Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Tonttu näyttää olevan täysin pihalla...
Vierailija kirjoitti:
Apua miten pihalla tonttu on, no sehän onkin puutarhatonttu😂
Sitä mä ihmettelen aidosti ja vilpittömästi, kuinka ja miksi miehellä, joka "ei ole yhtään somessa eikä olisi varmasti uskaltanut lähestyä jos olisi tiennyt blogista" on nyt käytössään useampi sometili ja hänen on vielä pitänyt tunkea blogiinkin väen vängällä.
Erikoinen mies ollakseen niin kovin somevastainen, eikö?
Eikös me täällä nyt joulun suurta salaisuutta odoteta...
No ei varmaan mitään sen suurempaa joulusalaisuutta ole kuin se että missä ja kenen kanssa se vietetään.
On kyllä kovin väsyneen oloinen tämä Tonttusen vaimo, jotenkin välittyy blogin tasoon selvästi että entisenlaista energiaa ja hyvää mieltä ei enää ole eikä välttämättä nykyisen kanssa tule.
Miettikääpä miten upeaa olisi jos kalastaja löytäisi itselleen suomalaisen naisen joka aloittaisi blogin kalastajan vaimo, parannettu ja päivitetty versio.
Soisin kalastajalle kaiken onnen.
Vierailija kirjoitti:
Parasta! KV2 blogi.
:''D
se täällä puhuttanut älytön, kädettömien kokoama klapivuori oli "launati-iltana" romahtanut! 🙈🙄😂😂
Vierailija kirjoitti:
se täällä puhuttanut älytön, kädettömien kokoama klapivuori oli "launati-iltana" romahtanut! 🙈🙄😂😂
Vahingonilo, oisko edelleen paras ilo? Makeaa on ainakin 🤣
Puutarhatonttu voisi käydä ottamassa klapinkäsittely vinkkejä kalastajan isnstasta.
Komea retkikuva jälleen kalastajalla.
Myyräkuume tuosta hömelöjen heittomotista vielä puuttuisi. Kiesus mitä sähläystä.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatonttu voisi käydä ottamassa klapinkäsittely vinkkejä kalastajan isnstasta.
Komea retkikuva jälleen kalastajalla.
Ihan megahieno kuva oli!! Vaikka en yhtään tykkää tavasta, jolla kalastaja muokkaa kuviaan, mutta siis se tunnelma! Tuostakin kuvasta välittyy sata kertaa enemmän fiilistä kuin ex-vaimonsa kaupallisista yhteistöistä.
Vierailija kirjoitti:
Myyräkuume tuosta hömelöjen heittomotista vielä puuttuisi. Kiesus mitä sähläystä.
Joo, sitä mäkin sanoin jo aiemmin tässä ketjussa. Tuommoinen määrä puita sisällä on sama kuin hengittäisi liiterissä kellon ympäri. Ei mitään järkeä, siis terveydellä leikkimistä suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sitä mäkin sanoin jo aiemmin tässä ketjussa. Tuommoinen määrä puita sisällä on sama kuin hengittäisi liiterissä kellon ympäri. Ei mitään järkeä, siis terveydellä leikkimistä suorastaan.
Ihme ettei lääkäri ja terveydenhoitaja sen vertaa älyä.
No eihän ne paljon välitä. Aiemmin puhuttu jo puutteellisesta auringolta suojautumisesta, epäterveellisestä ravinnosta ja sisäilman heikosta laadusta kynttilöiden ja vaarallisen suuren halko palokuorman vuoksi.
Ja menihän se lasten ainoa lapsuus ydinperheessä melko helpolla. ”Minä muutan, vain minä”
No nyt siellå ollaan yhteistyö kalsareissa.
Se oli ainoa kerta kun joku julkkis on minua pyytänyt FB kaveriksi. Olisikohan sittenkin pitänyt hyväksyä ja saada oma 15 minutes of fame?