Muut leveäharteiset naiset, vertaistukea?
Kaikkia meitä ei siunata sirolla raamilla. Itse olen kaikin tavoin jykevärakenteinen, saman pituisen ystäväni polvi on noin puolet omastani, ranne hammastikku omaani verrattuna. Mutta hartiat haittaavat itseäni eniten. Vaikea löytää istuvia puseroita, koskaan en tiedä kumpi on pienempi paha, hihaton vai hihallinen mekko jne.. Oma mieskin on rehellisyyden nimissä kysyessäni myöntänyt että ei se ainakaan mieluisin piirteeni ole. Muita?
Kommentit (16)
Mitä ihmeen vertaistukea? Ainakin mun hartiat on UPEAT. Leveät, treenatut, erottuvat lihakset, vahvat. Urheilullinen ”uimarin mallinen selkä”.
En todellakaan häpeä vaan olen ylpeä ja korostan hartioitani! Näyttää upealta esim halterneck -topissa.
Jospa alkaisit ajattelemaan samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mitä kukin pitää leveinä hartioina. Itselläni on melko leveät hartiat ja tyypillinen mesomorph kroppa. En vaihtaisi pois. Hieman leveämmät hartiat luovat ryhdikkään ja urheilullisen vaikutelman. Urheilullisuus ja ryhdikkyys sopivat myös naiselle. En muutenkaan usko että mikään yksittäinen piirre tekee kenestäkään miehekästä.
Tulin tästä hurjan hyvälle tuulelle, ihana asenne! :) Kiitos kommentista. Ap
Mulla kans leveät hartiat. Kuntosalilla käyn, ei tulis mieleenkään piilotella niitä. Tosin mitään puhvihihoja nyt ei tarvi päälle laittaa kuin korkeintaan vitsinä.
Höh. Olen vanheneva vaihdevuotinen, vähän plösähtänyt täti.
Vanhasta uintiharrastuksesta jääneet leveät hartiani on kehon kaunein kohta. Yritän kävellä reippaasti ja ryhdikkäästi, eikä ainakaan vielä kukaan ole tullut valittamaan. Hartiat rules.
Mieheni ainakin pitää vahvasta uimarimallisesta kropastani. Sanoo että olen naisten Ferrari, muiden mielipiteillä ei ole väliäkään.
Itselläni on siro luusto, pieni pää. Lihominen hormoniperäisen sairauden vuoksi on kerännyt läskiä juuri yläreisiin, vatsaan ja yläkäsivarsiin. Näytän harteikkaalta ja pullukalta. Harteikkaalta lähinnä pienen pääni vuoksi.
Olkaa tyytyväisiä, jos teillä johtuu urheilullisuudesta ja vahvuudesta!
Kuka nyt joku pullohartia haluaisi olla!
Mulla on leveät hartiat, tullu ihan treenaamalla ja hyvät on. Leveät hartiat on hienot!
Vierailija kirjoitti:
Voin vetää teitä takaapäin, jos peitätte hartianne viltillä tms.
Joku kapeahartiainen betamies ulisemassa. :D
Samat sanat kuin muillakin, leveat hartiat ovat merkki urheilullisuudesta ja vahvuudesta, enka niita hapeile. Muinaisten egyptilaisten ihannevartalo oli naisellakin leveaharteinen, mika on syy siihen etta sikalaisissa maalauksissa hartiat on maalattu ikaan kuin edestapain.
Joillain miehillä on mua kapeammat hartiat. Varmaan kihisevät kateudesta.
Leveät hartiat ovat siitostamman yksi tärkeä ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vetää teitä takaapäin, jos peitätte hartianne viltillä tms.
Joku kapeahartiainen betamies ulisemassa. :D
Se haittahan tästä on ettei kapeaharteisemmat miehet silmää miellytä...
Yleensä muutkin pirteet on rohjoja. meneehän nekin paremman puutteessa.
Vaikea sanoa mitä kukin pitää leveinä hartioina. Itselläni on melko leveät hartiat ja tyypillinen mesomorph kroppa. En vaihtaisi pois. Hieman leveämmät hartiat luovat ryhdikkään ja urheilullisen vaikutelman. Urheilullisuus ja ryhdikkyys sopivat myös naiselle. En muutenkaan usko että mikään yksittäinen piirre tekee kenestäkään miehekästä.