Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?

Vierailija
03.08.2019 |

On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.

Kommentit (1199)

Vierailija
1121/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla kaikki nuoria, hyvin kauniita ja erittäin liikunnallisia, ajan hermolla eläviä. Mutta meitä toisenlaisiakin lukijoita on. Se riippuu ihan siitä omasta elämäntilanteesta, miten asiat näkee. Olen Johannaa muutaman vuoden vanhempi, en kovin hoikka tai liikunnallinenkaan ja hänen elämänsä, liikuntansa, ulkonäkönsä, kotinsa ja pihansa on minulle aikamoinen ihailun aihe. Voin kuvitella, että joillekin fitness-kisoja harrastaville ehkä pääkaupunkiseudulla asuville (mahdollisuudet todella hyvät vaikka mihin) tavoitteellista tanssiurheilua harrastaville Johanna on ehkä "köpöttelijä", mutta hän asuu pienessä norjalaisessa kylässä, joten antakaa vähän armoa! Hän elää oman näköistään elämää siellä, eikä se ole mitään metropolielämää jossa tavoitellaan jotain supertähteyttä ja ammattilaisuutta niin kuvissa kuin liikunnassa tai sisustuksessa jne. Ja hän on vanhentunut. Tiedän omasta kokemuksesta, että just tuossa vajaat nelikymppisenä sitä alkaa relata. Se on ihan kuva elämänvaihe. Te nuoremmat, kunnianhimoiset ja - anteeksi jos sanon - aika tiukkikset hiki päässä harrastajat ja kovin kriittiset arvostelijat ette voi vielä tietää, mitä lähestyvät nelikymppiset ja keski-ikä tekee. Teillekin sitten aikanaan. Se on sellainen ihana relaus ikä :)

Olen viiskymppinen, en yhtään liikunnallinen, siis en harrastamalla harrasta liikuntaa, silti liikkumiseni on huomattavasti helpomman oloista kun tällä ammattilaisella. Nelikymppinen on nuori, ei siinä iässä pitäisi olla vielä vanhuuden merkkejä sen enempää liikkumisessa kuin muussakaan ulkonäössä.

Suomalainen menee ennemmin teloituskomppanian eteen kuin myöntää vanhentuneensa. Olen huomannut tämän asuessani ulkomailla. Asumassani maassa naiset vitsailivat toisilleen krempoistaan, Suomessa haudanvakavasti selostetaan (nimenomaan sitä omaa) nuorekkuutta. Kulttuurikysymys tämäkin. Olen ollut erinäisiä kertoja todistamassa tätä ällistyttävää näytelmää, kuinka päin näköä kehutaan ihmistä huomattavan nuorekkaaksi, selän takana "onpa se vanhentunut", kumma ilmiö tämäkin. Naisten vanhentumiseen suhtaudutaan jotenkin hysteerisesti Suomessa. Kai sille joku selitys on.

Se on kunnioitettavaa, jos henkilö pystyy vanhenemaan arvokkaasti ja pitää itsestään huolta, mutta hyväksyy sen, että näyttää ikäiseltään.

Arvokasta vanhenemista ei ole hiustenpidennykset, ihon kärventäminen auringossa, itseruskettavalla läträäminen, omakuvien photoshoppaus ja kameralle pyllistely. Eikä varsinkaan se, että kehuskellaan jokaisella somekanavalla kuinka päällä oleva leopardineule on ostettu lastenosastolta..

Vierailija
1122/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikä se, että jaetaan julkiseen blogiin vihjailevia tarinoita koko yön kestävistä "halailuista". Ei aikuismaista, lähinnä säälittävää.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai lapset isälleen jääneet. Asuvat vuorotellen molemmilla.

Niin varmasti asuvatkin, mutta kuvista kyllä näkee sokeakin kummanko vanhemman luona he _viihtyvät_ 😄

Tiedän kyllä miten lapset saa nauramaan silmät säteillen kalan raatoja esitellen. Ei kannata olla noin sinisilmäinen kuvien suhteen. Lavastaa voi mitä vain. Äitinsä luona lapset saavat olla luonnollisen näköisiä.

Vierailija
1124/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai lapset isälleen jääneet. Asuvat vuorotellen molemmilla.

Niin varmasti asuvatkin, mutta kuvista kyllä näkee sokeakin kummanko vanhemman luona he _viihtyvät_ 😄

Tiedän kyllä miten lapset saa nauramaan silmät säteillen kalan raatoja esitellen. Ei kannata olla noin sinisilmäinen kuvien suhteen. Lavastaa voi mitä vain. Äitinsä luona lapset saavat olla luonnollisen näköisiä.

Mmmitäh.....? 😂

Vierailija
1125/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa instagramista video, jonka Salsasidanseskole on julkaissut 22. heinäkuuta.

Miten ihmeessä hän onnistuu kuvissa näyttämään niin pitkältä, hoikalta ja näyttävältä, kun todellisuus on tuo?? (Johanna videolla leopardihousuissa, nuttura päässä.)

Vierailija
1126/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa instagramista video, jonka Salsasidanseskole on julkaissut 22. heinäkuuta.

Miten ihmeessä hän onnistuu kuvissa näyttämään niin pitkältä, hoikalta ja näyttävältä, kun todellisuus on tuo?? (Johanna videolla leopardihousuissa, nuttura päässä.)

Musta se ei näytä edes niissä sen kuvissa mitenkään pitkältä, tai ehkä korkeintaan joissain hyvin harvoissa kuvissa näyttää. Ennen näytti kun oli hoikempi, nyt kun on saanut lihasta/rasvaa/mitä lie, näyttää lyhyeltä tai normaalipituiselta.

Vierailija
1127/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkki niihin videoihin.

Vierailija
1128/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tapaile? Ja te tiedätte sen blogin ja Instan perusteella?

Voiko joku oikeasti olla niin tyhmä että kuvittelee tietävänsä kaiken toisen elämästä muutaman kuvan ja lauseen voimalla?

Siis varmaan tarkoitettu, että KV ei tapaile ystäviään ja kuvaa heitä. Voihan olla et tapaavat jos aikaa on, mut kaverit eivät halua päätyä blogiin. Ja jos taloa laajennetaan, voi olla että yöpyvät ja viettävät paljon aikaa Lumiukon kämpillä.

Vierailija
1129/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta se ei näytä edes niissä sen kuvissa mitenkään pitkältä, tai ehkä korkeintaan joissain hyvin harvoissa kuvissa näyttää. Ennen näytti kun oli hoikempi, nyt kun on saanut lihasta/rasvaa/mitä lie, näyttää lyhyeltä tai normaalipituiselta.

Video on kuvattu yläviistosta. Mut ainakin mä olen jotain saanut KV:n blogeista. On ollut kauniita kuvia Norjasta ja mietinpä joskus itsekin omaa myrkyllisyyttäni. Olen ollut aika negatiivinen ihminen, ja joskus silmiä avas, kuin mukavasti elämästä voi ajatella ja toisiin ihmisiin suhtautua. Ja Johannahan on kertonut, että keskittyy kuvaamaan elämässään kauniita asioita. Elämä on rankkaa hänelläkin joskus, tietysti, muttei hän ryhdy egotrippailemaan vaikeuksilla, kuten monikin blogisti. Toivottavasti niitä kauniita kuvia vielä tulee, ja samoin vielä niitä paremmin kirjoitettuja blogeja. Ja etenkin blogeja talon rakentamisoperaatiosta. Yksityiselämästään hän tuskin enää paljon jakaa myrkyllisten kommenttien vuoksi.

Vierailija
1130/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä myrkyllisiä kommentteja on? Ei ainakaan blogissa jonka kommenttikenttä on modernisti suljettu.

En tiedä miten kilttiä ja kaunista on tuoda avioero mediaan, miehen ja lasten kipuilut, sekä toki omakin tuskastuminen kun tajusi että ruoho ei ole aidan toisella puolella vihreämpää ja niille perhosille vatsassa olisi kannattanut antaa raidia sen sijaan että huuteli nettiin ”minä muutan, vain minä”

Tämän salsainstan myötä olen melkein vahingoniloinen, mutta eniten kuitenkin pahoillani bloggaajan puolesta. Toisaalta sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa merirosvon, voi saada ainakin puujalan.

Vierailija
1131/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä myrkyllisiä kommentteja on? Ei ainakaan blogissa jonka kommenttikenttä on modernisti suljettu.

En tiedä miten kilttiä ja kaunista on tuoda avioero mediaan, miehen ja lasten kipuilut, sekä toki omakin tuskastuminen kun tajusi että ruoho ei ole aidan toisella puolella vihreämpää ja niille perhosille vatsassa olisi kannattanut antaa raidia sen sijaan että huuteli nettiin ”minä muutan, vain minä”

Tämän salsainstan myötä olen melkein vahingoniloinen, mutta eniten kuitenkin pahoillani bloggaajan puolesta. Toisaalta sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa merirosvon, voi saada ainakin puujalan.

Kirjoitit juuri itse, että olet "melkein vahingoniloinen", eli sehän kertoo pahanilkisyydestä, kateudesta tai katkeruudesta. Miksi pitäisi olla vahingoniloinen, jos näkee, ettei kaikki olekaan niin ihanaa? Eikö ne elmän nurjat puolet jokaisen elämässä ole itsestäänselvyys? Ja jokainen erehtyy. Sitä tää elämä on. Ei blogia tarvitse lukea.

Vierailija
1132/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos perhebloggaaja hieroo perheen naamaan uuden miehen ihanuutta valtakunnallisen median sivulla ja blogissaan kunnes sitten hiljalleen muuttuu ulkoiselta habitukseltaan takkusulkaiseksi harmaavarpuseksi ja elämä on pelkkää nyyhkyttämistä ja exän ikävöintiä kun vierellä onkin yli-innokas puujalalla salsaa hyppelevä tonttu-ukko niin ei ole väärin tuntea vahingoniloa kun toteaa että karma iski ja jätetty perhe voitti tässä lotossa.

Vierailija
1133/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule jos perhebloggaaja hieroo perheen naamaan uuden miehen ihanuutta valtakunnallisen median sivulla ja blogissaan kunnes sitten hiljalleen muuttuu ulkoiselta habitukseltaan takkusulkaiseksi harmaavarpuseksi ja elämä on pelkkää nyyhkyttämistä ja exän ikävöintiä kun vierellä onkin yli-innokas puujalalla salsaa hyppelevä tonttu-ukko niin ei ole väärin tuntea vahingoniloa kun toteaa että karma iski ja jätetty perhe voitti tässä lotossa.

😂😂😂😂😂😂😂😂 Aamen

Vierailija
1134/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoinen ihminen ei koe vahingoniloa, mutta kateellinen kyllä tuntee. Pistää miettimään, miksi jotkut sit blogia lukevat. On ymmärrettävää, että vaihdevuosista kärsivät ja elämäänsä katkeroituneet ottavat silmätikukseen jonkun, johon purkaa kiukkunsa. Kaikenlaisia tapauksia blogia lukevissa näyttää olevan. Osa ilm. katselee kuvat, osa fanittaa, osa vilkaisee, josko jotain piristävää tai inspiroivaa olisi kv:n blogiinkin ilmestynyt. Ja mikä ihmeen "perheblogi?" KV:llä oli aika, jolloin lapset olivat pieniä ja elämä perhekeskeistä. Nyt on ihan uusi vaihe päällä. Kyllä niitä perheblogeja sinulle löytyy, joissa kerrotaan vauvoista.

Vierailija
1135/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja ilkeys taas edellisessä kommentissa.

Vierailija
1136/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsajut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit juuri itse, että olet "melkein vahingoniloinen", eli sehän kertoo pahanilkisyydestä, kateudesta tai katkeruudesta. Miksi pitäisi olla vahingoniloinen, jos näkee, ettei kaikki olekaan niin ihanaa? Eikö ne elmän nurjat puolet jokaisen elämässä ole itsestäänselvyys? Ja jokainen erehtyy. Sitä tää elämä on. Ei blogia tarvitse lukea.

Vahingonilo = kateus ja katkeruus?

Siis jos vaikkapa naurahdan kaverilleni, joka kompastuu ja kaatuu hassunnäköisesti, olen hänelle katkera ja kateellinen?

Okei. Kiitos, kun selvensit meille muille kuinka siellä hullujen maailmassa ajatellaan. :)

Vierailija
1137/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoinen ihminen ei koe vahingoniloa, mutta kateellinen kyllä tuntee. Pistää miettimään, miksi jotkut sit blogia lukevat. On ymmärrettävää, että vaihdevuosista kärsivät ja elämäänsä katkeroituneet ottavat silmätikukseen jonkun, johon purkaa kiukkunsa. Kaikenlaisia tapauksia blogia lukevissa näyttää olevan. Osa ilm. katselee kuvat, osa fanittaa, osa vilkaisee, josko jotain piristävää tai inspiroivaa olisi kv:n blogiinkin ilmestynyt. Ja mikä ihmeen "perheblogi?" KV:llä oli aika, jolloin lapset olivat pieniä ja elämä perhekeskeistä. Nyt on ihan uusi vaihe päällä. Kyllä niitä perheblogeja sinulle löytyy, joissa kerrotaan vauvoista.

Lista ihmisistä, joita tämä sekava vuodatus kiinnosti:

Vierailija
1138/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä on omat säännöt 😂

Vierailija
1139/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
1140/1199 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tämä sanonta päivittää ”se salsaaja älähtää jonka varpaalle puujalka kolahtaa”

Ketju on lukittu.