Kun ostat valmisaterian eineshyllystä, mikä se yleensä on?
Eli tähän ei kuulu pizzat, lihapiirakat ja sellaiset, vaan kysymys on keitosta, laatikoista ja valmisaterioista. 🍛🍴🥄
Kommentit (128)
Kasvislasagne on minustakin oikeasti hyvää. Pakastekeitot on toinen, esim. pinaattikeitto.
Atrian Vegan Pasanda. Riisiä ja joku maukas "pakistanilainen" kastike. Olen nirso, mutta tämä on oikeasti ihan syötävää. Luultavasti sen takia, koska siinä ei ole sitä raadon hajua, mikä kaikissa valmis-'lihaa-sisältävissä'-tuotteissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt einesruokaa. Enkä tule koskaan syömään. Maistanut kyllä olen. En ymmärrä eineksiä. Kallista ja suolaista kuraa, joka maistuu epänormaalille ja tunkkaiselle moskalle.
Makuja on monenlaisia :b
Sehän minua juuri tässä kauhistuttaa ja kuvottaakin... Että miten pystytään vetämään niitä moskasooseja.
En osta koskaan näitä valmisruokia, niin alas en vajoa. En syö pas*kaa.
Rusinaton maksalaatikko kaupan puolukkahillolla, nam!
Vierailija kirjoitti:
Atrian Vegan Pasanda. Riisiä ja joku maukas "pakistanilainen" kastike. Olen nirso, mutta tämä on oikeasti ihan syötävää. Luultavasti sen takia, koska siinä ei ole sitä raadon hajua, mikä kaikissa valmis-'lihaa-sisältävissä'-tuotteissa on.
Komppaan, paras maistamani einesruoka!
Lasagnen ostin just (ei ollu kummosta). Muutto ollut juuri ja kämppä ihan sekasin vielä niin ite kokkailu vähän haastavaa tällä hetkellä.
En voi tajuta niin uusavuttomia jotka ostavat puuroo valmiina. Kun en jaksa kokata niin varaan pakastimeen pizzaa jota tuunaan vähintäänkin juustolla sillä muuten ne eivät maistu miltään. Joku lasage ja maksalaatikkokin on hyvää kunhan laittaa voi kökköjä siihen päälle ennen uunniin laittoa.
Koulu ruuassa paljon lämmitetään einestä ja ihmettelen että joku ei ole syönyt ikinä eineksiä. Vaikka on iso laitoskeittiö niin luuleeko joku että kaikki siellä itse tehdään alusta alkaen.
Nyhtökaurapullia tulee ostettua silloin tällöin ja pari kertaa vuodessa Saarioisten grahamkasvispiirakoita.
Kasvissosekeittoa tai jotain aasialaista, kuten thai kuution tai jonkin wokki hykermän
Mannapuuroa!
Ei tosiaan vois vähempää kiinnostaa haudutella ja sekoitella itse. 2,5min mikrossa ja valmista, nam!
Kasvissosekeitto. Ei jaksa itse tehdä.
Riisipuuroa kun tekee joskus mieli niin sen nappaan kyllä eineshyllystä.
Salaatti. Koiralle joskus rusinaton maksalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Töissä usein tarjotaan kokkikartanon kiusauksia. Hyviä ovat. :)
Itse ostan lähinnä valmiina hernekeittoa ja muikkukukkoa, sekä raskausaikana söin lähes päivittäin pinaattikeittoa (pakasteesta). :D
En ole kyllä koskaan nähnyt eineshyllyssä hernekeittoa, muita keittoja kyllä löytyy.
Hernekeitto on purkissa, ei eines.
Kyllä saarioisten lohikeitto on ihan yhtä hyvää kuin kokkikartanon, kokkikartanon on vain kalliimpaa. Ja ei täällä tarvi mainita merkkejä, sitä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Rusinaton maksalaatikko kaupan puolukkahillolla, nam![/quote
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut eineksiä. Enkä tule ostamaankaan. Pthui!
Miksi sitten vastasit. Kyllä normaali ihminen on joskus einestä ostanut.
Missäs tynnyrissä sinä oot kasvanut.
No mä oon näköjään tossa asiassa tynnyrissä kasvanut. En ole ainakaan yli 15 vuoteen ostanut einesateriaa kaupasta. Muistaakseni joskus erittäin nuorena ostin kerran jotain valmismakaronilaatikkoa.
Meillä ei edes ole mikroa...siinä kun pyöräytät ruokasi niin ravintoarvoja jää jäljelle vähemmän kuin kierrätyskartongista.
Mutta jotain valmista tulee ostettua joskus, vaikka pakastewokkivihanneksia. Mutta yleensä silloin harvoin kun en jaksa/kerkeä kokata niin ruokana toimii savutofulla ja kasviksilla täytetty patonki tms.
Vierailija kirjoitti:
Riisipuuroa kun tekee joskus mieli niin sen nappaan kyllä eineshyllystä.
Aijaa! En olekkaan koskaan maistanut, onko siinä kalaa?