Muuten ihan ok mies paitsi kokoomus ja koira.
Mies äänestää oikeistopuolue kokoomusta ja välittää lellitystä koirastaan enemmän kuin sotaa pakenevista ihmisistä. En tiennyt et tommosia ihmisiä on ihan oikeesti. Vähän sketsihahmo :)
Kommentit (47)
Poliittiset erot voivat ahdistaa.
Olen ollut saman ukon kanssa jo 16 vuotta. Viime eduskuntavaalien aikaan se sanoi että harkitsee vakavasti persujen äänestämistä. Sitten me juteltiin asiasta, vähän jopa riideltiin.. on jotenkin vaikea hyväksyä niin läheiseltä ihmiseltä niin erilaista näkemystä. Helpompi hyväksyä että "ne muut" äänestää sitä tai tätä, mutta oma ukko siinä kahvipöydän toisella puolella.
En tiedä ketä se lopulta äänesti, aihe on näköjään meille liian vaikea niin ei sitten rikottu vaalisalaisuutta. Tai no mä kyllä kerroin oman ehdokkaani kun se pääsi vielä läpi eduskuntaan.
Hävettää jos seurustelenkin persun kanssa. Hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon, jos olet poliittisista asioista eri mieltä. Tulee vaikeeta arjessa. Lellitty koira viel menisi.
Ei kaikkea tarvitse ottaa niin haudanvakavasti.
T. 20v naimisissa poliittisesti erimielisen kanssa, monta antoisaa keskustelua takana.
Ärsyttää kun sen mielipiteet on niin vääriä. En näe niissä mitään antoisaa keskusteltavaa. Ap
Onneksi suomalaisten vankka enemmistö ei ole punavihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää jos seurustelenkin persun kanssa. Hitto.
No ehkä sitten kysyä asiaa suoraan ja heittää pihalle jos tosiaan meni äänestämään noita punaniskoja.
Kai olet jo heittänyt miehen mäkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei poliittisilla suuntauksilla ole väliä jos koko politiikkaa ei ota kovin vakavasti. Jos taas hengittääkin sen aatteensa kautta voi tulla agressiivisiakin törmäyksiä arvomailmoissa.
Itse en edes huolisi puolisoa jolle politiikka ja poliittinen suuntaus olisi kovin tärkeitä asioita.
On minullakin mielipiteeni, mutta suvaitsen kyllä sen, ettei kaikki ole kanssani samaa mieltä. Eikä tarvitsekaan olla.
Koralleenlässyttäjä -pusuttelija taas olisi minulle isompi turn off.
Ei minullekaan tuota vaikeuksia hyväksyä erilaisia mielipiteitä, mutta en haluaisi kumppanikseni henkilöä, jonka arvomaailma on aivan erilainen kuin omani.
Poliittiset näkemykset kertovat ihmisen arvoista todella paljon (edellyttäen tietysti, että tietää edes jotain politiikasta eikä äänestä tai kannata jotain puoluetta tajuamatta, mitä se puolue edustaa tai ajaa (mikä olisi sekin valtava turn-off minulle)).
ei kokoomus ole oikeistoa. Suomessa on vain vasemmistolaisia puolueita.
Vasemmistokin on tavallaan oikeistompi kuin kokoomus, koska ajaa paljon enemmän yksilönvapauksia.
Kun ajatellaan aktiivimalliakin niin aika sosialistinen idea siitä että tehdään tuen varassa töitä. Eli käytännössä kaikille sama "palkka"...
Jättäisivät ihmiset rauhaan sen sijaan, että yrittävät pakottaa niitä orjikseen ja kenellekään tuskin olisi mitään ongelmaa noiden kanssa.