Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin täynnä OmaKantaa ja sinne kirjoittavia, omasta mielestään erehtymättömiä sairaanhoidon ammattilaisia

Vierailija
04.08.2019 |

Koko omakanta täynnä valheellista, vääristelevää, leimaavaa paskaa eikä niitä saa sieltä pois koska ettehän te omasta mielestä erehdy ikinä missään.
Esimerkiksi eräs neropatti kehtaa 11.6. kirjoittaa, että olisin istunut laverilla jalka- ja käsiraudoissa ilman paitaa.
Kertokaa toki joku miten se on mahdollista kun minut raudoitettiin paita päällä joten sitä paitaa ei saa myöskään riisuttua pois.
Sitten se sama älypää kehtaa kirjoittaa, etä olisin töninyt naisia ja lapsia. En ollut, sormella koskin naista hartian seudulle. Miten siitä saa väännettyä naisten ja lasten tönimisen. Kertokaa toki.
Vastaavanlaista paikkaansapitämätöntä, valheellista paskaa koko omakanta täynnä joka vetää mainettani lokaan.
Liikkuuko teidän päässä yhtään mitään?
Ei näköjään kun on se niin kivaa valehdella ja mustamaalata muita.
Teidät sinne päätohtorille pitäisi kiikuttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tämän tekstin luettuani olen varma että kaikki sinusta kantaan kirjatut tekstit ovat aiheellisia.

Vierailija
2/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koskit naista sormella hartian seudulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankiloissakin istuu paljon syyttömiä vankeja ;-)

Vierailija
4/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään tämän tekstin luettuani olen varma että kaikki sinusta kantaan kirjatut tekstit ovat aiheellisia.

On aiheellista kirjoittaa, että käy naisiin ja lapsiin kiinni vaikkei niin tapahtunut?

Lääkäri näkee potilaan ilman paitaa vaikka potilaalla on paita päällä. Taisi lääkäriä vähän panettaa.

On aiheellisia kirjoituksia ja sitten on valheita. Ymmärrätkö eron? Et näköjään.

Vierailija
5/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö vakuutusyhtiöt omakantaa sinua vastaan mitä siellä lukee...

Vierailija
6/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö vakuutusyhtiöt omakantaa sinua vastaan mitä siellä lukee...

Mistä minä tiedän. Ei ole tarvinnut asioida ikinä kun ei ole minkään sortin vakuutuksia.

Vierailija
7/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa nyt ensin keskittyä välttämään joutumasta tuollaisiin tilanteisiin. Sitten kun elämäsi on tasaisempaa, voit alkaa keskittyä noihin yksityiskohtiin. Pistä nyt isot linjat ensin kuntoon.

Vierailija
8/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta mietin, että mitä sinne nyt muka voi olla kirjoitettu. Itsellä siellä on lähinnä reseptit ja kerran pari vuodessa tulee piipahdettua verikokeissa, niiden tulokset.

Jaa, sä olitkin tuommoinen tapaus. Ehkä niillä on ollut selvempi pää kuin sulla.

Vierailija
9/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa nyt ensin keskittyä välttämään joutumasta tuollaisiin tilanteisiin. Sitten kun elämäsi on tasaisempaa, voit alkaa keskittyä noihin yksityiskohtiin. Pistä nyt isot linjat ensin kuntoon.

Reagoin ihmisiin heidän omalla tavallaan. Esimerkiksi jos joku sanoo minulle, että "mene hoitaa pääsi kuntoon" niin sanon hänelle takaisin, että "mene läski itse hoitoon".

Sitten vika onkin vain minussa vaikka käyttäydyin tismalleen samalla tavalla kuin te. Elän idioottien kanssa. Kun käyttäydyn samalla tavalla teille takaisin kuin mitä te itse käyttäydytte toisille ihmisille niin näette vain minussa vikaa ettekä itsessänne sitten yhtään mitään vikaa. Kenessä se vika on: siinä joka alunperin on idiootti vai se joka tuo sen idioottimaisuuden esille demonstroimalla idioottimaisuuttane teille itsellenne.

Vierailija
10/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakantaa ei voi poistaa jos sen on joskus ottsmut käyttöön. Orvell oli optimisti.

Vierailija
11/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta mietin, että mitä sinne nyt muka voi olla kirjoitettu. Itsellä siellä on lähinnä reseptit ja kerran pari vuodessa tulee piipahdettua verikokeissa, niiden tulokset.

Jaa, sä olitkin tuommoinen tapaus. Ehkä niillä on ollut selvempi pää kuin sulla.

Ei se pää kovin selvä voi olla jos näkee potilaan ilman paitaa vaikka potilaalla on paita päällä.

Vierailija
12/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee "ranteet auki viiltänyt, tikkejä 5"

Tosiaan 11 tikkiä ja haavat käsivarren läskissä.

Vierailija
13/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä peiliä on syyttää, jos naama on vino.

Vierailija
14/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee "ranteet auki viiltänyt, tikkejä 5"

Tosiaan 11 tikkiä ja haavat käsivarren läskissä.

Virheelliset Kanta merkinnät korjataan, kun niistä ilmoittaa.

Vierailija
15/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama mitä joku sinne Kantaan kirjoittaa. En ole antanut sinne mitään suostumusta. En lue mitä sinne kirjoitellaan. En koskaan käy Kannassa, paitsi ehkä jonkin reseptin uusimassa tms.

Vierailija
16/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reagoin ihmisiin heidän omalla tavallaan. Esimerkiksi jos joku sanoo minulle, että "mene hoitaa pääsi kuntoon" niin sanon hänelle takaisin, että "mene läski itse hoitoon".

Sitten vika onkin vain minussa vaikka käyttäydyin tismalleen samalla tavalla kuin te. Elän idioottien kanssa. Kun käyttäydyn samalla tavalla teille takaisin kuin mitä te itse käyttäydytte toisille ihmisille niin näette vain minussa vikaa ettekä itsessänne sitten yhtään mitään vikaa. Kenessä se vika on: siinä joka alunperin on idiootti vai se joka tuo sen idioottimaisuuden esille demonstroimalla idioottimaisuuttane teille itsellenne.

Onko sun ainoa ongelma siis, että kaikki muut ovat idiootteja?

Vierailija
17/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakannasta pitäisi myös olla oikeus poistaa itse kaikki tietonsa.

Vierailija
18/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ragoit väärin. Sinun pitäisi mennä hoidattamaan pääsi kuntoon.

Vierailija
19/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ainoa ongelma siis, että kaikki muut ovat idiootteja?

Jätän vastaamatta/kommentoimatta kysymykseen/kirjoitelmaan sillä en jaksa vastailla enää kysymyksiin/ottaa kantaa kirjoitelmiin jotka eivät liity alkuperäiseen aiheeseen millään tavoin.

Vierailija
20/24 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ollut aiheeseen yksi kokemus kerrottavaksi, mutta jääköön kertomatta.