Mitä fantasioitte kun harrastatte seksiä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Siis en ikinä haluaisi toteuttaa omia fantasioitani koska ne ovat juurikin fantasioita joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Kerroppa jokunen, olisi kiva tietää millaisia ovat fantasiat millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
En ikinä puolison kanssa fantasioi muista, vaan kiihotun hänestä. Tämä muitten ajattelu näyttää sen sijaan olevan peruskauraa miehille. Hyi helvetti, eikö ne miehet voisi joskus edes keskittyä puolisoonsa eikä ajatella aina muita naisia! Eikö oma kiva ole sille fantasioinnille varattua aikaa...
Joskus kun ei tahdo irrota, fantasioin joko vaimon siskosta tai parhaasta kaverista. Yleensä keskityn käsillä olevaan tilanteeseen.
M38
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun ei tahdo irrota, fantasioin joko vaimon siskosta tai parhaasta kaverista. Yleensä keskityn käsillä olevaan tilanteeseen.
M38
Eli niille kyllä laukeaa, mutta omalle vaimolle ei. Hyvin oot valinnut.
Tässä sen taas näkee..naiset ovat onnellisia seksin aikana omastaan ja miehet senkun haaveilee aina jostain muusta..ja sit ihnetellään miksi naisilla on huono itsetunto ja seksi ei maita...jospa kolmijalkaiset joskus kurkkaisi sinne peiliin.
Sannista ja Vesalasta latex asuissa jos ei meinaa tulla.
N36
Minua ei ainakaan haittaa yhtään ketä mies ajattelee puuhan aikana kunhan ei sitä minulle kerro. Niin minäkin teen. Ei kai kukaan vuosi kausia jaksa samasta kiksejä saada. Hyvä kun jotenkin edes saisi. Mies tosin varmasti suuttuisi jos tietäisi että muita ajattelen, ei halua pokeakaan yhdessä katsoa vaikka se olisi minusta kivaa.
Naidessa fantasioin korkeintaan siitä, mitä aiomme seuraavaksi tehdä. Vaihdamme monta kertaa asentoa sen puolen tunnin aikana. Yksin ollessani fantasioin seksistä kaikkien kumppanini ystävättärien kanssa. Saas nähdä, toteutuuko mikään niistä koskaan?Joskus fantasioin, että järjestämme kostean eroottisen illan, missä naimme heidän katsellessa. Toteutuuko sekään?
En mistään, keskityn seksiin tietysti
M36
Minä muistelen usein vaimoni kanssa sekstaillessani sitä kuinka kerran sain yhtyä kiihkeän miehen kanssa. Se tunne kun ruiskin liemet syvälle hänen peppuunsa - sitä ei voita mikään. Kulli on timantinkovana kun sitä ajattelen.
Häpeä kyllä (vai onko?): entisiä hoitoja, heidän vilautuksiaan ja seksikkäitä pöheikköjään, vartaloitaan, huokauksiaan ja eleitä. Nuoria suvun naisia. Vaimon entisiä rakatajia ja heidän kiihkeitä (kai) touhujaan (!).
Vaimokulta (joka ei kuulemma itse fantasoi mitään) ei tiedä näistä - mutta saa kiiheämpää seksiä ja jäykempää, turvonnutta kalua.
Eihän seksin aikana voi fantasioida?
Ei mulla ainakaan toimi ajatus, kun seksistä aiheutuvat tuntemukset on niin kokonaisvaltaisia etten ajattele yhtään mitään koko seksin aikana.
Masturboidessa sitten kyllä välillä fantasioinkin, välillä en.
Vierailija kirjoitti:
Eihän seksin aikana voi fantasioida?
Ei mulla ainakaan toimi ajatus, kun seksistä aiheutuvat tuntemukset on niin kokonaisvaltaisia etten ajattele yhtään mitään koko seksin aikana.Masturboidessa sitten kyllä välillä fantasioinkin, välillä en.
Ehdottomasti voi :D
Vanhempi herra kirjoitti:
Häpeä kyllä (vai onko?): entisiä hoitoja, heidän vilautuksiaan ja seksikkäitä pöheikköjään, vartaloitaan, huokauksiaan ja eleitä. Nuoria suvun naisia. Vaimon entisiä rakatajia ja heidän kiihkeitä (kai) touhujaan (!).
Vaimokulta (joka ei kuulemma itse fantasoi mitään) ei tiedä näistä - mutta saa kiiheämpää seksiä ja jäykempää, turvonnutta kalua.
Koetko että vaimosi merkitsee sinulle mitään tai edes kiihottaa sinua? Kuulostaa että olet täysin fantasiamaailmassa seksin ajan etkä keskity ollenkaan puolisoon tai yhteiseen hetkeenne. Kuulostaa surulliselta, sillä vaikka vaimosi saisi "kovempaa kalua", ehkä henkinen yhteys rakastetun kanssa on tärkeämpää kuin olla purkualustana samalla kun mies miettii entisiä ja sukulaisia.
Tämä nyt voi olla vähän tylsä vastaus mutta en yhtään mistään. Olen siinä hetkessä.
On mulla muuten fantasioita, etenkin yhdestä vaimokkeen kaverista, mutta se on vaan fantasia. Kerran mietin sitä fantasiaa kesken puuhien niin meinasi seisokki karata. Oli oma hommansa päästä taas siihen hetkeen kiinni.
Fantasiat fantasiana ja tosielämässä eletään siinä hetkessä.
Kuvittelen nuoria kauniita naisia.
Mä oon ollu sinkkuna jo jonkin..Kuvittelen itseni harrastamassa seksiä ihastukseni kanssa.Suutelen häntä.Ja koskettelen hänen vartaloaan ;)
En mistään. Ei ole seksin aikana aikaa sellaisille kun pitää pitää vaimoa hyvänä ja se tuntuu pitävän kiireisenä. Ja oon niin paljon töissä että oikeestaan en muutenkaan ehdi fantasioida mistään. Mutta mulla on kyllä mahtava vaimo, saa tehä sen kanssa mitä vaan. Eipä oikeestaan tarvi ees kun katsoa siihen päin niin homma toimii. M39
Fantasioin iso kaluisesta tummaihoisesta miehestä naimassa minua rajusti.
N52