Mies ja rintavat pelihahmot
En tiedä miten League of Legends oikein toimii ja millä perusteella hahmot valitaan, mutta voikohan jotain päätellä siitä, jos mies pelaa enimmäkseen naishahmoilla, jotka ovat samankaltaisesta muotista - eli sellainen perus nörttipojan unelma, hoikka mutta kurvikas isoilla rinnoilla? Kaikista eniten pelaa hahmolla, jolla on suurimmat tissit eniten esillä (Miss Fortune).
Sen kyllä tiedän, että hahmojen asut ostetaan erikseen, ja kas kummaa kun jostain syystä näille hahmoille on hankittu mahdollisimman paljastavia asuja, bikinejä ja muuta.
Voiko tästä päätellä, että miehen fyysinen naisihanne olisi tuollainen? En ole mustasukkainen pikseleistä - huvittaa vain, kun mies itse on puhunut ihan päinvastaista siitä, millaiset naiset häntä viehättävät. Vai voiko olla, että ihan sattumalta suosikkihahmoiksi on päätynyt nämä rintavat leidit?
Kommentit (147)
"Minä tiedän mitä oikea elämä on" .
Sanoisin et roolileikkiä. Kun itse ei ole kurvikas povipommi, on kiva pelata sellaisena.
Älä hätäänny, tuskin tarttee olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap selventää tässä nyt yhden jutun, joka alkoi keskustelussa vaivata. Sanotaan nyt vaikka niin, että (hatusta vedettynä esimerkkinä) mies on kertonut ulkonäöllisen naisihanteensa olevan Natalie Portman, vaikka se salaa olisikin valtavarintainen, tiimalasimallinen, seksiä tihkuva alusvaatemalli X.
Minä en ole Natalie Portman enkä näytä Natalie Portmanilta, kuten varmaan voitte arvata. Natalie Portman on maailmanluokan kaunotar, minä en. En vertaa itseäni häneen sen enempää kuin alusvaatemalli X:äänkään, koska häviäisin kummankin vertailun.
Siksi tämä tuntuu tosi oudolta asialta valehdella. Miksi mies häpeäisi kertoa sitä, jos tykkää isorintaisista seksipommeista, jos ei ole hävennyt kertoa tykkäävänsä muunlaisista huippukaunottarista?
Mutta en toki aio kysellä asiasta mieheltä, koska johtopäätös olisi ehkä samanlainen kuin tässä ketjussa, eli että olen mustasukkainen fiktiivisistä pikselihahmoista. En ole. Ihmettelen valehtelua.
En tiedä minkälainen sun miehesi on, haluaako antaa itsestään fiksun kuvan sinulle ja maailmalle, mutta faktahan on, että jättiutareista pitäviä miehiä ei yleensä pidetä kovinkaan älykkäinä ja kypsinä. Eikä ne kokemuksen mukaan usein olekaan sitä. (Poikkeuksia on aina joo..) Ehkä sitä vaan oikeasti nolottaa tämä hänen ankea ja kliseinen fetissi: mies kiihottumassa jätti hinkeistä.
Mies on kyllä älykäs ja pitää itseään hyvinkin sivistyneenä, joten ehkä se on sitä sitten. Ei toki ole erityisen kypsää, että yli kolmekymppinen mies ylipäätään viettää vapaa-aikansa pelaten jotain League of Legendsiä. Ei sillä, että se minua häiritsisi. Nörttejä ollaan kumpikin.
Et varmasti ole nörtti tekstien perusteella. Se et pelaat puhelimella Candy Crushia ei tee susta nörttiä. Jos oisit, ymmärtäisit hahmologiikan. Sanot miestä epäkypsäksi kun pelaa LOLia ja valitat siitä mutta ei muka haittaa. Melkosta sontaa taas.
Harmittaa et miehesi on päätynyt tollaseen naiseen.
Ymmärrän harmituksen silloin, jos peli menee sun edelle (olen itse seukannut tämmösen kanssa jolle peli ja kone ensin. Nykyinen pelaa kans kuten minäkin, mutta parisuhde ennen pelejä), mutta jos sä olet hälle ensisijainen nii lopeta tää typerä uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelaan vain isolla kalulla varustetuilla treenatuilla komistuspelihahmoilla. Mies on mustasukkainen niistä miehistä.
Juu niin pelaat. Ja mistähän pelistä mahtaa olla kyse ;D
Vierailija kirjoitti:
Pelatkaa nyt naiset itsekin edes jotain, niin ette mieti noin hölmöjä. Pelit on tehty niin että naishahmot on ihan epäinhimillisiä, ja niille ei edes saa vaatteita jotka ei olisi suoraan haaremista. Eihän kukaan ajattele olevansa se pikselihahmo, tai että se kuvastaisi jotain seksi-ihannetta. Ei mun healeri silloin olisi musta lisko, sen rotu nyt vaan oli rotuominaisuuksiltaan silloin paras siihen.
N.
No kyllä sun seksi-ihanne on selvästi lisko. Älä nyt valehtele et muka ihminen. Pelaan OWa usiei Roadhogilla eli mun unelmamies on semmoinen ruma possu. Eikä toki tuo 178/70 tummatukkainen nappisilmä jota myös aviomieheksi kutsutaan.
Mua konsolilla vähän harmitti kun Xenoblade X länsijulkaisusta otettiin boobslider pois. Eli jolla voitiin valita tissien koko hahmolle. Oisin tehnyt isoimmat mahdolliset.
N37
Olen pelanut WoWia niin mieshahmoilla, kuin naishahmollakin. Ei kyllä ole koskaan tullut mieleenkään rinnastaa johonkin naisihanteeseen. Mielestäni alkaa mennä kyllä aika skitsoksi touhuksi, jos tuollaisia kelaa. Kiinnostaisi tietää onko ap ollut ”rehellinen” omalle miehelleen siitä mikä on oma miesmaku, voisiko markkinoilla olla jotain mahdollisesti kiinnostavampaa, mutta olet tyytynyt nykyiseen?
Mä kans vedän sliderit kaakkoon, kun teen mun mieshahmoille lihaksia tai naisille tissejä mun miestä ei näytä haittaavan, yhdessä pelataan.
Jos pelaisitte oikeasti joskus tällaisia pelejä, niin ymmärtäisitte ettei se pelihahmon ulkonäkö aina vaikuta, vaan se mitä pelihahmo voi tehdä ja minkälaiset taidot jne sillä on
Mun mies on aina niin mustasukkainen, kun olen valinnut tankin jolla on pisin tykki. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan sukupuolesta riippumatta itsetunto-ongelmat liittyvät siihen, ettei ihmisellä ole muuta annettavaa kuin ulkokuorensa. Ei pelkästään naiset kärsi kyseisestä ongelmasta vaan myös miehet, tosin heitä on varmasti vähemmän kuin naisia, tai sitten he vain pitävät ongelmansa sisällään (mikä onkin miehille tavallisempaa).
Minä tunsin 3-kymppisen miehen, joka oli hyvännäköinen, mutta hänellä ei ollut mitään koulutusta, oli ollut koko elämänsä työtön, asui äitinsä kanssa (koko siihenastisen elämänsä). Hänellä ei ollut mitään taitoja, ei mitään harrastuksia. Ainoa asia mikä häntä kiinnosti oli se, että hän halusi näyttää hyvältä ja etsi koko ajan uusia naisia itselleen. Hänellä oli huono itsetunto varmasti juuri siitä syystä, ettei hän osannut mitään eikä kokenut itseään tarpeelliseksi. Tämä on todennäköisin syy myös naisten itsetunto-ongelmiin - ei ole mitään taitoja tai muita kiinnostuksen kohteita kuin oma ulkonäkö, joten kokevat heti olonsa uhatuksi, kun tajuavat että oma kumppani pitää myös muiden ulkonäöstä, eikä se oma ulkonäkö olekaan mikään ainutlaatuiseksi tekevä ominaisuus.
Kiva pikku teoria sulla, mutta kulttuurin ulkonäkökeskeisyys on se, mikä tekee joistain ihmisistä epävarmoja, ei se etteikö heillä olisi muutakin annaettavaa. Mitä väliä sillä muulla, jos ulkonäkö ratkaisee? Monissa eri tilanteissa painotetaan sen merkitystä, esimerkiksi ihan jo työelämässä ja tässäkin ketjussa on pariin kertaan toitotettu, että erityisesti miehille se on naisen tärkein ominaisuus. Eikä tarvitse tulla itkemään että kyllähän oikeassa elämässä muilla asioilla on enemmän merkitystä, eiköhän jokainen aikuinen ihminen ymmärrä että jossain ihannetilanteessa näin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitähh?
MInulla on luomut 80DD-kupit, olen melko hoikka, ja mieheni pelaa mieluiten pienirintaisilla hahmoilla.
En nyt tee siitä mitään johtopäätöksiä, enkä lähde näitä rintoja pienennyttämään sen takia :D
Ehkä sitten jos ne alkaa vaivata selkää ja niskaa. En miehen takia. :DD
80 ympäryksellä et ole hoikka ja DD ei ole edes iso koko.
Mä en tykkää pelata mitään epäaitoja pelejä. Mies kun pelää näitä pelejään niin mä laitan samaan aikaan 2h kestävän dvd:n jossa lihaksikkaat isovehkeiset ihan mielettömän komeat miehet esittelee itseään. Välillä myös liimaan yhteisen kodin seinille näitä kuvia isoista vehkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä, kuinka vielä vuonna 2019 jotkut naiset pöyristyvät kun heille valkenee, että miehet pitävät tisseistä, ja tykkäävät katsella niitä. Ja että jopa se oma mies! Ja sitten tullaan nettifoorumille kyselemään että onko tämä ok ja onko normaalia ja onko ero ainoa ratkaisu. Ja minkäänlaista käsitystä ei tietenkään ole fantasiamaailman ja reaalimaailman eroista, vaan heti ollaan epävarmoina vertailemassa jotain fantasiatissejä omiin tisseihin.
Nainen on maailman pölvästein olento. Ylivoimaisesti.
Ei ole pölvästiä. Jos joka puolelta tyrkytettäisiin yhtä paljon lihaksikasta, pitkää, isokllista miesvartaloa kuin ap:n mainitsemaa naistyyppiä, ja naiset myös yhtä näkyvästi ja pakkomielteisesti himoaisivat kyseistä miestyyppiä, alkaisi varmaan perusmiestäkin hieman mietityttää oma roolinsa kyseisessä kolmiodraamassa. Haluaisitko itse elää parisuhteessa siinä tiedossa, että et ikinä tule olemaan naiselle mieluisin vaihtoehto, vaan vain surkea korvike, koska joku mies pitää olla?
Eikös tuo kuvailemasi miestyyppi ole naisten ihanne? Veikkaan että lähes kaikki naiset ottaisivat jos saisivat, mutta kun tuollaisia miehiä ei riitä läheskään kaikille. Älä siis esitä jotain pyhimystä.
Nimenomaan. Naiset ovat ihan yhtä pinnallisia kuin miehetkin (ehkä jopa pinnallisempia), mutta täällä tekeytyvät laupiaiksi samarialaisiksi. Av-palstallakin on jatkuvasti kaikenlaisia turn-on ja ihannemies-kyselyjä ja niitä kun lukee, niin tuntee itsensä joksikin gargoiliksi. Viimeisimpänä esimerkkinä kysely, jossa lähes jokainen nainen sanoi ihastumisen tunteensa loppuvan kuin seinään, jos paljastuu että miehellä on pieni muna.
Ohiksena, jos vehkeen koko vaikuttaa olennaisesti seksin laatuun, niin mitä järkeä olisi pyrkiä parisuhteeseen, jossa hyvin todennäköinen lopputulema on epätyydyttävä seksi ja sitä myöten halujen väheneminen, suhteen näivettyminen kämppäkaveruudeksi jne. eri
Kyse on silti ns. pinnallisesta asiasta. Pointtina että miksi naisella on oikeus vaatia tiettyä kokoa penikseltä, mutta miehen kiinnostus isoja rintoja kohtaan on merkki älyn puutteesta ja kypsymättömyydestä, kuten eräs kommentoija ilmaisi?
Valitettavasti sillä koolla voi oikeasti olla merkitystä jos tulee penetraatiossa. Myös pituudella, ei pelkästään paksuudella (siihen voi lantionpohjalihasjumppa auttaa). Siinä oli minun pointtini. Rintojen koko harvemmin vaikuttaa miehen laukeamiseen. Mutta jos pitää naisen tyydyttävää seksielämää pinnallisena niin ehkä sitten noin.
Alkaiskohan naisetkin pelaa enemmän, jos siellä olisi isoja lihaksikkaita komeita miehiä huge varustuksella?? Ja vain pikkutangoissa😉😉Tässä hyvä markkinarako pelien valmistajille!! Näitä kotiäidit sitten kuola valuen pelais aina iltaisin, kun mies hoitaisi lapsia.
Munkin mies pelaa niillä. Oon auttanut sitä luomaan pari hahmoakin :D Mä vaan naureskelen että onpa epäkäytännöllisiä asuja ja noi tissit on vaan tiellä. Ollaan tehty myös isoja möhkäle örkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Piti googlata https://d.newsweek.com/en/full/832470/gun-goddess-miss-fortune-league-l…
Ei taida löytyä heteromiestä joka ei pitäisi tuommoisesta. Tosin iso osa kieltää sen tietysti, jo siksi että tuo on sarjakuva-/pelihahmo. Eikä sitä vaimolle tietenkään sanota.
Muuten hyvä, mutta liian pienet tissit.
Harmittaa, että tein koko ketjun, kun juuri kukaan ei tunnu ymmärtävän, mitä ajan takaa. Minua ei häiritse että mies pelaa tissihahmoilla, minua ei häiritse vaikka mies tykkäisi katsella jättitissien kuvia, minua häiritsee se että mies on aiemmin väittänyt pokkana ihan päinvastaista omista mieltymyksistään. Siis että isot rinnat ovat suorastaan turn-off. Voi olla joo että ihan sattumalta miehen lempihahmoja on liuta povipommeja, mutta minusta tuntuisi kyllä henkilökohtaisesti todella oudolta ostaa (huom: rahalla!) seksikkäitä asuja hahmoille, joiden ulkonäkö ei kiinnosta tippaakaan vaan pelkästään peliominaisuudet. Profiilikuvallakin on ihan vain sattumalta varmaan jättitissit tyrkyllä.
JOS tämä sattuisi ihan oikeasti olemaan miehen mieleen, niin onko tosiaan näin outoa, että minua häiritsee se, että minulle on kerrottu (= valehdeltu, ihan pokkana ja ilman mitään syytä) ihan päinvastaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyttöystävälle puhuta mistään oikeista naisihanteista.
Ei tietenkään, ihan perussettiä. Naiset eivät siltikään voi tajuta sitä, vaan oikeasti vieläkin uskovat niihin satuihin että ovat sataprosenttisesti miestensä makuun ”koska se sanoi niin”.
Minkälainen itsemurhakandidaatti ja pösilö pitäisi miehen olla, että kertoisi totuuden avoimesti?
”Juu rakas, oot muuten ihan ok mutta tissit sais olla isommat, perse pienempi ja naamakin voisi olla nätimpi. Ootas kun näytän parin instabeiben herutuskuvia, joille viimeksi runkkailin sillä aikaa kun olit lasten kanssa leikkipuistossa”
ai v**ttttu ku vaan yhen ylänuolen voip heittää :D
Pitääkö huolestua jos mun mies pelaa maatilapelejä? Jos hän kiihottuu vaan traktoreista? Pitääkö ostaa traktoriasu ja pukeutua siihen jos hän sitten innostuisi ajamaan minua?
Joko sulla on ihan kauhean huono itsetunto, tai sun mies idiootti eikä anna sulle riittävästi seksiä.
Mun miehellä ottaa eteen aina kun olen ilman vaatteita, ja useimmiten vaatteet päälläkin, joten ei ole multa pois millä hän pelaa, riittää mulle.