Miesystävän alkoholin käyttö, miten suhtautua?
Haluaisin tähän järkeviä kommentteja :)
Tapailen miestä, joka ottaa aika aloin olutta. Toisinaan käy baareissa, eikä kuulu mitään illan/seuraavan päivän aikana.
Miten saisin järkeiltyä tämän niin, ettå se että hän käyttää, ei ole minun ongelmani? Tiedän että pohjimmiltaan pelkään että baarissa tapaa jonkun jne...en voi ymmärtää että lähtisi ainoastaan kavereiden kaa pitämään hauskaa.
Ikää hänellä 56v.
Kommentit (30)
Kuulostaa aika pahalta jos miehestä ei kuulu baari-iltoina ja aamuna mitään. Mitäs tiedät jos on jonkun muijan luona? Ei jakoon mulle.
Kuulostaa ihan mieheltä, ketä olen tapaillut. Onko näitä paljonkin, vai sama mies ja monta muijaa.
Vanha ukko. Korkeintaan kelpaa jollekin sammuneelle bupiruusulle ja silloinkin jos itse ottaa väkisin.
Sinulle ei ole miehen alkoholinkäyttö ongelma vaan ... niin, siis mikä? Muuttuisiko tilanne mitenkään, jos hän kulkisi baareissa selvin päin?
Muista se, että se olet sinä itse, joka voit ratkaista omat ongelmasi. Mies ei voi sille mitään. Kun sinua kiusaa miehen juominen tai juomisen seurauksee, se olet sinä, joka teet ongelmalle jotain. Ei ole paljon vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mielisairaalta. Ihan yhtä hyvin se mies voi löytää sen uuden paremman myös sieltä lähimarketista. Toivottavasti mies löytää paremman, koska joutuu vielä ongelmiin kanssasi.
Totta, parisuhde voi hyvin, kun on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Sellainen voi olla vaikka yhdessä juopottelu.
Eihän tässä ollut edes kyse siitä, että mies joisi liikaa. Ei aloituksessa mainittu alkoholin olevan ongelma. Ongelmahan tässä on se, että naisella on sen verran päässä vikaa, että olettaa jokaisen reissun päätyvän jonkun toisen naisen luokse.
Ei normaali tuon ikäinen mies baarissa pyöri alvariinsa. Tuon ikäisen pariutuneen miehen intressi on muualla: oma talo, auto jne perhe ja eukko. Sairasta on tuollainen dokaaminen ja vielä kun äijästä ei kuulu mitään.
eikö 56v ukko saisi käydä kaljalla miten itseään huvittaa :D
Ei kuulu ap:lle tippaakaan miehen baareissa käynti. Tuonikäistä aikuista miestä tuskin saa enää litistettyä keittiöjyrän alle.
Vierailija kirjoitti:
eikö 56v ukko saisi käydä kaljalla miten itseään huvittaa :D
Ei, jos suomalaiselta uusfeministiäm*mältä kysytään.
Totta, parisuhde voi hyvin, kun on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Sellainen voi olla vaikka yhdessä juopottelu.