kun kissa kehrää silittäessä jolloin ihmisen aivoissa vapautuu suunnattava määrä mielihyvähormonia. Dopamiinia, serotoniinia, oksitosiinia ja endorfiinia välittyy enemmän kuin mitä saisi irti päihteistä.
kissamiehet ovat kykeneväisiä sitoutumaan vuosikymmeniksi, kun koiramiehet sitoutuvat max viisi vuotta kerrallaan ja sitten ottavat uuden
Kissamiehelle on ok, että nainen ei alistu vaan tekee suurin piirtein mitä haluaa, koska kissamies on kissan kanssa tottunut sellaiseen. Koiramies taas odottaa naisen olevan koulutettavissa alistuviksi, tottelevaiseksi miellyttäjäksi, koska koiratkin ovat sellaisia.
Ei kumpikaan. Jos olisi kuitenkin pakko valita niin ihan sama.
Mainittakoon tosin että jos koiramies niin sen koiran pitää olla koira
eikä mikään räksyttävän ärsyttävä pikku chinchilla/puudeli or whatever. Mäyräkoira kokoluokasta voidaan aloittaa.
T. Kissaihminen
Vierailija kirjoitti:
Urheileva kissamies.
Olen tällainen mies.
Minäkin olen urheileva kissamies.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Pakko valita kissamies. Koiramiehen kanssa olisi kokoajan ongelmia.
M31 ja latino kirjoitti:
Minäkin olen urheileva kissamies.
Oletko kuitenkin kaapissa oleva koiramies? Kissamiehet ovat laiskoja ja mukavuudenhaluisia kuten kissatkin. Ainoa liikunta johon se vaivautuvat on oikaista jalkaa sohvalla.
En pidä koirista. Meillä on kissoja. Mies antoi minulle ensimmäiset ikiomat kissanpennut. Kissat ja kissamiehet ovat älykkäämpiä kuin koirat ja koiramiehet.
Urheileva kissamies.