Kun ostat valmisaterian eineshyllystä, mikä se yleensä on?
Eli tähän ei kuulu pizzat, lihapiirakat ja sellaiset, vaan kysymys on keitosta, laatikoista ja valmisaterioista. 🍛🍴🥄
Kommentit (128)
Ostan kohtuullisen usein einesaterioita evääksi töihin, ja suosin kasvissosekeittoja. Myös Vian lohta ja kasviksia - valmisateria on einekseksi yllättävän hyvä, joskin kaksi kertaa keiton arvoinen, joten pihiyttäni ostelen niitä vain harvoin.
En tiedä onko eines, mutta pikanuudeli.
Vihannessosekeitto, esim.Saarioinen porkkanasta, bataatista. Iha ok hätäapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut eineksiä. Enkä tule ostamaankaan. Pthui!
Miksi sitten vastasit. Kyllä normaali ihminen on joskus einestä ostanut.
Missäs tynnyrissä sinä oot kasvanut.
Nimenomaan normaali ihminen ei osta eineksiä vaan tuoreita raaka-aineita joista valmistaa terveellistä ja maistuvaa ruokaa joka päivä.
Pakastepinaattikeitto tai kasvishernekeitto
Kokkikartanon kaalilaatikko. Vuohenjuustolasagne sellaisessa isommassa mustassa rasiassa.
Kokkikartanon pinaattikeitto. Ihanan pehmeän ja pinaattisen makuinen.
Toinen on myöskin Kokkikartanon, mutta se on broileripasta. Tämäkin pehmeän kermaisen täyteläinen.
En ole koskaan ostanut. Näkee sitten kun se ihme tapahtuu, että haluan syödä pas..aa.
Kyllä te suomalaiset syötte luokattoman huonosti. Valmisaterioita mikrossa lämmitettynä. Ei menis läpi meidän perheessä.
Harvoin ostan, mutta niinä päivinä, kun kotona ei yllättäen jääkään jämäruokaa töihin evääksi ja pakastetut varastotkin on tyhjät, valitsen töihin evääksi kasvislasagnen. saarioinen oisko? Enkä ole edes kasvissyöjä. Se on vaan parempaa, kuin ei-kasvis. Rakastan lasagnea, osaan toki itse tehdä 10x parempaa, mutta en usein viitsi, kun lapset ei tykkää pasta-ruuista.
Kokkikartano kinkku aurajuusto pasta, mun suosikki, kukaan muu ei meillä syö, enkä viitsi sitä itselleni isoa annosta tehdä.
Salaatin tai Kokkikartanon lohikeiton.
Tonnikalapasta tai joku sosekeitto.
Laktoositon/rusinaton maksalaatikko - koirille.
Paras on pyttipannu kun siihen lisää vähän jauhettua mustapippuria päälle, oikeasti tosi herkullista. Lasagne myös hyvää.
Tomaatti-vuohenjuustokeitto, savuporokeitto tai tonnikalapasta. Ostan ehkä 2 kertaa vuodessa jos olen unohtanut ottaa töihin eväät harrastuspäivinä ja nuo einekset ovat ihan hyviä kun tarpeeksi harvoin nauttii. Miehelle ostan välillä maksalaatikkoa tai kaalikääryleitä. Hän pitää niistä ja itseäni ällöttää jo pelkkä haju. Mies saa syödä niitä silloin kun mä en ole paikalla. :D
Muutama jeesustelija täällä kiillottaa sädekehäänsä. :D
Vegan pasanda! Myös Beanit red curry on tosi hyvä.