Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Ei hän mielestäni niin avoimesti kerro elämästään kuin moni muu bloggaaja. Jättää lapset onneksi syrjään. Toisin kuin esim, epäonnen bloggaaja.
Ai nyt ei keski-ikäiset saa näkyä enää missään?
Ehdotan teille, joiden mielestä KV on liian vanha blaablaablaa pitämään edes koko blogiaan, seuraamaan niitä tuhansia ja tuhansia blogeja, joiden pitäjät ovat teille tarpeeksi nuoria ja rypyttömiä. Meille kaikille kertyy ikää ja on kiva, kun joku ikäisenikin pitää blogia. Luuletteko, että minua nelikymppistä kiinnostaa seurata jonkun lapseni ikäisen bloggaajan elämää?
Minä en ymmärrä näitä blogeja, mitä iloa saatte muutamasta kuvasta, jotka aina samanlaisia, sen verran kävin katsomassa. Johannan kirjoitukset ovat tavallista höpinää, ei huonoa, ei hyvää.
Kyyn ihan ystävällisesti, haluaisin ymmärtää, mitä ihmiset noista saa? Minä en löydä niistä sisältöä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä blogeja, mitä iloa saatte muutamasta kuvasta, jotka aina samanlaisia, sen verran kävin katsomassa. Johannan kirjoitukset ovat tavallista höpinää, ei huonoa, ei hyvää.
Kyyn ihan ystävällisesti, haluaisin ymmärtää, mitä ihmiset noista saa? Minä en löydä niistä sisältöä elämääni.
Näihin tätä blogia koskeviin keskusteluihin osallistuu ällistyttävän paljon niitä, jotka kävivät kerran katsomassa blogia ... joo hehheh. Tai "vilkaisin nopeasti, mistä on kyse" ja sitten analyysi siitä, miksi blogi on ihan höttöä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyn ihan ystävällisesti, haluaisin ymmärtää, mitä ihmiset noista saa? Minä en löydä niistä sisältöä elämääni.Näihin tätä blogia koskeviin keskusteluihin osallistuu ällistyttävän paljon niitä, jotka kävivät kerran katsomassa blogia ... joo hehheh. Tai "vilkaisin nopeasti, mistä on kyse" ja sitten analyysi siitä, miksi blogi on ihan höttöä :D
Totta.
Menen blogiin, selaan pari minuuttia ja tulen aihevapaalle etsimään blogia koskevan ketjun, jonne menen kirjoittamaan negatiivisen arvioni. Tosi uskottavaa....
Tietysti toisin päin. Ensin näet ketjun, sitten käyt "selaamassa blogia pikaisesti ekaa kertaa" ja kerrot mielipiteesi :D
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan teille, joiden mielestä KV on liian vanha blaablaablaa pitämään edes koko blogiaan, seuraamaan niitä tuhansia ja tuhansia blogeja, joiden pitäjät ovat teille tarpeeksi nuoria ja rypyttömiä. Meille kaikille kertyy ikää ja on kiva, kun joku ikäisenikin pitää blogia. Luuletteko, että minua nelikymppistä kiinnostaa seurata jonkun lapseni ikäisen bloggaajan elämää?
Itse asiassa luin juuri tuoreimmasta Talouselämästä mielenkiintoisen jutun nuorista kuluttajina. Jutussa oli mukana nuoria vaikuttajia muun muassa tyttäreni ikäinen Sara Vanninen, 29-v, jonka blogi Sara Tickle on oikeasti mielenkiintoinen. Seuraan enemmän nuorten blogeja kuin ikäisteni. Tavoitteeni ei ole olla kuin yksi nuorista pukeutumisessa tai tyylissä tai elämässä. Elän tavallista keski-ikäisen elämää ja pukeuden ikäisteni tavoin.
Blogien mielenkiinto ei riipu kirjoittajan iästä, monen nuorenkin kirjoittajan blogin sisältö on kuin keski-ikäisen tylsää täysin ennalta arvattavaa tavaroiden ja vaatteiden esittelyä ja yleistä "esittely-elämää" tai kuin nuoren kypsymättömän teinin elämää epäkiinnostavimmillaan. Toisaalta jonkun keski-iän jo ylittäneen aikuisen blogi on kiinnostavan raikas ja aito ja inspiroiva.
Sen olen huomannut, että kiinnostavia blogeja, jotka on kirjoitettu hyvällä suomen- ta englannin kielellä ja kuvitettu taidolla ja maulla ja jotka ovat sisällöltään elämää enemmän tai vähemmän syvällisesti, mutta aidosti tarkkailevia ja vielä inspiroivia, on rajallinen määrä. Iltapäivälehtien paljastusten tasoisia tekstejä en halua blogeista lukea, en myöskään kuvailuja blogistin erosta, seksielämästä tai läheisten tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan teille, joiden mielestä KV on liian vanha blaablaablaa pitämään edes koko blogiaan, seuraamaan niitä tuhansia ja tuhansia blogeja, joiden pitäjät ovat teille tarpeeksi nuoria ja rypyttömiä. Meille kaikille kertyy ikää ja on kiva, kun joku ikäisenikin pitää blogia. Luuletteko, että minua nelikymppistä kiinnostaa seurata jonkun lapseni ikäisen bloggaajan elämää?Itse asiassa luin juuri tuoreimmasta Talouselämästä mielenkiintoisen jutun nuorista kuluttajina. Jutussa oli mukana nuoria vaikuttajia muun muassa tyttäreni ikäinen Sara Vanninen, 29-v, jonka blogi Sara Tickle on oikeasti mielenkiintoinen. Seuraan enemmän nuorten blogeja kuin ikäisteni. Tavoitteeni ei ole olla kuin yksi nuorista pukeutumisessa tai tyylissä tai elämässä. Elän tavallista keski-ikäisen elämää ja pukeuden ikäisteni tavoin.
Blogien mielenkiinto ei riipu kirjoittajan iästä, monen nuorenkin kirjoittajan blogin sisältö on kuin keski-ikäisen tylsää täysin ennalta arvattavaa tavaroiden ja vaatteiden esittelyä ja yleistä "esittely-elämää" tai kuin nuoren kypsymättömän teinin elämää epäkiinnostavimmillaan. Toisaalta jonkun keski-iän jo ylittäneen aikuisen blogi on kiinnostavan raikas ja aito ja inspiroiva.
Sen olen huomannut, että kiinnostavia blogeja, jotka on kirjoitettu hyvällä suomen- ta englannin kielellä ja kuvitettu taidolla ja maulla ja jotka ovat sisällöltään elämää enemmän tai vähemmän syvällisesti, mutta aidosti tarkkailevia ja vielä inspiroivia, on rajallinen määrä. Iltapäivälehtien paljastusten tasoisia tekstejä en halua blogeista lukea, en myöskään kuvailuja blogistin erosta, seksielämästä tai läheisten tunteista.
SINÄ saat seurata vaikka kenen blogeja. En ole sitä sanonut.
Mutta täällä useamman kerran on irvailtu bloggaajan ikää, että katsokaa kun keski-ikäinen täti yrittää hahhaa ja onpa sillä vanha miesystävä, hohhoo. Tällaista en käsitä. Itselleni tuollainen elämäntilanne on tuttavapiirissänikin aika yleinen. Erotaan, aloitetaan uusi sihde, mietteitä sen ympäriltä. Nelikymppisen uusi rakastuminen jne. Uuden kodin ja pihan sisustus jne.
MINUA kiinnostaa, juuri siksi, koska hän kuuluu omaan ikäryhmääni ja hänen elämänsä sivuaa ikäryhmäni aika yleistä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kalastajan vaimo unohtuu, koska hän on niin kauan bloggaillut. Ja tuntuu olevan kiinnostava ja ehkä kateuttakin herättävä henkilö, koska uusia ketjuja syntyy ja niissä on sivukaupalla melko kirpeitäkin kommentteja.
Enemmänkin myötähäpeää ja sääliä. 40v poseeraa persepystyssä kuvissa, kuin teini-ikäinen somepissis.
Mitä ihmettä? :D Johannan kuvat on ihan tyylikkäitä ja on oikein hyvännäköinen nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan teille, joiden mielestä KV on liian vanha blaablaablaa pitämään edes koko blogiaan, seuraamaan niitä tuhansia ja tuhansia blogeja, joiden pitäjät ovat teille tarpeeksi nuoria ja rypyttömiä. Meille kaikille kertyy ikää ja on kiva, kun joku ikäisenikin pitää blogia. Luuletteko, että minua nelikymppistä kiinnostaa seurata jonkun lapseni ikäisen bloggaajan elämää?Itse asiassa luin juuri tuoreimmasta Talouselämästä mielenkiintoisen jutun nuorista kuluttajina. Jutussa oli mukana nuoria vaikuttajia muun muassa tyttäreni ikäinen Sara Vanninen, 29-v, jonka blogi Sara Tickle on oikeasti mielenkiintoinen. Seuraan enemmän nuorten blogeja kuin ikäisteni. Tavoitteeni ei ole olla kuin yksi nuorista pukeutumisessa tai tyylissä tai elämässä. Elän tavallista keski-ikäisen elämää ja pukeuden ikäisteni tavoin.
Allekirjoitan niin ton jutun. Blogissa pitää olla jotakin, jotta mielenkiintoni sen lukemiseen säilyisi. Useimmilla mielenkiintoisilla blogeilla on taustalla ammattiblogisti (kulttuurintuottaja tms) tai sitten vaan elämänkokemuksen omaava terävä blogisti. Moni bloggaaja tienaa kuitenkin kivasti, odotan myös paneutumista sisältöön ja riittävän taajaa julkaisutahtia. Huonot blogit tekevät jopa hallaa yhteistyökuvioilleen, en halua samaistua blogiin, josta en pidä, joten tuote jää takuuvarmasti ostamatta. Ystäväni (ja mieheni) ovat niitä, joiden kanssa pallottelen elämäni murheita ja etsin ratkaisuja eteenpäin, en halua lukea blogeista tällaisista asioista. Mutta jokainen tietysti tarpeidensa mukaan. Tykkään avoimuudesta ja energisyydestä ja intohimoisesta suhtautumisesta omiin kiinnostuksen kohteisiin. Sellaiset blogit ovat hyviä! Ja mäkin luen juuri tästä syystä Sara Tickleä :)
Toivottavasti pian tekevät vauvan.
Johanna on siis 37v, kaunis ja persoonana kiinnostava, kirjallisesti ja kuvallisesti ilmaisutaitoinen kahden lapsen äiti, jonka elämään nyt vaan kuuluu nyt ero ja uusi suhde!
Miksi ihmeessä hän ei saisi siitä kirjoittaa?
Minua ainakin kiinnostaa, olen eron kokenut, parikin, uuden elämn rakentanut ja olen siis oikeesti keski-ikäinen, tarkemmin myöhäiskeski-ikäinen!
Ja kommentit poistuu, onpa yllätys.
Tämä on kyllä aikamme suurin paradoksi: henkilöt saavat kirjoittaa ja kuvata itsestään nettiin ihan kaiken, mutta näitä juttuja sitten ei saa kommentoida tai kritisoida, pitäisi vain hymistellä ja nyökytellä että ootpa kaunis ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kalastajan vaimo unohtuu, koska hän on niin kauan bloggaillut. Ja tuntuu olevan kiinnostava ja ehkä kateuttakin herättävä henkilö, koska uusia ketjuja syntyy ja niissä on sivukaupalla melko kirpeitäkin kommentteja.
Enemmänkin myötähäpeää ja sääliä. 40v poseeraa persepystyssä kuvissa, kuin teini-ikäinen somepissis.
Mitä ihmettä? :D Johannan kuvat on ihan tyylikkäitä ja on oikein hyvännäköinen nelikymppinen.
Itse asiassa kuvien laatu on kärsinyt melkoisen inflaation, ovat hirmu rakeisia ja huonolaatuisia, poseerausasennot kummallista vähissä vaatteissa kiemurtelua. Ennen pidin, nykyään ihmettelen sen kameran asetuksia ja kuvankäsittelyä..
Kuvat ovat tosiaan nykyään erilaisia, laadultaan heikompia, mutta tämä varmaan harkittu tyylikeino ja sisällöltään rohkeampia, en tiedä tarvitsisiko olla niin rohkea että lukija jää miettimään onko kuvassa bikinirajakarvat vai verisuonet😂 mutta pidän silti blogia parhaana suomalaisena (suomeksi kirjoitettuna) ja jopa aidoinpana ja luonnollisena.
Muut blogit ovat sitä valkoisen sohvatyynyn kuvaamista valkoisella sohvalla ja jäykkää pönötystä #yhteistyö sukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat ovat tosiaan nykyään erilaisia, laadultaan heikompia, mutta tämä varmaan harkittu tyylikeino ja sisällöltään rohkeampia, en tiedä tarvitsisiko olla niin rohkea että lukija jää miettimään onko kuvassa bikinirajakarvat vai verisuonet😂 mutta pidän silti blogia parhaana suomalaisena (suomeksi kirjoitettuna) ja jopa aidoinpana ja luonnollisena.
Muut blogit ovat sitä valkoisen sohvatyynyn kuvaamista valkoisella sohvalla ja jäykkää pönötystä #yhteistyö sukkahousuissa.
Ja kv:llako ei muka ole kaupallista yhteistyötä... Blogit, myös tämä hänen, meni pilalle siinä vaiheessa kun kaupalliset yhteistyöt tuli kuvioihin.
Kv on mielestäni ikäisekseen kaunis ja myös lahjakas valokuvaaja, mutta tuo curly girl näyttää tehneen pahaa hänen hiuksilleen ja iho on aina kesäisin ihan älytön rusina. Tykkään enemmän hänen talvikuvistaan, joissa hiukset on usein laitetut tai leteillä ja iho on vaalea ja kuulas. Tuollainen rusketus ei ole enää muodikasta eikä missään nimessä terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kv on mielestäni ikäisekseen kaunis ja myös lahjakas valokuvaaja, mutta tuo curly girl näyttää tehneen pahaa hänen hiuksilleen ja iho on aina kesäisin ihan älytön rusina. Tykkään enemmän hänen talvikuvistaan, joissa hiukset on usein laitetut tai leteillä ja iho on vaalea ja kuulas. Tuollainen rusketus ei ole enää muodikasta eikä missään nimessä terveellistä.
joo hiukset on haperot ja huonossa kunnossa, mut toisaalta eihän ne kaikilla kestä kasvatusta. tietyssä mitassa alkaa haurastumaan ja latvat katkeilee ja haaroittuu.
tuota ihoa oon myös kauhistellut kesän aikana...😐 mun äiti näyttää valokuvissa samalta, mutta ikää on melkein 20v enemmän. miks johanna ei näytä esimerkkiä ja tee kaupallista yhteistyötä jonkun aurinkorasvoja valmistaman kosmetiikkafirman kanssa?
Keskiäkäinen somepersoona :D