Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on parempi, se että tekee reippaasti ja mokailee vai se ettei uskalla tehdä oikein mitään kun saattaa mokata?

Vierailija
02.08.2019 |

Esim. töissä olen aina ollut sellainen, etten oikein uskalla olla omatoiminen vaan arastelen tarttua toimeen. Olen melkein joka tehtävässä vähän hukassa eikä tehtävänkuvat ole ihan selkeät mulle. Mulle on aina sanottu, että pitää olla omatoimisempi ja tarttua hommaan reippaasti, ottaa vähän riskiäkin jne. Käyn vähän hitaalla.

Pitäisikö mun siis nyt kun aloitan uuden työn, olla vaan rohkeampi ja ottaa mokaamisen riski ja mokata yhä uudelleen ja vain naurahtaa ja yrittää ottaa opiksi, luottaa siihen että ajan mittaan "työ tekijäänsä neuvoo" jne.

Kuinka helposti toheltajaan suututaan työaikoilla teidän kokemusten mukaan? Kumpi on ärsyttävämpää ja pahempi, se että arastelee ja on hidas ja passiivinen vai se, että toheltaa menemään ja mokailee?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliäkö hällä,

pottkutt tullee kumminki.

😟

Vierailija
22/22 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele, kysele ja kysele. Jos olet epävarma jostain, sano "mä nyt varmistan vielä, eikös tämä tehty näin ja näin?" Ja keskity hommaan, että opit. Olen ollut vuoden töissä ja ekat kolme kuukautta tuntui, etten tajua ja muista. Nyt osaan jo toimia itsenäisesti ja pystyn neuvomaan uusia työntekijöitä. Kyllä se siitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla