Mitä fantasioitte kun harrastatte seksiä?
Kommentit (48)
Ei tarvi fantasioida. Oma mies on niin rakas että haluan häntä enemmän kuin ketään muuta.
Nautin kulloinkin kyseisestä partnerista, minulla ne ovat vaihtuvia ja eri tyyppi joka kerralla tällä hetkellä. En kä valita... :D
Yleensä seksistä mieheni kanssa, lucky me. :D Jos joskus on kiire, mutta panettaa niin fantasioin milloin mistäkin. Esim. viimeksi, että olin töissä tarjoilijana luxushotellissa ja tuntematon pariskunta oli tilannut minut "jälkuruoaksi" ':D Olin siis yksin, en siis hirveästi fantasioi seksin aikana vaan haluan olla mukana siinä hetkessä. Masturboidessa fantasioin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, ettei näitä seksi-aloituksia voi suoraan tehdä sinne aihepiiriin seksi?
Yääklä ne huomataan ja sitten yp siiryää. Saa vastauksia.
Ei ap.
En mitään. Seuraavan päivän kauppalistaa ja lasten harrastekuskauksia mietin.
Ei tarvitse fantasioida mistään sillä toteutamme fantasioitamme sekstaillessa. Ihmettelen aina miksi ihmiset vain fantasioivat eivätkä edes yritä toteuttaa niitä.
Kyllä minua ainakin ahdistaisi vain fantasioida tietäen etteivät ne koskaan toteudu. Ei niitä kukaan tule kotiinne täyttämään, jos ette ota asiaa puheeksi. Seksielämämme parani 1000% kun aloimme alkuihastuksen jälkeen keskustelemaan siitä mitä kumpikin petipuuhilta odottaa ja haluaa. Fantasiamme olivatkin yllättäen lähes 1:1 eli molemmat haluavat samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse fantasioida mistään sillä toteutamme fantasioitamme sekstaillessa. Ihmettelen aina miksi ihmiset vain fantasioivat eivätkä edes yritä toteuttaa niitä.
Kyllä minua ainakin ahdistaisi vain fantasioida tietäen etteivät ne koskaan toteudu. Ei niitä kukaan tule kotiinne täyttämään, jos ette ota asiaa puheeksi. Seksielämämme parani 1000% kun aloimme alkuihastuksen jälkeen keskustelemaan siitä mitä kumpikin petipuuhilta odottaa ja haluaa. Fantasiamme olivatkin yllättäen lähes 1:1 eli molemmat haluavat samoja asioita.
Olen melko vakuuttunut että seksielämämme ei paranisi, jos kertoisin vaimolleni fantasioivani hänen siskostaan harrastaessamme seksiä.
Useimmiten en mistään, mutta satunnaisesti esim. vaimoni siskon pyllyn ottamisesta väkisin, kuumasta sessiosta kuntosalin pukkarissa, kahdenkeskisistä kamppailutreeneistä yhden tietyn treenikaverinaisen kanssa joka alistaa ja lukottaa minut tahtoonsa jne. jne.
Fantasioissa yleensö mitä överimpi ja arjessa mahdottomampi skenaario, sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Etsippäs tuolta seksi-palstalta aloitus, jossa kerrottiin et mies ehdotti vaimolle vierasta ja lopulta vaimokin innostui ja yhdessä etsivät sopivan miehen. Kun oli fantasia ja kiihotti. Lopputulos oli se et vaimo kävi edelleen panemassa tuota vierasta (oman lisäksi) ja aviomiehellä oli paha mieli.
Jotkut fantasiat on vaan syytä sellaisiksi jättää. Vai väitätkö et jos mies fantasioi raiskaamisesta niin tämä pitäisi ehdottomasti toteuttaa? Ja säännöllisesti.
Minulla on niin paljon siinä sitä puuhaa, etten ehdi fantasioimaan. Semmoista se on, kun mies vain makaa selällään ja minä hoidan kaiken. Niin kuin muutenkin tässä perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin paljon siinä sitä puuhaa, etten ehdi fantasioimaan. Semmoista se on, kun mies vain makaa selällään ja minä hoidan kaiken. Niin kuin muutenkin tässä perheessä.
Minun mieheni on kyllä myös laiskistunut kaiken suhteen SSRI-lääkityksen myötä. Ennen kuin joku ehtii sanomaan, että "ei niitä turhaan määrätä" niin kyllä määrätään. Jos ihminen ei ole itsetuhoinen tms. niin ei pitäisi määrätä maksimiannosta. Se elämäntilannekaan ei muutu paremmaksi kun liitto kriisiytyy ja miehestä tulee tunteeton ja tahdoton lapanen... Anyways, nyt kun on purkanut lääkitystä niin seksi on alkanut taas vähän kiinnostaa. Ei tosin läheskään yhtä paljon kuin aiemmin. Eniten itseäni harmittaa, ettei mies jaksa olla päällä. Katsotaan mitä tästä tulee, mutta kyllä muutama vuosi torjuttuna ja vieläkin sängyssä ehdotuksieni torjuminen vie kyllä ilon seksistä. Jos ei saa kokea olevansa edes niin haluttu, että joskus edes vähänkin aikaa mies haluaisi ottaa minut eikä kaipaisi vain apua masturbointiin niin olkoon.. jos ei meno muutu lääkityksestä päästyä niin mies vaihtuu. Minäkin olen kuitenkin nuori nainen ja tosielämän parisuhdemarkkinoilla kuumaa kamaa, joten en kyllä uhraa onneani jos toinen ei pane tikkuakaan ristiin.
Sitten ostamaan päiväkirjaa...
Ennakko-oletuksena tämä ketju auttaa taas pysymään kaukana miehistä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Seuraavan päivän kauppalistaa ja lasten harrastekuskauksia mietin.
Kuulostat ihanan kiihkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä toki vihaat miehiä ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä toki vihaat miehiä ilmankin.
Tuolle kovin kokonaisvaltaiselle päätelmälle on varmasti hyvät perustelut.
Siis en ikinä haluaisi toteuttaa omia fantasioitani koska ne ovat juurikin fantasioita joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Muuten olen läsnä siinä hetkessä mutta kynnyksen yli päästäkseni joudun kuvittelemaan vähän kovempaa kohtelua kuin mitä todellisuudessa saan. Tai paljonkin.
Joskus, en aina fantasioin muutamaa eri naista. Jos ollaan rakasteltu jo kauan ja vaimo tyydytetty, nuoltu, yms ja vaimo alkaa hoputtaa niin takaapäin ajattelen nainen x tiukkaa farkkupeppua tai nainen å leggingspeppua.
Joskus naisen x sääriä, tai muuta nähtyä mukavaa.
Mikä siinä on, ettei näitä seksi-aloituksia voi suoraan tehdä sinne aihepiiriin seksi?