Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä miten tutkivasti jotkut katsovat bloggaajan kuvia, jopa niin, että muistissa on maljakko ja kuinka se on aina kuvissa. Omassa kotonakin on tavaroita, jotka ovat aina tietyssä kohtaa, eikä niiden paikkaa tule yhtenään muutettua. Juhlapyhät saattaa tuoda jonkknlaisen muutoksen "esineistöön", mutta arkena taas vaihdetaan entiset tavarat entisille paikoilleen. Meillä on todella vähän mitään sisustustavaroita, ja ne mitä on, niin on harkitusti ostettu, ja niitä kestää katsella vuosiakin. Ne tuovat muistoja mieleen eletystä elämästä, erilaisista ajanjaksoista vuosien varrelta. Ei tulisi mieleenikään ostella yhtenään uutta tavaraa kotiin, koska entiset tavarat ovat mieleisiä.
Hei. Nyt puhutaan blogista, joka on vuosikausia pyörinyt yhtenään ostetun tai saadun roinan ympärillä, niin älä viitsi jeesustella. 😆 Bloggaaja on itse sen tien valinnut, ei se ole lukijoiden syy. Kuten ei myös sekään, että blogin taso saavuttaa kerta toisensa jälkeen uuden pohjan.
Jännityksellä odotan mitä made in jossain tuotetta mainostetaan itsenäisyyspäivänä suomalaisena tuotteena.
Ei, en lähde lukemaan blogia, vaikka joku yrittää sitä nostamalla aina tämän typerän ketjun ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pitää kodissaan niitä tavaroita mitä haluaa ja mistä tykkää.
Mutta jos olet lehtitalon lifestylebloggaaja ja saat bloggaamisestasi palkkaa eli rahaa, on lukijoilla eli palkanmaksajilla oikeus odottaa tiettyä tasoa ja laatua niin tekstien kuin kuvien suhteen.
Harva meistä voi mennä työpaikalle vain olemaan, pelkkä läsnäolo ei riitä, jotain muutakin on yleensä tehtävä. Nyt pian pari vuotta blogi ollut ollut tasoltaan laskeva ja vaikuttaa sille että bloggaajan ainoa tavoite blogin suhteen on saada sillä rahaa ilman vaivaa. Laukastaan kamera ja katsotaan mitä tuli, yleensä kukkamaljakko tai riisipuuro lautanen, kirjoitetaan pari kuvasta irrallista riviä ja ensi viikolla sama. Jos oikein hurjaksi ryhtyy niin sitten voi kirjoittaa vaikka luokkaeroista. On hyvä olla välillä kantaa ottava 😂Okei. Ja sinä olet vaatinut tätä samaa myös siltä vähän nuivalta ruokakaupan kassalta ja ynseältä virastotädiltä? Kun maksathan heidänkin palkat käymällä ruokaostoksilla ja maksamalla veroja.
A-pu-a!
Jos joku asia ei ole miellyttänyt enää pariin vuoteen, miksi, oi miksi, kulutatte aikaanne sellaiseen?? Menkää hyvät ihmiset eteenpäin! Kyseessä on kuitenkin vain joku höpöhöpöhömppä elämäntapablogi, ei teidän terveydestä huolehtiva lääkäri, tai teidän lasten kanssa työskentelevä aikuinen, tai teidän kollega, jonka työt vaikuttaa teidän omiin töihin jne.
Siinä vaiheessa kun ajatukset alkaa olla luokkaa "lukijoilla eli palkanmaksajilla oikeus odottaa tiettyä tasoa", olisi ihan tervettä ja suositeltavaa jättää vaikka puoleksi vuodeksi kaikkien blogien kyylääminen ja hakeutua takaisin todelliseen elämään...
Mainostajat vaativat tiettyä tasoa julkaisuissa. Tällä hetkellä mainostajat saavat huonoa palvelua bloggaajalla. Tekstin ja kuvien taso ovat ala-astetasoa, jopa tokaluokkainen osaa kirjoittaa parempaa suomea ja ottaa parempia kuvia puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos olet lehtitalon lifestylebloggaaja ja saat bloggaamisestasi palkkaa eli rahaa, on lukijoilla eli palkanmaksajilla oikeus odottaa tiettyä tasoa ja laatua niin tekstien kuin kuvien suhteen.
Harva meistä voi mennä työpaikalle vain olemaan, pelkkä läsnäolo ei riitä, jotain muutakin on yleensä tehtävä. Nyt pian pari vuotta blogi ollut ollut tasoltaan laskeva ja vaikuttaa sille että bloggaajan ainoa tavoite blogin suhteen on saada sillä rahaa ilman vaivaa. Laukastaan kamera ja katsotaan mitä tuli, yleensä kukkamaljakko tai riisipuuro lautanen, kirjoitetaan pari kuvasta irrallista riviä ja ensi viikolla sama. Jos oikein hurjaksi ryhtyy niin sitten voi kirjoittaa vaikka luokkaeroista. On hyvä olla välillä kantaa ottava 😂Okei. Ja sinä olet vaatinut tätä samaa myös siltä vähän nuivalta ruokakaupan kassalta ja ynseältä virastotädiltä? Kun maksathan heidänkin palkat käymällä ruokaostoksilla ja maksamalla veroja.
A-pu-a!
Jos joku asia ei ole miellyttänyt enää pariin vuoteen, miksi, oi miksi, kulutatte aikaanne sellaiseen?? Menkää hyvät ihmiset eteenpäin! Kyseessä on kuitenkin vain joku höpöhöpöhömppä elämäntapablogi, ei teidän terveydestä huolehtiva lääkäri, tai teidän lasten kanssa työskentelevä aikuinen, tai teidän kollega, jonka työt vaikuttaa teidän omiin töihin jne.
Siinä vaiheessa kun ajatukset alkaa olla luokkaa "lukijoilla eli palkanmaksajilla oikeus odottaa tiettyä tasoa", olisi ihan tervettä ja suositeltavaa jättää vaikka puoleksi vuodeksi kaikkien blogien kyylääminen ja hakeutua takaisin todelliseen elämään...
Bloggaaja saa ”palkkaa” koska blogi on MeNaiset-lehden alustalla.
Juu, eiköhän metsuri halua naisen sitoa itseensä ja mikäpä parempi kuin....
Toisaalta metsuri varmasti tiedostaa mitä kalastajan vaimon miehille käy. Niistä tulee alene-pappoja. Metsuri on vanha mies. Jaksaako kymmenen vuoden kuluttua hoitaa lapsia yksin kun bloggaajalla alkaa perhoset liihottamaan vatsanpohjassa.
Historialla on tapa toistaa itseään.
Minusta on huvittavaa nuo jotka tuomitsevat tämän keskustelun, syyttävät keskustelijoita kateudesta ym. Blogi on verrattavissa aivan kuin vuosia kestäneeseen viikottaiseen TV sarjan. "Kauniit ja Kalastajat". Jos sellaisesta sarjasta ja sen näyttelijöistä ja tapahtumisista keskustaisiin niin kuin tässä ketjussa niin se olisi ok mutta jestas jos arvostellaan blogia ja bloggaajaa niin kylläpä tekopyhät aina oikeassa olevat keskustelun tuomitsijat täällä heti kommentoivat. Pysyisivät HE poissa tästä keskustelusta. Luulen että nykyisin monet seuraavat blogia pelkästään ilmiönä joten eikö saisi keskustella ja tuoda erilaisia mielipiteitä julki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-pu-a!
Sanoo nainen, joka riehuu keskustelupalstalla puolustamassa suurinta idoliaan räyhäten suu vaahdossa, nimitellen ja laittaen sanoja toisten keskustelijoiden suihin.
Etkö itse huomaa ironiaa tässä?
En ole sama, mutta en huomaa räyhäystä enkä nimittelyä. Luin lainausketjun kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa nuo jotka tuomitsevat tämän keskustelun, syyttävät keskustelijoita kateudesta ym. Blogi on verrattavissa aivan kuin vuosia kestäneeseen viikottaiseen TV sarjan. "Kauniit ja Kalastajat". Jos sellaisesta sarjasta ja sen näyttelijöistä ja tapahtumisista keskustaisiin niin kuin tässä ketjussa niin se olisi ok mutta jestas jos arvostellaan blogia ja bloggaajaa niin kylläpä tekopyhät aina oikeassa olevat keskustelun tuomitsijat täällä heti kommentoivat. Pysyisivät HE poissa tästä keskustelusta. Luulen että nykyisin monet seuraavat blogia pelkästään ilmiönä joten eikö saisi keskustella ja tuoda erilaisia mielipiteitä julki?
Saa toki, mutta pitää ottaa palaute mielipiteistään vastaan.
Ei se blogi mutta tämä keskustelu!
Joko teille naiset on Asgeir-kalastaja laittanut tykkäyksen Tinderissä? En tiedä pitäisikö kokeeksi tykätä takaisin? Voi tietysti myös olla feikkiprofiili.
Olen muuten ruskeasilmäinen brunetti, joten erityyppistä naista tuntuu hakevan.
Mihin täältä on kadonnut taas kommentteja?
Juu, varmaan Asgeir kaipaa lisää suomalaisnaisia riesakseen😂
Mutta parastahan olisi jos löytäisi kivan suomalaisen naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin täältä on kadonnut taas kommentteja?
Juu, varmaan Asgeir kaipaa lisää suomalaisnaisia riesakseen😂
Mutta parastahan olisi jos löytäisi kivan suomalaisen naisen itselleen.
Hyvä vaan, että on poistettu Sveitsin länkytyksiä täältä, niin voi keskittyä itse aiheeseen.
Miksei A voisi olla Tinderissä? Hänhän on vapaa mies. Mutta toisaalta sen yhden instakuvan perusteella voisi olettaa hänen löytäneen jo uuden... Tiedä häntä, saattaa olla feikkiprofiilikin.
Ei tullut itsenäisyyspäiväitkuista postausta tänä vuonna. Ovat kai nyhjänneet olavin kanssa kahden eikä jaksa postata siitä.
Mistäs sen tietää jos se yksi instakuva olisi vaikka siskonsa.
Tinderistä tuli mieleen että viime vuonna kun tämä tonttuasia oli tuore niin katsoin kerran tontun profiilia FB:ssa. Voitteko kuvitella miltå minusta tuntui kun Tontulta tuli kaveripyyntö pari päivää sen jälkeen. En tietenkään hyväksynyt. Olin aivan järkyttynyt, ja enemmånkin huvittunut, mutta luulen että se oli virhe. Luulen että koska olin katsonut profiilia niin sitten FB antoi automaattisesti tontulle kaveriehdotuksen, oli avannut sen ja vahingossa painanut nappia. (koska ei osannut somea käyttää) Ei minulla siellä ollut mitään kuvia tai tietoa itsestäni joten se vasta outoa oli kun kaveripyyntö tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä tuli mieleen että viime vuonna kun tämä tonttuasia oli tuore niin katsoin kerran tontun profiilia FB:ssa. Voitteko kuvitella miltå minusta tuntui kun Tontulta tuli kaveripyyntö pari päivää sen jälkeen. En tietenkään hyväksynyt. Olin aivan järkyttynyt, ja enemmånkin huvittunut, mutta luulen että se oli virhe. Luulen että koska olin katsonut profiilia niin sitten FB antoi automaattisesti tontulle kaveriehdotuksen, oli avannut sen ja vahingossa painanut nappia. (koska ei osannut somea käyttää) Ei minulla siellä ollut mitään kuvia tai tietoa itsestäni joten se vasta outoa oli kun kaveripyyntö tuli.
😂 Mieti jos se lisäilisi tarkoituksella random naisia facebookissa kaveriksi. Sellainen hyvä mies sitten..
Apua miten pihalla tonttu on, no sehän onkin puutarhatonttu😂
No voi herranjumala! Postauksessa X puhutaan salsaamisesta, kuvissa kukkamaljakko eri kuvakulmista kuvattuna ja riisipuurolautanen. Postauksessa Y puhutaan parisuhteesta, kuvissa kukkamaljakko. Postauksessa Z puhutaan perheen yhteisistä puuhista, kuvina on on samat kukkamaljakko- ja riisipuurokuvat kuin postauksessa X oli.
Tämä on ongelma, varsinkin jos bloggaa rahasta. Jos kuvissa on aina se sama kusinen maljakko, jopa tarkkaavaisuushäiriöinen havaitsee toiston.