Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi narsistia tuhosivat itsetuntoni.

Vierailija
04.08.2019 |

Eivät olleet kumppaneitani, vaan hoitajia joiden kanssa olin tekemisissä. Nykyään mietin koko ajan mikä minussa on vikana, miksi olen niin huono ja outo, jännitän ja pelkään kaikkea kontaktia vieraiden kanssa ja jopa joidenkin tuttujen kanssa yritän liikaa ja en pysty olemaan rennosti oma itseni, koska pidän omaa itseäni niin huonona. Jään vellomaan jopa kassatilanteita, että olinpa taas outo ja mitähän se kassatyöntekijä minusta ajatteli jne. En pysty olemaan rento muiden seurassa (paitsi perheeni ja läheisimpien kanssa) lähes koskaan, vaan olen todella vaivaantunut ja hermostunut. Minulla ei ole enää itsetuntoa. Olisiko muilla vastaavia kokemuksia ja miten vaikutti teihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi kolmas. Et ole onnen tyttö.

Vierailija
2/4 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut, valitettavasti. En osaa auttaa, koska pystyn enää olemaan vapaasti itseni, vain omassa seurassani eli yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän ne sellaiset "ajattelijat" kovin mukavilta ja puoleensavetäviltä vaikuta, joten mitä välii. Pelkkä epävarmuus ei ole huono piirre. Se, miten jotkut sitä kompensoivat (raukkamaisesti), puolestaan on. Ei kannata säikähtää moisten monilukuisuutta täällä.

Vierailija
4/4 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.