Älkää jättäkö pankkitilille rahaa
Ulosotto vie ne, jos sinne tilille jää jotain. Kannattaa vaan käyttää kaikki. Ulosotto vie=et saa mitään. Ostat jotain=saat edes jotain vastinetta rahoille.
Kommentit (37)
Öö, mulla ei ole mitään ulosotossa ja kaverillani, jolla on, on kolme pankkitiliä eikä ulosotto ota sieltä mitään, koska ovat sopineet paljonko lyhentää kuussa velkaansa.
Olisin todella yllättynyt, jos ulosotto veisi rahani. Käsittääkseni pitää mokata raha-asioissa kunnolla, että päätyy ulosoton asiakkaaksi.
Ei mulla ole mitään ulosmitattavaa. Siellä saavat lojua tilillä, kunnes keksin jotain mihin tuhlata.
Ulosotossa en ole ollut koskaan mutta sisään päästö toi aikanaan 18 vuoden menot.
Kuule ap, mammapalstan väestä melkein kaikki hoitaa asiansa kuten kunnon ihmisten kuuluukin. Ei vie vouti eikä ulosottomiehen kätyrit mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olisin todella yllättynyt, jos ulosotto veisi rahani. Käsittääkseni pitää mokata raha-asioissa kunnolla, että päätyy ulosoton asiakkaaksi.
Esim. jättää yksi 5 euron lasku maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Opinto + työttämyys + kansaneläkelaitos > ulosottovirasto > ulosotto
Sanot vain ulosotolle, että et se sinä ollut kun käytti ne rahat johonkin. Ai mutta... olit se sinä kuitenkin? No voi vitsi.
Paskapuhetta, suurimmalla osalla on asiat päin persettä
Olen jo vuosia säilyttäny rahani piironkin laatikossa kolikkopurkissa, multa ei kukaan
vie yhtään mun rahoja!
Tilillä rahaa -> maksa laskut -> ulosotto ei vie mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opinto + työttämyys + kansaneläkelaitos > ulosottovirasto > ulosotto
Piti olla: "Opintolaina".
Vierailija kirjoitti:
Ihan riittää että firma menee konkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta, suurimmalla osalla on asiat päin persettä
Jeebs. Jos ei taloudellisesti niin muulla tavalla sitten... 😢
Ei ne ikinä kerkiä viemään. Kaikin tuet kyllä menee viinaan ja huumeisiin ennen kuin seuraavat tulee.
Mullapa ei ole tilillä, vaan sukanvarressa, hähää!
Helpompaa kun pysyy erossa ulosotoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, mammapalstan väestä melkein kaikki hoitaa asiansa kuten kunnon ihmisten kuuluukin. Ei vie vouti eikä ulosottomiehen kätyrit mistään mitään.
Tarkentaisin että kyse on nyt raha-asioista, eikä kaikkien asioiden muiden hoitamisesta. Täällä on moniongelmaista porukkaa, moni ei osaa kuin valittaa.
Toimeentulotuessa otetaan myös pienetkin säästöt huomioon joten paras käyttää kaikki tai ottaa ainakin pos tililta. Näin teen itse eli tili on jatkuvasti nollilla.
Ei ne multa ole mitään vieneet. Ikinä.