Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Ja miksi hän mollaa jättämäänsä miestä. Eikö hän tajua, että jos jättää toisen, niin toiselle ei tee välttämättä hyvää olla koko ajan puheissa sen jättäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
raharaharaha...
Johannan avoimuus erosta ja exästä ja lapsista yllätti haastatteluineen. Kai se on se raha...
Ihana tyyppi. Totuus on ihan jotain muuta.
Uusi mies on ollut jo jonkun aikaa ja silti kirjoittelee julkisesti kuinka kaipaa eksää. Hieman erikoista on joo, vaikka Johannasta tykkäänkin.
Hyvä että puhuu avoimesti, arvostan. Eikä tuo viimeisin parisuhdetta käsittelevä teksti ollut exän mollaamista, hän vain kertoi omista tunteistaan.
Erohaastatteluja ja uusi rakkaus -haastatteluja lehdille.
Bikinikuvia ja herutuskuvia somessa.
Tähän on tultu. Kaiken voi ostaa.
Ei kai se uusi mies pyyhi pois kaikkea sitä mitä entisen kanssa on ollut? Itse tunnistan kyllä saman mistä Johanna puhuu vaikka en exäni kanssa palaisi yhteen mistään hinnasta. Silti on muistoja hyvistä hetkistä ja lapset yhdistävät meitä aina.
J vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ja naiivilta, mutta en siis väitä että on. Sellaisen kuvan vaan antaa itsestään.
Miksi ap ajattelet, että hän on "ihana tyyppi""?
Lukijat ovat vähentyneet ja nyt pitää kaikin keinon saada lukijoita.
Curly Girls ei tainnut olla aitoa...
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies on ollut jo jonkun aikaa ja silti kirjoittelee julkisesti kuinka kaipaa eksää. Hieman erikoista on joo, vaikka Johannasta tykkäänkin.
Totta kai kaipaa, ei erot onnistu niin, että toinen vaan leikataan irti itsestä. Kaikki mennyt jää elämään muistoina.
Mutta se, että Johanna lähti ja kertoo uuden rinnalla julkisesti kaipaavansa exää, tuntuu todella itsekkäältä. Yhtä itsekkäältä kuin rakkaushehkutukset ja mitä menetit -kuvat.
Me emme tiedä miten ero meni, mutta aika pian uusi rakas oli vierellä. Lukijanakin tuo kuvio tuntuu yllättävältä, mutta exästä varmasti tosi pahalta. Silti exä ei avaa eroa eikä uutta suhdettaan somessa, joten osoittaisi ymmärrystä ja armollisuutta noudattaa samaa linjaa itsekin suhteessa exään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se uusi mies pyyhi pois kaikkea sitä mitä entisen kanssa on ollut? Itse tunnistan kyllä saman mistä Johanna puhuu vaikka en exäni kanssa palaisi yhteen mistään hinnasta. Silti on muistoja hyvistä hetkistä ja lapset yhdistävät meitä aina.
Ei pyyhi ei, mutta tuo eksän ikävöinti on jatkunut kauan ja sitä on toistettu moneen kertaan.
Tuntuu, että j ei ole ihan täysillä nyt tuossa uudessa suhteessa. Että alun jännitys on nyt ohi ja pienoinen pettymys alkaa nostaa päätään. Tää uusi mies syö kädestä ja j alkaa kaivata itsenäistä ja haasteellisempaa exäänsä.
Tää suhde ei tuu kestämään hirveen pitkään.
Niin hän on tullut siihen pisteeseen, että kaikki tiskissä niin sanotusti. Lukijat ovat tottuneet nyt tähän, ei hän voi lukijoita menettämättä mennä muutakuin syvemmälle paljastuksissa. Vähemmän vaatetta ja roisimmat jutut. Tai seurata miten blogi kuivuu kokoon.
Uusi 22 kuvan kukkakimppu eri kuvakulmista kollaasi ei nyt riitä. Eikä linttaan astutut ballerinat huolettomasti verannalle potkaistuna kun emäntä rentoutuu riippukeinussa. Johan tämän kaikki ymmärtävät ja sitä paitsi "kaupallinen yhteistyö".
Olen minäkin eronnut ja joskus saattaa olla exää ikävä, mutta en minä siitä julkisesti kirjoittele niin että nykyinen mieheni voisi vieläpä lukea nuo jutut. Se olisi loukkaavaa. Jotkut asiat voi vaan pitää omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Lukijat ovat vähentyneet ja nyt pitää kaikin keinon saada lukijoita.
Curly Girls ei tainnut olla aitoa...
Itse koen kirjoitukset oman kuvan kiillottamisiksi, että on tässä "vähän ikävääkin" vaikka olenkin superrakastunut. Kenties lukijat kokevat sympatiaa ja palaavat?
Kaikki eroneet tuntevat kokemuksen, että on ikävää ja ettei ero tapahdu saman tien entisestä ja, että entistä kaipaa aika ajoin paljonkin. Mutta kun asia on toiselle vaikea eikä toinen halua sitä someen, tulisi tämän toisen osapuolen toiveita kunnioittaa. Ei kaikkea tarvitse tuoda julkisuuteen.
Koska te haluatte lukea tietoja vieraasta ihmisestä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin eronnut ja joskus saattaa olla exää ikävä, mutta en minä siitä julkisesti kirjoittele niin että nykyinen mieheni voisi vieläpä lukea nuo jutut. Se olisi loukkaavaa. Jotkut asiat voi vaan pitää omana tietonaan.
Juuri näin, armollisuutta ja lempeyttä eksää kohtaan. Vaikka se sitten merkitsisi ettei omaa tunnettaan saa toitottaa somessa.
hyvät uutiset eivät myy, niin se vaan on.
raharaharaha...