G: Millaiset vaatteet sulla oli viimeksi päällä, kun olit baarissa?
Kommentit (16)
ei mitään hajua mitä oli päällä... Oli kesä, joten varmaankin joku lyhyt hame.
Joo ja olen 25v.
tummahkon siniset kuluneen näköiset istuvat farkut, mustat slingback kengät 5cm korolla, musta tyköistuva v-aukkoinen paita ja musta läpikuultavan ohut pitkä huivi olkapäillä joiden hapsut ylsi pimpan alle sekä Espiritin kirjekuorilaukku kainalossa.
Ja parin vkon kuluttua uusi keikka, mitähän sitä pukis päällensä......
Muistan että tutkin vaatekaappia enkä mitään sopivaa baarivaatetta löytänyt, kun niin harvoin käyn baarissa. Taisi olla mustat housut ja musta paita.
No just... seuraavaks sanotte, kun lakkiaiset lähenee, että sinnekkin farkuissa??
ja päällä mustat farkut, musta liukuvapintainen toppi ja vaaleansininen huivi. Jalassa mustat korkokengät.
Sellaiset suippokärkiset kengät..
Mun mielestäni lähes kaikilla on baareissa/nightclubeilla farkut.
Ei baariin meno sentään mikään juhlatilaisuus ole. Vai 60-luvullako olet viimeksi käynyt ravintolassa? :)
En muista mitä itselläni oli viimeksi päällä, ihan tavan vaatteet kuitenkin.
Nöök:
Ei baariin meno sentään mikään juhlatilaisuus ole. Vai 60-luvullako olet viimeksi käynyt ravintolassa? :)En muista mitä itselläni oli viimeksi päällä, ihan tavan vaatteet kuitenkin.
-16-
Olin viimeksi baarissa 5 vuotta sitten.
mustat farkut, mustat- paita, musta nahkarotsi
pitää oikeen miettiä!
farkut ainakin ja joku paita!!!
en muista tarkalleen...
Tämä tapahtui siis joulukuussa, olin silloin onnellisesti raskaana.
Sen jälkeen ei ole edes tehnyt mieli käydä bailaamassa, sillä sain sitten pari viikkoa sen jälkeen keskenmenon.
Ja siis keskenmeno ei liity mitenkään tähän baarireissuun, mutta olen sen jälkeen ollut aika masentunut, eikä ole tehnyt mieli käydä.
Päällä oli ruskea-valkoinen hame, ruskea halterneck-toppi, mustat matalat sandaalit sekä koruina nilkkaketju ja varvassormus.
Ruskea V-kaula-aukollinen T-paita, ruskea punottu leveä nahkavyö paidan päällä koristeena, vihreä huivi päässä, paksu puinen ranne rengas, puinen helmi kaulakoru, isot hopea/kivi korvikset.