Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä eroon ihastuksesta?

Vierailija
01.08.2019 |

Auttakaa mammat siskoa. Olen ihan korviani myöten ihastunut mieheen, joka on ihan älyttömän ristiriitainen. Hän piiritti minua pitkän aikaa ja kun lopulta lämpenin ja ihastuin itsekin, niin mies otti rajusti etäisyyttä ja sanoi, ettei välttämättä haluakaan mitään. Ottaa joskus yhteyttä ja ehdottaa tapaamista ja tekemistä, ottaa pienillä asioilla minua huomioon (tekee puolestani asioita), mutta on toisena hetkenä todella kylmä ja lähes tunteeton. Ei osaa sanoa mitä tuntee minua kohtaan, mutta kieltäytyy myöskin sanomasta, ettei tunne minua kohtaan mitään. On välistä todella hellä ja herkkä, kunnes taas yht äkkiä vetäytyy, on viileä, etäinen ja kylmä. Tapaamiset menevät hänen ehdoillaan ja hänen fiiliksiensä mukaisesti, enkä oikein edes ymmärrä, miten olen päätynyt tähän tilanteeseen. Olen todella turhautunut mieheen ja kaikkeen, haluaisin päästä tunteistani täysin eroon, mutta samanaikaisesti olen todella ihastunut.

En ymmärrä itseäni, en ymmärrä tunteitani. En halua tällaista, haluan ihmisen, joka on selkeä, turvallinen, joka haluaa nähdä minua ja panostaa minuun, joka välittää tunteistani silloinkin, vaikka itsellään on huono päivä. Haluan ihmisen, joka on yhtä ihastunut minuun mitä minä häneen. En todellakaan jaksa tällaista kissa-hiiri-leikkiä. Ongelmana on se, etten yleensä ihastu näin voimakkaasti ja tuntuu, että en pääse tunteistani eroon millään.

Onko joku ollut vastaavassa tilanteessa? Miten omat tunteet voi sammuttaa silloin, kun tilanteessa ei ole mitään järkeä eikä ihmiseltä todellisuudessa saa sitä, mitä oikeasti haluaa? Mikä ihme minua oikein vaivaa?!?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun mies sanoi, että hänen tunteensa yllätti hänet. Sanoi että pelkää, että hän onkin vain joku laastarisuhde minulle. Ja sen jälkeen alkoi ottamaan rajusti etäisyyttä ja sanoi, ettei tiedä tunteeko minua kohtaan mitään. Että haluaako minusta mitään muuta kuin seuraa. Että hän ei kykene mihinkään vakavaan ja sitovaan tällä hetkellä.

Tiedän että näitä asioita on ihan turha pyöritellä...en voi toista ihmistä muuttaa tai vaikuttaa hänen fiiliksiin, voin vaikuttaa ainoastaan itseeni.

Ap

Vierailija
22/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu se on.

No ei ole. Sen tiedän aika varmaksi, en nyt paljasta mistä, mutta tiedän että ketään toista ei ole kuvioissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aikaisemmassa ketjussa kävi ilmi että naisten ihastus mieheen lakkaa välittömästi, jos paljastuu että miehellä on pieni muna. Kuvittele siis että ihastuksellasi on katkarapu = problem solved.

Vierailija
24/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 jatkaa... Pahintahan tässä tosiaan on se tietämättömyys. Olisi niin helppoa kun mies vaan laittaisi viestiä, että ei halua tavata enää. Tottakai se tuntuisi pahalta, mutta olisi silti parempi kuin tällainen odottelu ja kärvistely.

Jep, olisi kaikista helpointa jos toinen sanoisi vaan suoraan, että mitään oikeita tunteita ei ole eikä tästä koskaan voisi tulla mitään. Olen sanonut miehelle, että minulle olisi helpointa ja kannaltani parasta, jos hän sanoisi asian suoraan. Siihen vastasi, että ei hän tuollaisia asioita voi sanoa. Aaaaaaarght!

Ap

Vierailija
25/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aikaisemmassa ketjussa kävi ilmi että naisten ihastus mieheen lakkaa välittömästi, jos paljastuu että miehellä on pieni muna. Kuvittele siis että ihastuksellasi on katkarapu = problem solved.

Ei ole ja seksi hänen kanssaan tuntuu taivaallisen hyvältä. Olisi varmasti helpompaa, jos näin ei olisi.

Ap

Vierailija
26/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja seksi hänen kanssaan tuntuu taivaallisen hyvältä. Olisi varmasti helpompaa, jos näin ei olisi.

Ap

Onko hänellä keskivertoa isompi?

Vierailija
27/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko hänellä keskivertoa isompi?

On mutta tuskin hyvä seksi johtuu pelkästään siitä. Ottaa minut huomioon sängyssä ja välittää siitä, että minäkin nautin. Tarkkailee reaktioitani ja tekee niitä juttuja, jotka tuntuu minusta hyvältä ja saa minutkin nauttimaan.

Ap

Vierailija
28/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa. Tätä on jatkunut vuosia ja nyt mies on uudessa suhteessa. Edelleen on silti yhteydessä toisinaan ja ilmaisee tunteitaan. Itse en ole saanut tunteitani kuoletettua mitenkään. Olen ottanut välimatkaa, tapaillut muita ja pyrkinyt nauttimaan elämästä ilman miestä. Tunteet ei ole kadonneet yhtään mihinkään.

Sama tilanne minulla. Ärsyttävintä on, kun olen juuri pääsemässä yli, niin ottaa yhteyttä. Ihan kuin sillä olisi joku kamera minun luonani. Aina kun otan askeleen eteepäin ja tapailen toista, niin tulee viesti ja kyselee kuulumisia jne. Kerran sanoin, että menen treffeille, niin sanoi ok no olisin kysynyt jos lähtisit mökille, mutta mene vaan treffeille. En mennyt vaan lähdin mökille. 2 päivää siellä ja taas katoili.

Vierailija
29/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa. Tätä on jatkunut vuosia ja nyt mies on uudessa suhteessa. Edelleen on silti yhteydessä toisinaan ja ilmaisee tunteitaan. Itse en ole saanut tunteitani kuoletettua mitenkään. Olen ottanut välimatkaa, tapaillut muita ja pyrkinyt nauttimaan elämästä ilman miestä. Tunteet ei ole kadonneet yhtään mihinkään.

Sama tilanne minulla. Ärsyttävintä on, kun olen juuri pääsemässä yli, niin ottaa yhteyttä. Ihan kuin sillä olisi joku kamera minun luonani. Aina kun otan askeleen eteepäin ja tapailen toista, niin tulee viesti ja kyselee kuulumisia jne. Kerran sanoin, että menen treffeille, niin sanoi ok no olisin kysynyt jos lähtisit mökille, mutta mene vaan treffeille. En mennyt vaan lähdin mökille. 2 päivää siellä ja taas katoili.

Apua...toivottavasti tässä ei käy samoin. Oletko vielä tavannut kyseistä miestä? Tai aiotko tavata, vai oletko päättänyt, että nyt saa riittää?

Ap

Vierailija
30/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin edes huonoa seksiä, niin pääsisin yli todella nopeasti...mikään ei tapa tunteita niin hyvin kuin huono seksi. Ja se ei tarkoita miehet automaattisesti sitä, että miehellä olisi pieni, vaan huono seksi on sitäkin, että ei välitä yhtään toisen nautinnosta, vaan käyttää naista ainoastaan runkkualustana näin rumasti ilmaistuna.

Ap

Vierailija
31/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä neuvon antaisit ystävällesi, jos hän kuvailisi tilanteensa samalla tavalla, kuin sinä? Tiedät itsekin. Sinun pitää repäistä itsesi irti tuosta. Voit halutessasi laittaa miehelle viestin, että tämä oli nyt tässä, ja sitten blokkaat hänet ja poistat numeron.

Olen itse elänyt todella tunnekylmää elämää pitkään. Tyyliin kun mikään ei tunnu miltään. Mulle kävi samalla tavalla. Tapasin miehen, joka kolahti, johon ihastuin. Ja joka pompotti mua sen vuoksi, roikotti mukana, ja minähän roikuin. Lopulta keräsin itsetuntoni rippeet ja blokkasin. En laittanut mitään viestejä, en selitellyt, ei hän ollut sellaisten arvoinen, eikä häntä ne varmaan olisi edes kiinnostaneet.

Tulee toinen. Usko pois. Tulee joku toinen, joka myös tuntuu jossain, mutta johon sinä voit luottaa, ja jota sun ei tarvitse arvailla. Joku päivä vielä.

Vierailija
32/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan hiljaa.Älä ota yhteyttä mieheen.Se luulee,että oot unohtanu sen :)

Vierailija
33/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä neuvon antaisit ystävällesi, jos hän kuvailisi tilanteensa samalla tavalla, kuin sinä? Tiedät itsekin. Sinun pitää repäistä itsesi irti tuosta. Voit halutessasi laittaa miehelle viestin, että tämä oli nyt tässä, ja sitten blokkaat hänet ja poistat numeron.

Olen itse elänyt todella tunnekylmää elämää pitkään. Tyyliin kun mikään ei tunnu miltään. Mulle kävi samalla tavalla. Tapasin miehen, joka kolahti, johon ihastuin. Ja joka pompotti mua sen vuoksi, roikotti mukana, ja minähän roikuin. Lopulta keräsin itsetuntoni rippeet ja blokkasin. En laittanut mitään viestejä, en selitellyt, ei hän ollut sellaisten arvoinen, eikä häntä ne varmaan olisi edes kiinnostaneet.

Tulee toinen. Usko pois. Tulee joku toinen, joka myös tuntuu jossain, mutta johon sinä voit luottaa, ja jota sun ei tarvitse arvailla. Joku päivä vielä.

En voi täysin blokata ja poistaa numeroa, koska joudutaan olemaan pakostakin tekemisissä säännöllisin väliajoin tavallaan töiden merkeissä. Sehän tästä tekeekin niin vaikeaa, koska olisi kaikista helpointa irroittautua heti ja täysin. Niin että tietäisi, ettei ole pakko nähdä enää koskaan muutoin kuin korkeintaan kadulla vahingossa.

Tuota samaa olen yrittänyt sanoittaa itselleni. Että tulee joku toinen. Takuulla vielä jossain vaiheessa tulee joku toinen, joka kolahtaa ja joka haluaa minut ilman, että joudun arvailemaan kuun ja tähtien asentoja minkäkin päivän suhteen. Haluan ihan todella päästä tästä tilanteesta irti. Ja siksi yritänkin saada mm. täältä vertaistukea.

Ap

Vierailija
34/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tosiaan, kun omat tunteet ovat vieneet näin täysin. Haluaisin olla niin sanotusti järkevämpi ja hallita tunteitani paremmin. Koska sillä tavalla osaisin suojella itseäni vastaavilta. Tällä hetkellä ihastuminen ja tunteet pelottaa, koska pelkään sitä, että kaikki vain sattuu liikaa.

Ap

Vierailija
35/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua...toivottavasti tässä ei käy samoin. Oletko vielä tavannut kyseistä miestä? Tai aiotko tavata, vai oletko päättänyt, että nyt saa riittää?

Ap

Olen tavannut ja olen päättänyt, että saa riittää.. Eipä se ikinä saa riittää. Vaikka vihaisena aina päätän, että kun ei panosta yhtään, niin en enää mene.. Silti aina menen. Huomenna menen taas hänen luokse. Hän osaa olla juuri sitä mitä haluan ja lankean aina. Tiedän, että olen tyhmä mutta minkäs teet. Aina meillä on kivaa ja hän on hieno ihminen. Olen sanonut monesti, että miksi roikotat minua näin. Osaa aina vastata oikein niin etten kysele enempää. Hän ei ole mitenkään kuspää ja antaa aina kaiken huomion minulle, kun ollaan yhdessä. Silti en saa kokonaan häntä niinkun haluaisin. Haluaisin oikean suhteen enkä tällaista. Eikä hän ehdottele seksiäkään aina itse. Olen kysynyt, että olenko pelkkä reikä, niin en ole. Mutta aina sänkyyn päädytään ja enemmän minun aloitteesta.. Hän osaa pitää minut lähellä.

Vierailija
36/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen tavannut ja olen päättänyt, että saa riittää.. Eipä se ikinä saa riittää. Vaikka vihaisena aina päätän, että kun ei panosta yhtään, niin en enää mene.. Silti aina menen. Huomenna menen taas hänen luokse. Hän osaa olla juuri sitä mitä haluan ja lankean aina. Tiedän, että olen tyhmä mutta minkäs teet. Aina meillä on kivaa ja hän on hieno ihminen. Olen sanonut monesti, että miksi roikotat minua näin. Osaa aina vastata oikein niin etten kysele enempää. Hän ei ole mitenkään kuspää ja antaa aina kaiken huomion minulle, kun ollaan yhdessä. Silti en saa kokonaan häntä niinkun haluaisin. Haluaisin oikean suhteen enkä tällaista. Eikä hän ehdottele seksiäkään aina itse. Olen kysynyt, että olenko pelkkä reikä, niin en ole. Mutta aina sänkyyn päädytään ja enemmän minun aloitteesta.. Hän osaa pitää minut lähellä.

Kuulostaa tutulta. Ei tämäkään tyyppi minulta läheskään aina halua seksiä, vaikka tiedän kyllä, että hän pitää minua haluttavana ja nauttii seksistä kanssani.

Meidän pitäisi nyt vain päästä pois tästä tilanteesta, molempien. Mulla ei onneksi ole tietoa siitä, milloin tapaan hänet kunnolla seuraavan kerran eikä hän ole ehdottanut mitään. Ja en tosiaan aio laittaa viestiä. Voisitko sinä omalta osaltasi perua vielä huomista?

Ap

Vierailija
37/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät naiset

Vierailija
38/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmät naiset

Äiti kutsuu pikku Pekkaa iltakaakaolle, iltapesut ja nukkumaan!

T. Äiti

Vierailija
39/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa tutulta. Ei tämäkään tyyppi minulta läheskään aina halua seksiä, vaikka tiedän kyllä, että hän pitää minua haluttavana ja nauttii seksistä kanssani.

Meidän pitäisi nyt vain päästä pois tästä tilanteesta, molempien. Mulla ei onneksi ole tietoa siitä, milloin tapaan hänet kunnolla seuraavan kerran eikä hän ole ehdottanut mitään. Ja en tosiaan aio laittaa viestiä. Voisitko sinä omalta osaltasi perua vielä huomista?

Ap

En voisi, vaikka se olisi parempi niin. En vaan voi. Tiedän, että koko vkolppu on kivaa ja lennän pois, mutta nautin taas seurasta. Joka kerta uskon, että mennään eteenpäin vaikka ei niin edes käy. Hän vaan osaa olla sitä, että vaikka taistelen sitä vastaan niin aina menen. Minulla on myös aina se pelko, että jos en menisi niin hänellä on toinen sitten ja sitä en halua. Jos sanon että menen toisen kanssa, niin ei hän meuhkaa vaan toivottaa hyvää iltaa onnistunutta treffiä. Se pistää aina miettimään etten mene toisen kanssa. Olen liian heikko.

Vierailija
40/48 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa klassiselta välttelevältä kiintymyssuhdetyyliltä. Lähestyy ja loittonee, kaipaa välillä sinua mutta ei kykene olemaan pitkiä aikoja kanssasi. Tunnen itse vetoa samaan miestyyppiin, koska he tuntuvat haasteelta verrattuna helpompiin miehiin.

Kannattaa pohtia rauhassa, mitä omia tarpeita tai vanhoja haavoja miehen käyttäytyminen muistuttaa - onko kenties lapsuudessasi ollut joku hänen kaltaisensa tärkeä ihminen? Tai onko niin, että syystä tai toisesta et itsekään kaipaa avointa ja aina saatavilla olevaa miestä?

Ihastumiseen auttaa aika, etäisyyden ottaminen ja se, että vähitellen avaat itsesi ihastumaan johonkuhun toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan