Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vahinkoa voisi tehdä? Kuntoilusta kyse

Vierailija
03.08.2019 |

Mulla on akillesjänne ollut ärtynyt puolentoista vuoden ajan. Sitä ennen kävin juoksulenkeillä ja erilaisissa jumpissa. Työteveyslääkäri kielsi hyppimisen. Nyt vesijuoksen, kävelen ja kesäisin teen porrastreeniä. Jalka vihoittelee jatkuvasti ja mua kyllästyttää. Haluaisin ilmoittautua taas jumppiin. Mitä vahinkoa voisin jalalle tehdä, jos vaan kävisin jumppaamassa? Voisiko kengällä parantaa asiaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy oikealla lääkärillä. Työterveyslääkärit ovat pelkureita.

Vierailija
2/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy oikealla lääkärillä. Työterveyslääkärit ovat pelkureita.

Vois toki käydä, mut tk-lääkäri ei tästä paljon korvaa lotkauttaisi ja yksityisen lääkärin määräämiin magneettikuviin yms. en ole valmis rahallisesti satsaamaan. Mitään isoa siellä ei ole rikki. /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanut kinesioteippausta akillesjänteen tueksi? Mun kaikki pienet vaivat jaloissa ovat helpottaneet, kun teippaan jalat ennen juoksulenkkiä. Lidlin kinesioteippi on halpaa ja riittoisaa (saa tilattua niiden sportyfeelnettikaupasta).

Vierailija
4/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, youtubesta löytyy rutkasti opastusvideoita kinesioteippaukseen.

Vierailija
5/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koittanut kinesioteippausta akillesjänteen tueksi? Mun kaikki pienet vaivat jaloissa ovat helpottaneet, kun teippaan jalat ennen juoksulenkkiä. Lidlin kinesioteippi on halpaa ja riittoisaa (saa tilattua niiden sportyfeelnettikaupasta).

En oo kokeillut. Tää on hyvä neuvo! Vaatiiko teippaus asiantuntemusta? Vai löytyykö netistä ohjeet? /ap

Vierailija
6/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko mennä juoksuvammoihin erikoistuneelle fyssarille? Itse sain oman jalkavaivani muutamalla käynnillä hoidettua. Toki paljon jumppaa ja sopivaa treeniä, mutta fyssari tiesi heti mitä minun pitää treenata. Oli kannattavaa. Lääkärit eivät määrää muuta kuin kipulääkkeitä.