Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ostat valmisaterian eineshyllystä, mikä se yleensä on?

Vierailija
01.08.2019 |

Eli tähän ei kuulu pizzat, lihapiirakat ja sellaiset, vaan kysymys on keitosta, laatikoista ja valmisaterioista. 🍛🍴🥄

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti-vuohenjuustokeitto

Vierailija
82/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atrian Vegan Pasanda. Riisiä ja joku maukas "pakistanilainen" kastike. Olen nirso, mutta tämä on oikeasti ihan syötävää. Luultavasti sen takia, koska siinä ei ole sitä raadon hajua, mikä kaikissa valmis-'lihaa-sisältävissä'-tuotteissa on. 

Komppaan, paras maistamani einesruoka!

Minustakin. Tätä myös meidän teini tykkää syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi tajuta niin uusavuttomia jotka ostavat puuroo valmiina. Kun en jaksa kokata niin varaan pakastimeen pizzaa jota tuunaan vähintäänkin juustolla sillä muuten ne eivät maistu miltään. Joku lasage ja maksalaatikkokin on hyvää kunhan laittaa voi kökköjä siihen päälle ennen uunniin laittoa. 

Koulu ruuassa paljon lämmitetään einestä ja ihmettelen että joku ei ole syönyt ikinä eineksiä. Vaikka on iso laitoskeittiö niin luuleeko joku että kaikki siellä itse tehdään alusta alkaen. 

Moni vanhus esimerkiksi, jolla on sairauksia. Tai sairas joka ei saa muuta alas. Ja jopa nuorempi, joka ei halua isoa kattilallista riisipuuroa, vaan vain lautasellisen.

Vierailija
84/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohikiusaus, silakkalaatikko, lohikeitto, kasvislasagne

Vierailija
85/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiken rogan josh. Pakasteista Thai cube sweet chilli chiken teriyaki with jasime rice.

Vierailija
86/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhtökaurapullia tulee ostettua silloin tällöin ja pari kertaa vuodessa Saarioisten grahamkasvispiirakoita. 

taas jäi aloitus lukematta.

Vierailija
87/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalapasta, slurps.

Vierailija
88/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkäruukku (Saarioinen)

Vierailija
89/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atrian Vegan Pasanda. Riisiä ja joku maukas "pakistanilainen" kastike. Olen nirso, mutta tämä on oikeasti ihan syötävää. Luultavasti sen takia, koska siinä ei ole sitä raadon hajua, mikä kaikissa valmis-'lihaa-sisältävissä'-tuotteissa on. 

Tämä on minunkin suosikkini! Oikeasti hyvä ja maukas einesruoka. Toinen lemppari on Jokaiselle Tofu tikka masala, mutta sitä on tullut ostettua huomattavasti harvemmin sen jälkeen kun löysin tuon pasandan.

Vierailija
90/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut eineksiä. Enkä tule ostamaankaan. Pthui!

Arvasin ennen kuin avasin koko keskustelua että jonkun neropatin on pitänyt tulla ensimmäisten joukossa kertomaan ettei syö koskaan eineksiä. Tekeekö se sinusta paremman ihmisen, en tiedä mutta ei se näköjään ainakaan älykästä tee koska tätähän ei kysytty. Jos asia ei koske sinua voit jättää kokonaan vastaamatta.

Vierailija
91/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytetyt tortelonit tai mifu.

Vierailija
92/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten se riisibroiler-annos jollain kermakastikkeella. On hyvää.

Vierailija
93/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan syönyt einesruokaa. Enkä tule koskaan syömään. Maistanut kyllä olen. En ymmärrä eineksiä. Kallista ja suolaista kuraa, joka maistuu epänormaalille ja tunkkaiselle moskalle.

Kumman tavalla kuitenkin tiedät miltä einekset maistuvat...

Vierailija
94/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minunkin suosikkini! Oikeasti hyvä ja maukas einesruoka. Toinen lemppari on Jokaiselle Tofu tikka masala, mutta sitä on tullut ostettua huomattavasti harvemmin sen jälkeen kun löysin tuon pasandan.

Vegan pasanda on ihan ok mutta toi tikka masala oli musta aika kamalaa, tai ei ainakaan ollenkaan tikka masalan makuista.

Härkiskoftat ja riisi, mikä se ateria nyt onkaan, on myös ihan ok.

Vispipuuron ostan aina välillä eineksenä, muuten en juurikaan kuin ilta-aleista jotain mustapapupihvejä ja yllämainittuja annoksia.

Vierailija
95/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko. Olen ainoa joka meillä sitä syö, enkä viitsi pelkästään itselleni tehdä. Se on mielestäni jopa ihan ok eineksenäkin.

Vierailija
96/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikuutio

Vierailija
97/128 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto pakastealtaasta on ehdoton ykkönen.Harvoin sorrun eineksiin, koska hinta laatu suhde ei lähellekään kohtaa. Mielummin menen ravintolaan.

Kokkikartanon ruoat on monesti ihan hyviä, mutta järjetön hinta. Jonkun kiusauksen tekee itse helposti ja halvalla eikä todellakaan kiinnosta maksaa sellaisesta älyttömiä.

Vierailija
98/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin chili-bataattikeitto. Jonkun jo mainitsemat Chiken Rogan Josh, tomaatti-vuohenjuustokeitto, maksalaatikko, pinaattikeitto sekä maksalaatikko. Vegan Pasandaa aion maistaa, mutta mitä uusia on nyt lanseerattu? Boltseja kyllä olen syönyt. 

Vierailija
99/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksalaatikko :) eli tarkoitin toisella makaronilaatikkoa.

Vierailija
100/128 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti tai pinaattikeitto.

Harvemmin kyllä tulee ostettua, mieluummin syön kotona kunnon aterian ja työpäivän paastoan.