Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
On luonnollista että metsien mies vahtaa kalastajan vaimoa, varsinkin kun miettii että perhosia vatsaan voi tulla uudestaankin...
Johannan koti on tosi kiva ja näkyy hyvin että siellä viihtyy lapset ja niiden kaveritkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun kiva blogi on näin lässähtänyt. Vai alkaako blogien aika muutenkin olla ohi?
Alkaa! Aika monet bloggaajat ovat siirtyneet instagramiin ja youtubeen tuottamaan elävämpää sisältöä, kuten videoita, live-videoita ja erilaista vuorovaikuttamista lukijoiden ja seuraajien kanssa (kyselyt, äänestykset jne). Sisällöntuottajat tulevat lähelle ja ovat inhimillisiä. Se on tätä päivää.
Fakta on, että Kalastajan vaimo ylimielisine pohdintoineen ja suljettuine kommenttikenttineen on armottomasti pudonnut tästä kelkasta, ei edes perävalot enää näy.
Täytyy kommentoida, et kyl tämä Johannaa pari vuotta vanhempi seuraajakin on "pudonnut kelkasta". Ei voisi vähempää kiinnostaa (ammatti)bloggajien vlogit, videot sun muut. Blogit (tai se mitä niistä on jäljellä) on mulle vain viihdettä, en mä jaksa/ehdi/halua paneutua bloggaajan elämään niin, että seuraisin jonkun bloggaajan päivittäisiä videoita tai täyttäisin jotain kyselyitä. Tällainen harva postautahti suhmuraisilla kuvilla sopii mulle vallan mainiosti. Se kertoo mulle, että Johannakin on vain tavallinen ihminen, jolla on muutakin elämää kuin blogi.
Tämä Johanna-fanitus on kerrassaan ihmeellinen kultti. Mitä vaan se oma idoli tekee, se on aina niin hienoa. Jopa "harva postaustahti suhmuraisilla kuvilla". 😂 Jos johanna olisi superaktiivinen blogissa ja instassa, niin ei varmasti tämä tosifani täällä sanoisi, että kylläpä rasittaa jatkuvat päivitykset, joita ei ehdi seuraamaan, vaan ylistäisi sitä kuinka kivaa on, kun bloggaaja ehtii koko ajan jakaa elämäänsä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun kiva blogi on näin lässähtänyt. Vai alkaako blogien aika muutenkin olla ohi?
Alkaa! Aika monet bloggaajat ovat siirtyneet instagramiin ja youtubeen tuottamaan elävämpää sisältöä, kuten videoita, live-videoita ja erilaista vuorovaikuttamista lukijoiden ja seuraajien kanssa (kyselyt, äänestykset jne). Sisällöntuottajat tulevat lähelle ja ovat inhimillisiä. Se on tätä päivää.
Fakta on, että Kalastajan vaimo ylimielisine pohdintoineen ja suljettuine kommenttikenttineen on armottomasti pudonnut tästä kelkasta, ei edes perävalot enää näy.
Täytyy kommentoida, et kyl tämä Johannaa pari vuotta vanhempi seuraajakin on "pudonnut kelkasta". Ei voisi vähempää kiinnostaa (ammatti)bloggajien vlogit, videot sun muut. Blogit (tai se mitä niistä on jäljellä) on mulle vain viihdettä, en mä jaksa/ehdi/halua paneutua bloggaajan elämään niin, että seuraisin jonkun bloggaajan päivittäisiä videoita tai täyttäisin jotain kyselyitä. Tällainen harva postautahti suhmuraisilla kuvilla sopii mulle vallan mainiosti. Se kertoo mulle, että Johannakin on vain tavallinen ihminen, jolla on muutakin elämää kuin blogi.
Tämä Johanna-fanitus on kerrassaan ihmeellinen kultti. Mitä vaan se oma idoli tekee, se on aina niin hienoa. Jopa "harva postaustahti suhmuraisilla kuvilla". 😂 Jos johanna olisi superaktiivinen blogissa ja instassa, niin ei varmasti tämä tosifani täällä sanoisi, että kylläpä rasittaa jatkuvat päivitykset, joita ei ehdi seuraamaan, vaan ylistäisi sitä kuinka kivaa on, kun bloggaaja ehtii koko ajan jakaa elämäänsä muille.
Nyt sä luet sitä mitä haluat. En mä sanonut, että on niin hienoa, vaan sanoin, että tämä bloggaaminen sopii mulle. Huomaatko eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sä luet sitä mitä haluat. En mä sanonut, että on niin hienoa, vaan sanoin, että tämä bloggaaminen sopii mulle. Huomaatko eron?
Sä tuomitset täällä sen, että blogista ja sen tasosta ollaan montaa mieltä ja sitten julistat täällä kuinka KV:n tapa blogata sopii SINULLE.
Mikä tekee sun mielipiteestä arvokkaamman tai oikeamman meihin muihin verrattuna? Miks luulet, että olisit jotenkin erilainen, kun et ole?
Vierailija kirjoitti:
Johannan koti on tosi kiva ja näkyy hyvin että siellä viihtyy lapset ja niiden kaveritkin.
Mistä sinä näet näitä asioita? Blogista et ainakaan, koska siellä kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja se tarina on aika erilainen tähän sinun käsitykseesi verrattuna.
Useammassa salsakoulun videossa näkyy jumppapirkko liikkeessä. Olen kyllä megahämmästynyt liikkeen laadusta. Luulin että se täällä aiemmin mainittu rantakivillä kävelyvideo oli joku vitsi, mutta ei. Samaa köpötystä, eri miljöö ja jalkineet.
Taidatte olla kaikki nuoria, hyvin kauniita ja erittäin liikunnallisia, ajan hermolla eläviä. Mutta meitä toisenlaisiakin lukijoita on. Se riippuu ihan siitä omasta elämäntilanteesta, miten asiat näkee. Olen Johannaa muutaman vuoden vanhempi, en kovin hoikka tai liikunnallinenkaan ja hänen elämänsä, liikuntansa, ulkonäkönsä, kotinsa ja pihansa on minulle aikamoinen ihailun aihe. Voin kuvitella, että joillekin fitness-kisoja harrastaville ehkä pääkaupunkiseudulla asuville (mahdollisuudet todella hyvät vaikka mihin) tavoitteellista tanssiurheilua harrastaville Johanna on ehkä "köpöttelijä", mutta hän asuu pienessä norjalaisessa kylässä, joten antakaa vähän armoa! Hän elää oman näköistään elämää siellä, eikä se ole mitään metropolielämää jossa tavoitellaan jotain supertähteyttä ja ammattilaisuutta niin kuvissa kuin liikunnassa tai sisustuksessa jne. Ja hän on vanhentunut. Tiedän omasta kokemuksesta, että just tuossa vajaat nelikymppisenä sitä alkaa relata. Se on ihan kuva elämänvaihe. Te nuoremmat, kunnianhimoiset ja - anteeksi jos sanon - aika tiukkikset hiki päässä harrastajat ja kovin kriittiset arvostelijat ette voi vielä tietää, mitä lähestyvät nelikymppiset ja keski-ikä tekee. Teillekin sitten aikanaan. Se on sellainen ihana relaus ikä :)
Vierailija kirjoitti:
Kalastajalla jälleen hienoja kuvia perhe-elämästä yhdessä lasten kanssa. Heillä vaikuttaa olevan niin hauskaa yhdessä, kun tytöllä ja pojalla aina oikein silmät säteilee. Kiva nähdä tuollaista vanhemmuutta. :)
Kalan silmät siellä säteilee. Laitoit varmaan myös merkille kuinka paljon kalastaja tekee pitkiä työreissuja. Jos Johanna olis samalla lailla reissussa ni teilaisit toiminnan ja olis mielestäsi vielä huonompi äiti.
Kalastajahan tekee suurimman osan vuodesta töitä kotitoimistosta käsin. Enemmän lasten arjessa läsnä kun osapäivää tekevä äiti, siksi kai lapset erossa jäi isälle.
Ja kyllä, isän kuvissa lasten silmät todella loistavat ja ilo tuikkii ilmeestä, äidin kanssa sitten märehditään sohvalla tai tehdään teennäisiä #yhteistyö kuvauksia joissa rekeillään ja patikoidaan takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla kaikki nuoria, hyvin kauniita ja erittäin liikunnallisia, ajan hermolla eläviä. Mutta meitä toisenlaisiakin lukijoita on. Se riippuu ihan siitä omasta elämäntilanteesta, miten asiat näkee. Olen Johannaa muutaman vuoden vanhempi, en kovin hoikka tai liikunnallinenkaan ja hänen elämänsä, liikuntansa, ulkonäkönsä, kotinsa ja pihansa on minulle aikamoinen ihailun aihe. Voin kuvitella, että joillekin fitness-kisoja harrastaville ehkä pääkaupunkiseudulla asuville (mahdollisuudet todella hyvät vaikka mihin) tavoitteellista tanssiurheilua harrastaville Johanna on ehkä "köpöttelijä", mutta hän asuu pienessä norjalaisessa kylässä, joten antakaa vähän armoa! Hän elää oman näköistään elämää siellä, eikä se ole mitään metropolielämää jossa tavoitellaan jotain supertähteyttä ja ammattilaisuutta niin kuvissa kuin liikunnassa tai sisustuksessa jne. Ja hän on vanhentunut. Tiedän omasta kokemuksesta, että just tuossa vajaat nelikymppisenä sitä alkaa relata. Se on ihan kuva elämänvaihe. Te nuoremmat, kunnianhimoiset ja - anteeksi jos sanon - aika tiukkikset hiki päässä harrastajat ja kovin kriittiset arvostelijat ette voi vielä tietää, mitä lähestyvät nelikymppiset ja keski-ikä tekee. Teillekin sitten aikanaan. Se on sellainen ihana relaus ikä :)
Olen viiskymppinen, en yhtään liikunnallinen, siis en harrastamalla harrasta liikuntaa, silti liikkumiseni on huomattavasti helpomman oloista kun tällä ammattilaisella. Nelikymppinen on nuori, ei siinä iässä pitäisi olla vielä vanhuuden merkkejä sen enempää liikkumisessa kuin muussakaan ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhenemisesta johtuu suttuiset kuvat? Vanha kamera?
Ei kai lapset isälleen jääneet. Asuvat vuorotellen molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Useammassa salsakoulun videossa näkyy jumppapirkko liikkeessä. Olen kyllä megahämmästynyt liikkeen laadusta. Luulin että se täällä aiemmin mainittu rantakivillä kävelyvideo oli joku vitsi, mutta ei. Samaa köpötystä, eri miljöö ja jalkineet.
Samaa mieltä. Jos on vuosia harrastanut, niin kyllähän siinä ajassa askeleet oppii, mutta itse tanssi on hyvin kömpelöä köpöttelyä sekä Johannalla että Olavilla. Ja Olavilla tuskin pääasiallinen motivaation kohde on tanssi, vaan pikemminkin johannan vilkuilu, kun tämä tanssii muiden kanssa. Tämä näkyy usealla videolla. Turha kenenkään yrittää kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai lapset isälleen jääneet. Asuvat vuorotellen molemmilla.
Niin varmasti asuvatkin, mutta kuvista kyllä näkee sokeakin kummanko vanhemman luona he _viihtyvät_ 😄
Kyllä mulla on vahva käsitys blogista saadun kuvan mukaan, että lapset asuvat isällä ja kyläilevät äidillä.
Tätähän ei ole koskaan missään kerrottu.
Toki kalastaja postaa instaan tunnisteella yksinhuoltajaisä, mutta se ei välttämättä ole absoluuttinen totuus vaikka kalastajaa parempana vanhempana näistä kahdesta pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen, en yhtään liikunnallinen, siis en harrastamalla harrasta liikuntaa, silti liikkumiseni on huomattavasti helpomman oloista kun tällä ammattilaisella. Nelikymppinen on nuori, ei siinä iässä pitäisi olla vielä vanhuuden merkkejä sen enempää liikkumisessa kuin muussakaan ulkonäössä.
Suomalainen menee ennemmin teloituskomppanian eteen kuin myöntää vanhentuneensa. Olen huomannut tämän asuessani ulkomailla. Asumassani maassa naiset vitsailivat toisilleen krempoistaan, Suomessa haudanvakavasti selostetaan (nimenomaan sitä omaa) nuorekkuutta. Kulttuurikysymys tämäkin. Olen ollut erinäisiä kertoja todistamassa tätä ällistyttävää näytelmää, kuinka päin näköä kehutaan ihmistä huomattavan nuorekkaaksi, selän takana "onpa se vanhentunut", kumma ilmiö tämäkin. Naisten vanhentumiseen suhtaudutaan jotenkin hysteerisesti Suomessa. Kai sille joku selitys on.
Vierailija kirjoitti:
Olipas omituinen kirjoitus ja järkyttävää yleistämistä. Että muka muualla kuin pk-seudulla asuva, tavoitteellisesti treenaava, kunnianhimoinen fitnesskissa ei voisi olla liikunnallisesti lahjakas? Tästä kommentistasi näkee hyvin kuinka todellisuudesta vieraantuneita jotkut voivatkaan olla.
Liikunnallinen lahjakkuus ei katso sukupuolta, asuinpaikkaa, ikää, sosioekonomista asemaa eikä sukujuuria. Kyse on geenien ja ympäristön yhteisvaikutuksesta. Jos nelikymppisenä köpöttelee kuin vanha mummo, kyse ei todellakaan ole jostain "relausiästä" vaan siitä, että ihminen ei vaan kerta kaikkiaan ole niin liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
On jokseenkin viihdyttävää katsoa salsasin instagram (salsasidanseskole) sivuilta mille näyttää kun metsienmies haluaa jakaa kalastajan vaimon harrastuksen.
Näin pimeään aamuun huviksi sopii esim. 18 marraskuuta julkaistu video 🕺
Ei hitto mä repesin. Äijä pyörii ku venäläinen stockalla.
No minun mielestä ei tuo Johannakaan kovin hääviltä tanssijalta vaikuta, kun ottaa huomioon että on harrastanut tanssia vuosia, ellei vuosikymmeniä. Toki en sitä kiellä etteikö hän voisi nauttia liikunnasta ja tanssista, mutta kyllä hän on motorisesti kömpelö liikkuja. Tämä näkyy hyvin mm. Fitnesspäiväkirjoissa.
Katsoin videoita Salsa Sin instasta ja vaikuttaa siltä, että parin vaihtuessa Olavin energia menee Johannan kyttäämiseen. Hän ei keskity omaan, vaihtuvaan pariinsa, vaan katse on aina suunnattuna Johannaan ja tämän tekemiseen. Ei vaikuta tykkäävän siitä, että oma daami liihottaa muiden käsivarsilla. Hän on varmaa aloittanut tuon tanssiharrastuksen, jotta voi vahtia naistaan ja tämän tekemisiä entistä tarkemmin.