Miksi Kaljakellunta ei vetänyt tänä vuonna väkeä?
https://yle.fi/uutiset/3-10907437
Että suututtaa niin, että meinaa suoni katketa päästä. Mitä ihmeen tiukkareita ihmisistä on tullut? Mä olin mukana ja kondomipakkaus myös. Lol!!!
Ninni
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minne nuo kellujat tekee tarpeensa?
Toistensa reppuihin.
Olisin tykännyt mennä, mutta en tarkene enkä kehtaa. Harmittaa.
t. akateeminen nainen ja äiti, lähes 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiset eivät mielellään profiloidu julkisesti wt-persuiksi
No katsokaa nyt noita rotunaisia uutisen kuvissa. Siinähän sitten ylpeänä maanantaina... eiku ei ne ole duunissa.
Sinä voit mennä katsomaan mikä kottarainen se vaikkapa vessan peilistä tuijottaa.
Oliks hyvä kellunta? Siideri maistu siellä ja näköjään koko kesän?
Ehkä siksi, kun nyt ekan kerran pikku muusikoiden piti siivota jälkensä. Niin törkeän sotkun jättivät jälkeensä aiempina vuosina, että poliisin piti puuttua asiaan. Nyt olisi voinut tulla sakkorangaistus. Kaljakellujat itse pilasivat tapahtuman järjettömäksi sotkemisella. Että ihan peiliin voi jokainen kelluja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiset eivät mielellään profiloidu julkisesti wt-persuiksi
Kai ymmärrät, että tuo jatkuva persu sitä persu tätä kommentoituna aiheeseen kuin aiheeseen kääntyy ennen pitkää sinua itseäsi vastaan. Et näköjään. Jos mustamaalaat ja halveksit jotakin tee se edes älykkäästi äläkä siten, että oikein alleviivaat omaa järjettömyyttäsi.
se persu älähtää kehen kalikka kalahtaa
Sukupolvi vaihtuu askel kerrallaan. Tämä aikaisempi nuorten aikuisten porukka tykkäsi remuta ja juoda. Nyt he ovat jo useat kaljakelluntansa kelluneet ja alkaa olla 30v mittarissa.
Tämä uudempi sukupolvi ei remua ja juo. He menevät mieluummin kaivarin rantaan juomaan jotain eksoottista ugandalaista pullotettua kraanavettä, jolla väitetään olevan terveysvaikutuksia. Kellunnan sijaan he räpsivät 100 selfietä instaan, snäppiin ja ties minne.
Ajat muuttuvat.