Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaa rahasta

Vierailija
04.08.2019 |

Kaipaisin ajatuksia rahariitaan. Kävi niin, että vaihdoin työpaikkaa ja väliin jäi 1,5kk etten saanut juurikaan tuloja. Yhdessä miehen kanssa sovittiin että en nyt stressaa vaan olen vapaalla ja elokuussa sitten aloitan uuden työn. Nyt kun mainitsin että tarvitsen tonnin verran rahaa laskuihin (suurin osa talolainaa), mies on ihan äimänä että miten tilanne voi olla tämä. Puhuu jo talon myynnistä jne. Ongelma ei edes ole se, ettei hällä olisi rahaa, noin 20000€ on ihan joutilaana. Ja tietää kyllä että tämän kuun lopulta alkaa sitten minullakin taas palkka juosta. Nyt mököttää ja ihmettelee miten voi olla että hän ”hoitaa kaikki laskut”... miten tämä olisi teillä mennyt ja miten suhtautuisit? Nyt tunnen itseni aivan kriminaaliksi vaikka mun ymmärryksen mukaan yhdessä sovittiin miten tehdään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdestä vaivaisesta tonnista on tuollainen poru, niin talo myyntiin ja etsit seuraavaksi rahamiehen. Tuohan lemppaa sut justiinsa, jos työkyky menee.

Vierailija
42/45 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jotakin outoa. Oletko tuhlannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikos tuota ansiosidonnaista saada takautuvasti?

Vierailija
44/45 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikos tuota ansiosidonnaista saada takautuvasti?

AP ei varmaan halunnut ilmoittautua työttömäksi koska hän halusi kesälomailla, ja oli pelko, että hän olisikin saanut töitä (on aloja missä on ainatyövoimapulaa).

Työttömyyskorvausta voi saada vain ajalta jolloin on ollut työnantajien potentiaalisen valinnan kohteena, eli virallisesti työvoimatoimiston listoilla.

Vierailija
45/45 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait varmaan jotain lomarahaa, jos olet vaihtamassa työpaikkaa. Ihmettelen usein, miten niitä raha-asioita ei puhuta tarkkaan selviksi etukäteen. Etkö silloin, kun oli joku sananvaihto kertonut paljonko sinulta puuttuu, että saat laskut maksettua. Minä raportoin aina kaikki tarkoin, vaikka maksankin puolet ķuluista. Joskus voi olla tilanne, että joudutaan keskustelemaan, kun minulla on pienemmät tulot. Koskaan ei ole ollut riitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän