Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi normaali "karvakolmio" alapäässä on nykyään noloa, mutta vain 20-30vuotta sitten se oli normaalia ja jopa naisellinen ylpeyden aihe?.....

Vierailija
02.08.2019 |

Miksi nykyään kokonaan jopa karvaton posliini, pienen pieni viiva tai vähintään hyvin lyhyeksi saksittu häpykarvoitus on yleisin ja "naisellisin/siistein"? Normaalia alapääkarvoitusta pidetään epänaisellisena, rumana, yököttävänä ja jopa haisevana ja epäseksikkäänä?
Monessa ketjussa on sanottu, että hyi, miesmäisenä karvat alapäässä! Tietääkseni alapäähän kasvaa nuorelle naiselle _naisen häpykarvoitus_, ei miehen.
Nykyvouhutuksen lomassa olenkin ajatellut, että joku kun osaisi selittää millä tavalla normaali sellainen tumma alapään karvakolmio _vähentää_ naisen naisellisuutta ja seksikkyyttä/kauneutta? Miksi ne poistetaan nykyään, miksi ollaan jopa neuroottisia ja jopa yökitään muille naisille jotka ovat luomuja mutta toki siistejä?

Kommentit (505)

Vierailija
321/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tästä jatkuvasti jauhetaan, karvanen pimppi nyt on vaan kuvottava, ei mitään intoa antaa esim. suuseksiä 🤢

Se on vain sinun mielikuvasi. Veikkaan että 10 vuoden päästä sinulla ei ole asiaan enää lainakaan noin jyrkkä kanta.

Itselläni on jyrkempi kanta nyt, kuin 10v sitten. En enää hyväksy sekundaa (omasta mielestäni tietysti), vaan olen mielummin ilman.

On siinä meillä mies! Pimppi kuvottaa!

Olisit vain rehellinen itsellesi omasta suuntautumisestasi. Naiset sinussa tuskin mitään menettävät :D

Vierailija
322/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies68vm kirjoitti:

Okei eli mun naiseni on sitten tuota kun haluaa ajella minulta karvat pois joka paikasta. Paitsi hiukset saa olla. Itse hän ajelee itsensä omasta halusta ei mun pyynnöstä tai halustani mulle itselle ihan sama onko niitä vai ei. Näin toimittu jo 11v.

Kuinka puhdas muiden vaikutuksista se oma halu on? Miksi kaikilla oli 70-luvulla alapää luonnontilassa? Oliko se jokaisen yksilön oma halu? Entä miksi se oma halu muuttui päinvastaiseksi seuraavilla vuosikymmenillä? 

Asiat ja asenteet muuttuvat. 70-luvulla olisi varmaan pidetty mielisairaana jos olisi ollut sheivattu alapää. Samoin kuin 20-luvulla olisi pidetty mielisairaana jos olisi ollut minihame. Ja sitä ennen jos nilkka olisi näkynyt. Ennen oltiin pidättyväisempiä

Tai vapaampia. Riippuu asiayhteydestä ja vähän ajastakin. Esimerkiksi 80-luvulla oli aivan arkipäiväistä olla uimarannalla yläosattomissa täällä kotimaassakin ja nykyään sitä taas paheksutaan.

Olennaista tuossa lainaamassasi tekstissä oli se kuvitteellinen "oma halu", joka nyky-yhteiskunnassa valtaosalle on vain pelkkä myytti. Valtaosa ihmisistä seuraa trendejä ja toimii niiden johdattamana joko tidostaen, tai tiedostamattaan, koska valtaosa ihmisistä on lampaita, jotka eivät halua erottua joukosta. Vain äärimmäisen harvat yksilöt tekevät oikeasti puhtaasti oman halunsa mukaan ja tänä päivänä nuorista naisista alapäänsä luomuna pitävät ovat juuri sellaisia, sillä he uhmaavat yleistä trendiä siitäkin huolimatta, että saattavat tulla pilkatuiksi, tai jopa hyljityiksi.

Älä yritä. He ovat vain laiskoja. Miesvastine on neckbeard.

Miksi minun pitäisi ajella ahkerasti alapäätäni vain siksi, että jonkun muun mielestä se minun alapääni ei näytä ajelemattomana riittävän trendikkäältä? Jos laiskuutta on toimiminen niin kuin itseltä tuntuu parhaalta, niin se on silloin erittäin järkevää laiskuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tästä jatkuvasti jauhetaan, karvanen pimppi nyt on vaan kuvottava, ei mitään intoa antaa esim. suuseksiä 🤢

Se on vain sinun mielikuvasi. Veikkaan että 10 vuoden päästä sinulla ei ole asiaan enää lainakaan noin jyrkkä kanta.

Itselläni on jyrkempi kanta nyt, kuin 10v sitten. En enää hyväksy sekundaa (omasta mielestäni tietysti), vaan olen mielummin ilman.

Totta kai näin, koska olet trendipelle. Posliini saavutti huippunsa (tai pohjansa, riippuu näkökulmasta) ehkä noin viitisen vuotta sitten ja nyt on näkymässä selviä merkkejä siitä, että halua palata luomuun on selkeästi olemassa ja sitä kautta siis muoti muuttumassa. Kuitenkin vielä eletään vahvasti posliini kautta, siis vahvemmin kuin 10 vuotta sitten, mutta muutoksen tuulet on jo selkeästi havaittavissa. Tänä päivänä varhaisteinit vielä hihittelee uimahalleissa luomutuheroille, mutta 10 vuoden päästä taas aikuisille naisille, joilla on alapää, kuin pikkutytöillä.

Paitsi että olen näissä asioissa ollut muotia edellä, enkä seuraa muotia missään muussakaan asiassa. Pyllyä esimerkiksi, halusin jo silloin kuin kaikki muut sanoivat yök, nyt se on lähes arkipäivää.

Posliinilla on monituhatvuotinen historia, se ei ole katoamassa. Sinunlaiset muoti-ihmiset yrittävät nyt tuoda rämemajavan takaisin muotiin, ja on se mahdollista että jotkut tekevät kuten haluat. Minulle ei tule koskaan kelpaamaan enää, kuten ei ylipainoisetkaan, vaikka nuoremapana sorruin semmoiseenkin. 

Vierailija
324/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä meillä mies! Pimppi kuvottaa!

Olisit vain rehellinen itsellesi omasta suuntautumisestasi. Naiset sinussa tuskin mitään menettävät :D

Eiku ne karvat, yritä nyt edes ajatella, ennen kuin vastaat.

Vierailija
325/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta selventäkääpä jotku, kun ei ole tullu tarkkailtua toisten alapäitä, et mitä tämä karvakolmio tarkalleen ottaen meinaa?

Siis että edessä on kolmion muotoon jätetty karvat ja häppärit paljaat vai et niissäkin on karvat kasvamassa?

Ja sitä en kans ymmärrä ku kaikki sanoo trimmaavansa. Niin? Saksitaan lyhyemmäksi, mut siis kuinka lyhyeksi te leikotte.. Muutaman milliinkö vai pitemmät kuiten?

Karvakolmio = luomu. Yleisimmin naisille kasvaa kolmion malliin karvoitus. Kolmio siinä selvennyksenä, että ei tarkoitus trimmata mitään kapeaa viivaa vaan antaa olla kolmiona.

Vierailija
326/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä puskia on aika paljon... Juurkin +40 ikäisillä.

Mielestäni se on todella vastenmielinen.

Ensinnäkin vastenmielisen näköinen. Ja voin vain kuvitella miten epähygieninen. Mies varmaan innoissaan nuolee kun lassie?

Vierailija
327/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies68vm kirjoitti:

Okei eli mun naiseni on sitten tuota kun haluaa ajella minulta karvat pois joka paikasta. Paitsi hiukset saa olla. Itse hän ajelee itsensä omasta halusta ei mun pyynnöstä tai halustani mulle itselle ihan sama onko niitä vai ei. Näin toimittu jo 11v.

Kuinka puhdas muiden vaikutuksista se oma halu on? Miksi kaikilla oli 70-luvulla alapää luonnontilassa? Oliko se jokaisen yksilön oma halu? Entä miksi se oma halu muuttui päinvastaiseksi seuraavilla vuosikymmenillä? 

Asiat ja asenteet muuttuvat. 70-luvulla olisi varmaan pidetty mielisairaana jos olisi ollut sheivattu alapää. Samoin kuin 20-luvulla olisi pidetty mielisairaana jos olisi ollut minihame. Ja sitä ennen jos nilkka olisi näkynyt. Ennen oltiin pidättyväisempiä

Tai vapaampia. Riippuu asiayhteydestä ja vähän ajastakin. Esimerkiksi 80-luvulla oli aivan arkipäiväistä olla uimarannalla yläosattomissa täällä kotimaassakin ja nykyään sitä taas paheksutaan.

Olennaista tuossa lainaamassasi tekstissä oli se kuvitteellinen "oma halu", joka nyky-yhteiskunnassa valtaosalle on vain pelkkä myytti. Valtaosa ihmisistä seuraa trendejä ja toimii niiden johdattamana joko tidostaen, tai tiedostamattaan, koska valtaosa ihmisistä on lampaita, jotka eivät halua erottua joukosta. Vain äärimmäisen harvat yksilöt tekevät oikeasti puhtaasti oman halunsa mukaan ja tänä päivänä nuorista naisista alapäänsä luomuna pitävät ovat juuri sellaisia, sillä he uhmaavat yleistä trendiä siitäkin huolimatta, että saattavat tulla pilkatuiksi, tai jopa hyljityiksi.

Miksi minun pitäisi ajella ahkerasti alapäätäni vain siksi, että jonkun muun mielestä se minun alapääni ei näytä ajelemattomana riittävän trendikkäältä? Jos laiskuutta on toimiminen niin kuin itseltä tuntuu parhaalta, niin se on silloin erittäin järkevää laiskuutta.

Samasta syystä kuin siistiydytään muutenkin, tietty. Miksi meikkaat, tai ojennat tukkaa? Käytkö yöpaidassa ihmisten ilmoilla?

Vierailija
328/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pillunkarvat on kaupallistettu. Jos et "hoida" niitä, et harrasta seksiä, viestitetään. Ja siksi kaikki epävarmat nuoret sinkut kiiruhtavat höyläämään ettei vain luultaisi luuseriksi.

Joku tekee nykyään isot rahat pillunkarvoilla.

Jaa mistä ne isot rahat tulevat kun ihan samalla höylällä ne karvat ajetaan kuin kainalotkin? 

? aivan varmasti höyliä myydään tuplamäärä jos ajeltujen karvojen määrä tuplaantu. Luuletko, että yksi höylä on joku ikiliikkuja?

Vierailija
329/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvaton on parempi kirjoitti:

Esimerkiksi muslimikulttuurissa karvattomuus on hygienista. Ajelen kainolotkin samasta syystä. Mieheni ajaa partansa eikä anna sen rehottaa ”hygieniasyistä”.

Ajatteko hygieniasyistä myös hiukset, kulmakarvat ja silmäripset? Jos ette niin miksi ette?

No eihän ripsiin mitään haisevaa eritettä ilmaannu, kuten alapäähän. Haloo. Ja anna nyt toisten ajella karvat, ei sen sinua pitäisi haitata. 

Siivoat siis alakertasi ajamalla karvat pois höylällä?

Tämä selvä, onneksi nuolen vain fiksua karvavaimoa enkä sinua.

Vierailija
330/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolehtiva nainen kirjoitti:

Alapään sokerointi on ihan yhtä normaalia kuin säärikarvojen sokerointi.

Näitä asioita kummastelevat eivät ole käyneet Ruotsin laivaa pidemmällä. Maailmalla ihan normaalia!

Ei se kyllä milläänlailla "normaalia" ole, saati "itsestä huolehtimista".

Voi sinua hölmöä trendipelleä.

Sokeroinin ymmärrän pullan päälle yms. Vaikea käsittää miten se toosaan liittyisi, mutta olenkin normaali nainen.

Vierailija
331/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies68vm kirjoitti:

Samasta syystä kuin siistiydytään muutenkin, tietty. Miksi meikkaat, tai ojennat tukkaa? Käytkö yöpaidassa ihmisten ilmoilla?

Miksi vain sinun mielipiteesi siististä on oikea? Jos kerran paljaaksi ajeltu alapää on ainoa oikea siisteyden muoto, niin miksi et poista kulmakarvojasi ja ajele päätäsi kaljuksi?

Vierailija
332/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies68vm kirjoitti:

Miksi vain sinun mielipiteesi siististä on oikea? Jos kerran paljaaksi ajeltu alapää on ainoa oikea siisteyden muoto, niin miksi et poista kulmakarvojasi ja ajele päätäsi kaljuksi?

Jaa-a, olisiko niin, että tuolla henkilöllä hiukset ja kulmakarvat eivät kasva alapäässä tai sitä muistuttavassa ympäristössä kuten kai sulla. Sivusta.

Vierailija
333/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön ja esteettisyyden takia ajan pois kaiken. Kun mies nuolee, karvoja ei mene hänen suuhunsa. Ajan myös jalka-ja kainalokarvatkin, niin miksen myös alapäästä. Ei ole minulla ongelmaa toisten naisten alapään karvaisuudella/karvattomuudella. Miksi se on sinulle tärkeää ap?

Nuoleeko se mies kainaloita ja jalkojakin?

Entä mies? Rintakarvat?

Vierailija
334/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Ruotsissa, ja täällä kyllä on havaittavissa että karvat ovat muotia. Tilanne on mennyt sellaiseksi että me nelikymppiset pidetään sitkeästi kiinni posliineistamme, mutta nuoremmat antavat karvojen kasvaa. 20-30-vuotiailla on ihan tavallista että karvoitusta on paljon, ja paljon näkee uimahallissa ja salilla niitä karvakolmioitakin nuorilla. 

Vierailija
335/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 50. Eläissäni en ole karvojani ajellut. Ei ole estänyt löytämästä seuraa ja puolisonkin. Nuoltukin on, koska klitoriksessa ja sisemmissä häpyhuulissa ei kasva karvoja. Tosin tyydytän itse itseni mieluummin vibralla. Eipähän tarvitse kenenkään naama jalkojen välissä minuuttikaupalla ähistä ja lipsutella, kun vibraattorilla saa parhaimmillaan jopa sekunneissa.

Vierailija
336/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kohta 50. Eläissäni en ole karvojani ajellut. Ei ole estänyt löytämästä seuraa ja puolisonkin. Nuoltukin on, koska klitoriksessa ja sisemmissä häpyhuulissa ei kasva karvoja. Tosin tyydytän itse itseni mieluummin vibralla. Eipähän tarvitse kenenkään naama jalkojen välissä minuuttikaupalla ähistä ja lipsutella, kun vibraattorilla saa parhaimmillaan jopa sekunneissa.

Näkökulma tuokin. Mutta joskus se matka on päämäärää tärkeämpi, varsinkin yhdessä jonkun kanssa.

Vierailija
337/505 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Ruotsissa, ja täällä kyllä on havaittavissa että karvat ovat muotia. Tilanne on mennyt sellaiseksi että me nelikymppiset pidetään sitkeästi kiinni posliineistamme, mutta nuoremmat antavat karvojen kasvaa. 20-30-vuotiailla on ihan tavallista että karvoitusta on paljon, ja paljon näkee uimahallissa ja salilla niitä karvakolmioitakin nuorilla. 

Mahtavaa! Eiköhän se sitten ala pikkuhiljaa täälläkin yleisytmään. Sitä odotellessa

M34

Vierailija
338/505 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Voiko tätä oikeasti monikin vahvistaa? Ei siis vain Ruotsin tilannetta vaan sitä, että onko "teillä muilla" nuorilla aikuisilla oikeasti puska nyt se tyylikkäin ja yleisin malli? Jotenkin tuntuu erikoiselta, että vieläkään, vaikka luonnollisuus toki IN, jollain 23 vuotiaalla Jennikalla olisi tuuhea karvoituskolmio housuissa. Tuon ikäisethän ovat mm. halparättikauppojen ja yökerhojen ylivoimaisesti yleisintä kansaa joten joten... Onko yleistäkin, että nuoret naiset todella päätyvät yökerhoon "seksikkäänä", housuissa melkoinen minkki ja siitä sitten ehkä sänkyyn poikkiskokelaan kanssa? Ainakin omassa tuttavapiirissä ollaan vielä kovin pidättyväisiä eli siis "karvaton pitää olla". Moni kokee nolona mennä gynelle tai ystävien kanssa saunaan, jos vaikka toiset näkisi että on jotain kamalia karvoja alhaalla. :/ Itse en sheivaile juurikaan.

Vierailija
339/505 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas! Tämän keskustelun mukaan karvattomuudesta pitävät miehet ovat taipuvaisia pedofiliaan. Itse ajelen karvat pois, mutta jätän pienen kiitoradan. Mieheni pitää siitä, mutta ei ole pedofiili. Karvattomuus on vain yksinkertaisesti siistimpää kuin karvapehko. Se näyttää hoitamattomalta. Kuukautisten aikaan pehko on epähygieeninen. Yäk!

Vierailija
340/505 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että jotkut tuijottavat uimahallin suihkutiloissa. Kuulkaa nöyrästi pyydän anteeksi, että vatsani on täynnä raskausarpia ja alapäässäni on karvoja. Herkkä ihoni ei kestä mitään höyläämistä tai sokerointeja. Parempi antaa olla kuin kärsiä. Vaikka kyllä ne ikävät tuijotuksetkin joskus satuttaa. Tasan ei vaan mene onnen lahjat geenienkään suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme