Mielestäni Finnair vois tarjota kaikki lennot ilmaiseksi työttömille, koska kyseessä on enemmistöltään valtion omistuksessa oleva yritys
Kommentit (33)
Minun mielestäni sosiaaliavustusten varassa eläville ei kuulu keskituloisen työssäkäyvän elintaso.
Finnair on kuitenkin voittoa tavoittelevat pörssiyhtiö. Miten sellaiseen firmaan kuuluisi työttömien ilmaiskuljetukset?
Työttömille todellakaan tarjoilla mitään ilmaisia lentoja 😂 menkää töihin!
Vierailija kirjoitti:
huono provo 0/5
Miten sä jaksat päivystää täällä 7-23? Näetkö myös unissasi pelkkiä 0/5 provoja?
Matkusteleminen ei ole mikään perusoikeus. Jos on varaa ja haluat, matkustat. Muuten et.
Samoin perustein: Mielestäni Alko vois tarjota kaikki juomat ilmaiseksi työttömille, koska kyseessä on valtion omistuksessa oleva yritys
Millä rahalla työttömät elää siellä ulkomailla? Mistäs sitä ylimääräistä rahaa noin löytyy? Tuet ilmeisesti liian hyvät joten tällöin tullaan itse asiassa siihen tulokseen, että työttömien tukia täytyy vähentää.
Posti voisi kiirehtiä postinjaon kanssa, jotta tavara olisi perillä lähetystä seuraavana päivänä tai päiväposti päivällä (= viimeistään kolmelta) kuten vielä muutama vuosi sitten.
Fortum voisi jakaa lämmityssähkön ilmaiseksi kaikkiin suomalaisiin rakennuksiin.
Vanhuksille pitäisi olla hoitopaikat täydellä palvelulla ilman pelkoa siitä, että eläke ei riitä lapsenlapsen tikkariin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni sosiaaliavustusten varassa eläville ei kuulu keskituloisen työssäkäyvän elintaso.
Samaa mieltä, matkustelu on sitä plussaa, jonka vuoksi keskituloinen viitsii käydä töissä ja maksella veroja, joilla sosiaaliavustukset maksellaan.
Työttömät hakee aktiivisesti töitä, eivät matkustele. Matkustella voit sitten, kun olet töissä ja sinulla on rahaa matkustella. Turha se on täällä palstalla itkeä. Jos haluat lentää ja matkustella, mene töihin tienaamaan rahaa. Ei toiset sinun lentojasi kustanna, ihan itse maksat.
Onks nää ilmaiset matkat vaan niille, jotka jo sai sen ilmaisen vuokra-asunnon niiltä kapitalistiriistäjäasuntosijoittajilta, joilla sais olla vaan ne max 2 sijoitusasuntoa ja loput piti antaa ilmaiseksi (sulleko)?
håhhå, kakaratietämyksellä toimivat sosialistitontut taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Valtiohan antaa työttömille jo ilmaiseksi työttömyyskorvauksen.
Ap:n logiikalla se ei ole ilmaista rahaa kun hänhän maksaa siitä veroa, ja siten osallistuu verotulojen kartuttamiseen ihan itsekin. Eiku....
Vierailija kirjoitti:
Entäs lentelyn vaikutus ilmastonmuutokseen?
Aivan minimaalinen vaikutus. Typerää ja turhaa vouhotusta.
Jos alapeukuttajat eivät pysty ajattelemaan sen työttömän parasta niin miettikkää nyt edes heidän lapsiaan jotka kokevat olevansa muita huonompia kun eivät voi jakaa kokemuksia lomamatkoiltaan koulussa
Minusta työttömille ei pidä maksaa mitään. Opiskelijoissa sen sijaan on Suomen tulevaisuus ja he ovat silti Suomen kärsivin kansanosa. He eivät saa lomapalkkaa eivätkä lomamatkoja vaan joutuvat tekemään töitä silloin kun muut lomailevat. Heidän vanhempansa piehtaroivat ylellisyydessä samaan aikaan kun heille on luvassa vain köyhyyttä. Yhteiskunta on heille isosti velkaa!
Köyhän ei tarvitse matkustella vaan hakea töitä.