Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, mies haluaa että olen "tuhmempi"

Vierailija
04.08.2019 |

Juteltiin miehen kanssa siis seksistä ja toiveista. Mies kertoi että jos pitää joku sanoa, niin se että olisin tuhmempi ja tekisin rajumpia aloitteita. Esimerkkinä mainitsi että esimerkiksi hänen tullessa suihkusta, menisin vaan ilman puhumista "hoitelemaan" häntä tai esimerkiksi yhtäkkiä menisin "istumaan naamalle"....

Nämä ei tietenkään luulisi olevan mahdottomia toivoa, mutta minulla kai jotenkin estynyt seksuaalisuus kun tuntuu todella ujolta toimia noin? Ja ollaan siis oltu yli 10v yhdessä ja seksiä on noin 1-6krt/kk.

Antakaa nyt siis vinkkejä miten vapauttaa sisäinen seksipetoni. Tiedän että johtuu epävarmuudestani kroppani suhteen, on hieman ylipainoa (ei hirveitä määriä kuitenkaan) ja se ahdistaa minua. Minulla on lähes aina toppi päällä kun ollaan sängyssä, kun vihaan makkaroitani. Eikä mieskään mikään höyhensarjalainen ole. Olen kyllä kokoaika laihduttamassa. Mies kyllä haluaa minua ja kehuu, ja saan katseita muuallakin mutta ei se poista omaa itseinhoani.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä.

Vierailija
2/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.

Nyt pistit pahan.

Meinaan mikään ei ole enempi turnoff kuin se, että nainen häpeää vartaloaan..

Vasta sen jälkeen kun pystyt nauttimaan omasta vartalostasi, keskity miehen nautintoon.

Suikkari kylppärissä yllättäen tms temput on pelkkä kertakäyttöinen cheap trick, joka tähtää miehesi yksipuoliseen nautintoon.

Tämä on vinkkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ypsyttelet ajatusta, ja lisäät pikkuhiljaa tuhmuutta peliin? Aloitat ensin silloin kun olette jo valmiiksi puuhissa, viet vähän tuhmemmaksi. 

Mä sain vasta tietää, kun ollaan oltu jo 5v yhdessä, ,että mies tykkää siitä kun puren sitä niskasta :D

Toisaalt mieskin sai tietää sen samaan aikaan. Ei ollut kukaan ikinä purrut.

Vierailija
4/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt siis vinkkejä miten vapauttaa sisäinen seksipetoni.

Onko varma että sellainen on olemassa?

Vierailija
5/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
6/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa! 😂

Vierailija
7/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jo otsikko menee vikaa. Sisäisten seksipetojen etsiskely vain siksi että "mies haluaa" on tuhoon tuomittu ajatus.

ja sanon tämän ihan miehenä. Jos ap ei tahdo sitä seksipetoa esiin siksi että haluaa itse sen esiin, ja ihan sen takiaa että haluaa itse nauttia seksipetona olemisesta, niin ei se tule.

Vierailija
8/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako mies itse olla tuhma ja ohjat käsissä?

Leading by the example toimii parhaiten, sinä lähdet mukaan ja alat tehdä myös oma-aloitteisia juttuja.

En pystyisi olemaan tuhma tietynlaiselle miehelle, mutta toisenlaiselle kyllä.

Vierailija
9/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mainittiinkin suihinotto on helppo toteuttaa spontaanisti toista ilahduttaakseen eikä vaadi itseltä kovinkaan paljon oikeaa mielentilaa.

Itse olen myös hieman rajoittunut seksuaalisesti, mutta rakkaan mieheni takia haluan täyttää hänenkin aktiivisemmat tarpeensa.

Toinen mitä itse pystyn toteuttamaan on yhtäkkiä ilmestyä alusvaatteissa hänen eteensä ja mennä pussailemaan. Tätä ennen olen hieman kaunistautunut ja pyrkinyt oikeanlaiseen mielen tilaan, jotta olen itsevarmempi ja seksikin täten vapautuneempaa. Suoranaisia tuhmuuksiahan nämä ei ole, mutta nämä on helppo toteuttaa toista ilahduttaakseen.

Vierailija
10/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi perceesi sen tyynyyn

Vierailija
11/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhi perceesi sen tyynyyn

Aika tuhmaa.

Vierailija
12/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kannabista, me piristetään joskus sillä seksielämää ja voi jessus mitä ilotulitusta silloin on.

Vierailija
13/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei spontaani yllättäminen ole yksiselitteisesti vain miehen nautintoon tähtäämistä. Mielestäni se kuuluu terveeseen parisuhteeseen!

Meillä vaimo on myös hyvin estynyt ja haluaa pitää toppia päällä seksin aikana, vaikka onkin hoikka. Minä en saa esileikissä koskea minnekään, eikä hän halua tai uskalla koskea minuun. Kaikki liukastimet ja välineet on hankittu, mutta eipä niistä ole tähän ongelmaan apua. Voisin hyvinkin antaa pitkää suuhoitoa tai kokeilla melkeinpä mitä vain yksipuolista vaimoni nautintoon tähtäävää konstia, jos hän niitä haluaisi. Suhteen alkuaikoina jotain halusikin. Nykyisin tulee palkinnoksi säikähtelyä, negatiivisia ilmeitä ja suoraa vetäytymistä ym.

Akti on suorituskeskeinen, ja yritän vain laueta nopeasti, kun tulee itsellekin huono fiilis toisen "kiusaamisesta".

Vierailija
14/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku se pystyyn

Vierailija
15/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa polvistut, nuolet miehen persereiän ahnaasti, hyväilet samalla kasseja ja sitten annat taivaallisen suihinoton nielaisun ja hymyn kera tietenkin.

Vierailija
16/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjää anaaliseksiä, ja anna miehen sitten paukuttaa perärööriin oikein kunnolla, samalla uikutat kuin viaton teinityttö mutta kerjäät kuitenkin miestä lisäämään tahtia ja nussimaan perseesi tohjoksi.

Vierailija
17/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle lahjaksi nuori, siro ja hoikka thaikkutyttö kotikäynnille, ja katsele ja kannusta kun miehesi nussii siltä aivot pellolle.

Vierailija
18/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieheltä, että otatte pari nuorta jantteria mukaan sessioihin. Se kokemus, kun saa rynkyttää tiiminä naista kolmeen reikään yhtä aikaa on miehelle ihanan tuhma ja unohtumaton.

Vierailija
19/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :/

Vierailija
20/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle liput Bangkokiin ja käske nauttia sydämensä kyllyydestä vapain mielin. Sinä et siis lähde mukaan, vaan mies saa toteuttaa kaikki tuhmimmatkin seksifantasiat reissullaan nuorien ja hoikkien naisten kanssa. Niillä muistoilla jaksaa taas polkea valkoista valasta koko talven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä