Oletko ikinä hävennyt lastasi?
Eka kauppareissu pojan kanssa meni itkuksi. Oli liian väsynyt eikä halunnut istua kärryissä ja lähdettiin lopulta kesken kaiken pois kun muut asiakkaat ja kaupan työntekijät katsoivat (ymmärrettävästi) ärsyyntyneinä. En vain saanut puolivuotiaalle vahtijaa niin otin mukaan. Kotona rauhoittui mutta jäi kammo kiko käynnistä ja että olen huono äiti kun lapsi huusi ja itki.
Kommentit (3)
Joo. Ei ole tottunut isoihin kauppoihin kun käydään niissä niin harvoin. Kyllästyy ja alkaa seikkailemaan, jos pidän kädestä kiinni alkaa roikkumaan ja vetämään. Konttaa rekkien ali yms... On kuin kuriton kakara. Hävettää ajatella että meidän menosta saa sellaisen kuvan ettei meillä ole sääntöjä. Mutta eipä noin pientä voi antaa mennä yksinään kaupassa. Kerran pääsi pidemmälle ja löysin hänet istumasta kaupan yhteydessä olevan kahvilan pöydästä. Ei ollut tilannut mitään :D.
Ymmärrän kyllä ettei 4v jaksa shoppailua ja tästä syystä hän lähtee pidemmille kauppareissuille harvemmin mukaan. Lähikaupassa ja kotona käyttäytyy hyvin.
Joo olen, kolmesta lapsesta yhtä, keskimmäistä, useammankin kerran.
Mulla kans puolivuotias. On aina kantoreppu mukana, koska sinne suostuu aina nukahtamaan. Jos väsynyt, ehkä kannattaisi nukuttaa ennen kun menee kauppaan? Ei voi olettaa että joku hoitaa aina lasta kauppakäynnin ajan. Mutta outo ajatus, että vauvaa pitäisi hävetä? Kyllä niitä tilanteita tulee sitten myöhemmin varmasti... Tsemppiä!