Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen, jos näet miehen auttavan takin naisystävänsä päälle?

Vierailija
03.08.2019 |

Niin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain filunkia, eh.

Vierailija
42/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on myrkyllisiä ajatuksia teillä suomalaiset naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että on oudon tiukkaan kaavoitetussa vaatteessa, jonka kangas ei jousta.

Vierailija
44/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun miehen kohtelias ja huomaavainen ele, jonka oma mieheni taitaa

Vierailija
45/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen lähiöpubipiireissä oikein liikutte, te, jotka mollaatte kauniita käytöstapoja? Aina juhlista tai ruokaravintolasta poistuttaessa oma rakkaani auttaa minulle takin päälle. Se on kohtelias huomionosoitus. Ystäväpiirissäni osataan myös käyttäytyä, ei esim. röhnötetä lippikset päässä sisällä jne.

Vierailija
46/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takin auttaminen toisen päälle on kohteliasta ja kuuluu ihan normaaleihin hyviin tapoihin. Ihan samalla tavalla hyviin tapoihin kuuluu, ettei ruokapöydässä istuta lippalakki päässä, kirkossa miehet eivät pidä päähinettä, ovea pidetään auki perässä tulevalle (ei vain livahdeta mahdollisimman nopeasti itse), osataan sanoa kiitos ja ole hyvä, ei heitellä roskia pitkin... ihan sellaisia normaaleja ihmisten väliseen kanssakäymiseen liittyviä tapoja.

Kirkossa ei tulisi naistenkaan pitää päähinettä, tai sitten molemmat sukupuolet pitävät päähineen. Myös naisten tulisi skarpata tuossa takin päälle auttamisessa, vai ovatko he vain törkeitä, kun ei apua heru?

Höpö höpö. Perinteisesti on vaadittu, että nainen peittää päänsä kirkossa.

Perinteisesti nainen on myös tehnyt kotihommat, rusinoita pullasta. Taas.

Perinteisesti mies on tuonut rahat talouteen, mutta nykyisin täytyy myös naisten osallistua rahan ansaintaan, jotta kaltaisesi tissiposki ylipäätään saa rusinoita siihen pullaansa.

Vierailija
47/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takin auttaminen toisen päälle on kohteliasta ja kuuluu ihan normaaleihin hyviin tapoihin. Ihan samalla tavalla hyviin tapoihin kuuluu, ettei ruokapöydässä istuta lippalakki päässä, kirkossa miehet eivät pidä päähinettä, ovea pidetään auki perässä tulevalle (ei vain livahdeta mahdollisimman nopeasti itse), osataan sanoa kiitos ja ole hyvä, ei heitellä roskia pitkin... ihan sellaisia normaaleja ihmisten väliseen kanssakäymiseen liittyviä tapoja.

Kirkossa ei tulisi naistenkaan pitää päähinettä, tai sitten molemmat sukupuolet pitävät päähineen. Myös naisten tulisi skarpata tuossa takin päälle auttamisessa, vai ovatko he vain törkeitä, kun ei apua heru?

Höpö höpö. Perinteisesti on vaadittu, että nainen peittää päänsä kirkossa.

Perinteisesti nainen on myös tehnyt kotihommat, rusinoita pullasta. Taas.

Perinteisesti mies on tuonut rahat talouteen, mutta nykyisin täytyy myös naisten osallistua rahan ansaintaan, jotta kaltaisesi tissiposki ylipäätään saa rusinoita siihen pullaansa.

Ei ole hyvien käytöstapojen mukaista mennä henkilökohtaisuuksiin, ole hyvä ja keskustele niin kuin aikuisten kuuluu. Miksi toisaalla tulisi kunnioittaa sukupuolittuneita käytäntöjä, kun toisaalla niitä ei kunnioiteta? Ei tule yllätyksenä, että kaikki missä vaaditaan kunnioitusta on naissukupuolta suosivia. Jos tasa-arvoa halutaan, niin ei voi pelkästään valita mitä vanhoja sukupuolittuneita perinteitä kunnioitetaan, varsinkaan niin että se syrjii toista sukupuolta. Oletko sittenkään valmis tasa-arvoon kun vaadit erityiskohtelua sukupuolesi perusteella?

Vierailija
48/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella monen naisten tapa keskustella, ensin väitetään ja kun kysyt perusteluja, niin sitten ollaankin ihan hiljaa. Jos et osaa perustella asiaasi, niin ole hiljaa.

Vierailija
49/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuossapa on vanhanainen herrasmies.

Vierailija
50/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on söpöä jos kyseessä on vanhempi pariskunta. Jotenkin outoa keski-ikäisiltä.

Vierailija
51/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei näköjään osata kertoa perusteluita väittämilleen. Tyypillistä mammaa.

Vierailija
52/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tullut mieleenikään, että joku voisi ihmetellä moista. Yli 40-vuotisen yhteiselomme aikana mieheni on aina auttanut takin ylleni ja myös pois. Hän myös avaa minulle auton oven, kantaa kauppakassit, auttaa ravintolassa tuolin alle jne. Olen pitänyt tätä normaalina, fiksuna käytöksenä, mutta ilmeisesti olenkin erityisen 9nnekas, kun olen saanut omakseni näin hienon miehen!

No te olettekin jo seniorikansalaisia. Mennyt maailma, niinkuin joku sanoi.

Jäin miettimään missä mä puen takkia niin että mies olisi paikalla.... En oikein missään. Kotona pitää takki valita ensin eli olen siinä näppeineni jo kiinni. Kyläillessä mulla jää takki yleensä autoon, kun en tykkää ajaa takki päällä. Baarin tms portsarilta otan takin käteen ja puen ulkona kun lämpö vähän laskee...

Kyllä, olemme seniorikansalaisia, mutta meillä on kaksi poikaa kolmenkymmenen kieppeillä ja samat kauniit tavat he ovat isältään oppineet.

Vierailija
53/53 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin osaa 25-vuotias poikani auttaa takin seuralaisensa päälle. Hyvät tavat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän