Mitä fantasioitte kun harrastatte seksiä?
Kommentit (48)
^ja kappas minä taas en mieti muita. Kyllä mun mielessä on vain oma mies. Puhun päässäni tuhmia, ajattelen tulevaa ihanaa tunnetta kun tulee sisään.
En haaveile muista, en haaveile existä. En katsele ulkomaailmassa hottismiehiä ajatuksella "panisin" ( toki komeuden huomaan muttei mitään seksifiilistä siitä tule)
Satunnaisten seksikumppaneiden kanssa pystyn laukeamaan ainoastaan saadessani suikkaria ja fantasoidessani, että se tiukasti imevä suu joka liikkuu ylös - alas onkin ensirakkauteni joka ratsastaa päälläni, ja kuinka laukean voimakkaasti hänen sisään
Olen viimeaikoina fantasoinut toisesta naisesta. Se toinen on naisena vähän kana, mutta jostain syystä kulkuset huutaa sen perään.
En todellakaan rupea pettämään. Oma rakas parempi. Ehkä parempi näin.
Mitenitsetekisit kirjoitti:
Olen viimeaikoina fantasoinut toisesta naisesta. Se toinen on naisena vähän kana, mutta jostain syystä kulkuset huutaa sen perään.
En todellakaan rupea pettämään. Oma rakas parempi. Ehkä parempi näin.
Fantasioinnissa ei mitään pahaa, vaikkakaan tuollaisesta ei kannattane kertoa omalle rakkaalle. Tuo loppu "ehkä parempi näin" pitäisi olla "ehdottomasti parempi näin"
Fantasioin lähinnä ennen seksiä tai esileikin aikana. Fiilistelen jotain ohimeneviä mielikuvia, joissa saan imeä mieheni kalua, tai joissa hän murisee matalalla äänellä rivoja korvaani, tai joissa mun hame nostetaan ylös. Sellaisia aika nopeita ajatuksia, jotka vaihtelee.
Joskus mieleen tulee joku laajempikin fantasia, jossa olen uppiniskainen koulutyttö, joka joutuu puhutteluun opettajan tai rehtorin kanssa.. mutta noi tarinat vaatii multa jo enemmän keskittymistä, kun jään liikaa yksityiskohtiin kiinni ja keskeytän fantasian hioakseni jotain vaatetusta, vuodenaikaa, miksi olen siellä koulussa, parantelen vuorosanoja tms. Eli vievät vähän liikaakiin keskittymistä, eikä ne kyllä usein mieleen tule.
Yhdynnän aikana en fantasioi mistään, siinä olen kyllä ihan hetkessä mukana.
N32
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin lähinnä ennen seksiä tai esileikin aikana. Fiilistelen jotain ohimeneviä mielikuvia, joissa saan imeä mieheni kalua, tai joissa hän murisee matalalla äänellä rivoja korvaani, tai joissa mun hame nostetaan ylös. Sellaisia aika nopeita ajatuksia, jotka vaihtelee.
Joskus mieleen tulee joku laajempikin fantasia, jossa olen uppiniskainen koulutyttö, joka joutuu puhutteluun opettajan tai rehtorin kanssa.. mutta noi tarinat vaatii multa jo enemmän keskittymistä, kun jään liikaa yksityiskohtiin kiinni ja keskeytän fantasian hioakseni jotain vaatetusta, vuodenaikaa, miksi olen siellä koulussa, parantelen vuorosanoja tms. Eli vievät vähän liikaakiin keskittymistä, eikä ne kyllä usein mieleen tule.
Yhdynnän aikana en fantasioi mistään, siinä olen kyllä ihan hetkessä mukana.N32
No eikö nämä fantasiat ole jo toteutettavissa pienellä roolileikillä ja asusteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän aikana en fantasioi mistään, siinä olen kyllä ihan hetkessä mukana.N32
No eikö nämä fantasiat ole jo toteutettavissa pienellä roolileikillä ja asusteilla?
Eiiii, se on mun ihanin fantasia, jonka haluan pitää omana ja aika täydellisenä. Hion kaikenlaisia yksityiskohtia sitten itsekseni ja nautin siitä, siis jusy siitä että unelmoin vain.
Miehen kanssa jos koettaisin toteuttaa niin saattaisin koko ajan miettiä "ei, ei, ei, painota enemmän tota sanaa, ja nyt katse sais olla erilainen ja...". Jotain miehen fantasioita toteutan mieluummi, pidän omat parhaat ihan omina.
Ajattelen entistä työkaveria jonka katse saa paikat kihelmöimään. Järjettömän kuuma kroppa ja se perse! Ah. Ajattelen miltä tuntuis päästä koskemaan ja se riittää mulle esileikiksi, kuin hetivalmis kiuas.
15v ollaan oltu yhdessä, pari lasta yms ja hyvä seksielämä mutta kaipaan vaihtelua ja tämä on mielestäni parempi vaihtoehto kuin pettäminen oikeasti. Ajatus ei ole rikos ja halut voi kanavoida omaan kumppaniin. Oon kerran ollut sängyssä yhtä vetovoimaisen miehen kanssa ja se oli elämäni parasta seksiä. Haluan säilyttää fantasian fantasiana enkä pettäis vaikka tulis mahdollisuus, todennäköisesti ois pettymys kaikkien niiden pilvilinnojen jälkeen.
Kyllä naisetkin miettii muita seksin aikana, ainakin minä ja lähes kaikki ystäväni kenen kanssa ollaan aiheesta puhuttu. Seksissä on tärkeää myös mielentila, itse pääsen siihen helpoiten ajattelemalla likaisia ajatuksia tutuista/julkkismiehistä. Iän myötä tuntuu halutkin vaan lisääntyvän, mihin tässä vielä joutuukaan mielikuvituksensa kanssa?!?