Kun ostat valmisaterian eineshyllystä, mikä se yleensä on?
Eli tähän ei kuulu pizzat, lihapiirakat ja sellaiset, vaan kysymys on keitosta, laatikoista ja valmisaterioista. 🍛🍴🥄
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut eineksiä. Enkä tule ostamaankaan. Pthui!
Sinulla on varmasti ylettömästi aikaa ja myös taitoa ja halua valmistaa kaikkialusta asti itse. - itse myönnän, että en sinkkuna aina jaksa nähdä niin hirmuisesti vaivaa ja viitseliäisyyttä kun laitan vain ja ainoastaan itselleni ruokaa. - Välipalana käy toisinaan oikein hyvin joku valmis tuoresalaatti tai muu einesruoka. kuten lohikeitto. Jos kehitys esityksiä saisin tehdä, niin olsi kiva, jos valmisruoka astioita voisi palauttaa / kierrättää samantapaisesti kuin juomapulloja/ purkkeja; vaikka niidenkin joukossa on vielä ihjan liian monta jätekuormaa lisäävää vaihtoehtoa.
2. Sinkkumies
Härkispullat ja riisi, tai vege tikka masala.
Sen joka on -30% alennuksessa...
Mitä sattuu mieli tekemään. Laatikoista silakka- tai maksalaatikko, joku pihviateria tai mausteinen nuudeliateria. Sellainen laatikko, jota ei itse viitsi alkaa pelkästään itselle tekemään, kun muut eivät sitä söisi.
Kokkikartanon lohikeitto, Vian lohiavokadopasta tai Vian kanavuohenjuustopasta tai Saarioisen ohrapuuro. Nämä suosikit täällä.
Ostan järjestyksessä siitä hyllystä.
Kivikylän lihapullat tai nakit. Rainbow coleslaw salaatti tai Saariosten punajuuri-piparjuuri salaatti. Pakasteesta Findus kullanrapeat seitifileet.
Kirjolohikiusaus
Kanaviillokki
Lasagne
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat päiväysvanhaa moskaa vaikka tuorettakin olisi tarjolla?
Kokkikartanon valmisateriat on oikeasti hyviä. Lohikeittoa tulee usein ostettua evääksi. Nyhtökaurapasta, kanapasta ja feta-kasviskiusaus on myös hyviä.
Saarioisten kasvislasagnea tulee myös välillä ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat päiväysvanhaa moskaa vaikka tuorettakin olisi tarjolla?
Se tuote ei muutu miksikään, vaikka päiväys olisi jo lähellä. Eines ei koskaan ole tuoretuote, joten miksi ostaa sitä kalliimmalla, kun halvemmallakin saa.
Kalaruokaa. Tuore kala on niin pirun kallista, ettei sitä ole vara ostaa.
Kirjolohikiusaus tai pelkkiä lihapullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä mitään oikeesti hyvää, halpaa eikä myrkkysuolattua? Ei oikeesti kiinnosta maksaa einesateriasta 30€ kilohintaa, jolla ei lähde edes nälkä.
On paljonkin oikeasti hyvää. Järkevä suola, eikä lisäaineita. Tutustu.
Täytyy olla aivot paskana jos maksaa 300 grammasta 9 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmasti ylettömästi aikaa ja myös taitoa ja halua valmistaa kaikkialusta asti itse. - itse myönnän, että en sinkkuna aina jaksa nähdä niin hirmuisesti vaivaa ja viitseliäisyyttä kun laitan vain ja ainoastaan itselleni ruokaa. - Välipalana käy toisinaan oikein hyvin joku valmis tuoresalaatti tai muu einesruoka. kuten lohikeitto. Jos kehitys esityksiä saisin tehdä, niin olsi kiva, jos valmisruoka astioita voisi palauttaa / kierrättää samantapaisesti kuin juomapulloja/ purkkeja; vaikka niidenkin joukossa on vielä ihjan liian monta jätekuormaa lisäävää vaihtoehtoa.
2. Sinkkumies
Jokaisella ihmisellä on aikaa tehdä ruokaa alusta loppuun. Se kuuluu ihan perustaitoihin ja yleissivistykseen. Jos nykyajan 20-30-vuotias nainen taikka mies ei osaa tai jaksa kokata, niin kuuluu joko hullujen huoneelle tai hautausmaalle. Halveksin pedofiilejä ja rais kaajia vähemmän kuin tuollaisia vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän lihapullat tai nakit. Rainbow coleslaw salaatti tai Saariosten punajuuri-piparjuuri salaatti. Pakasteesta Findus kullanrapeat seitifileet.
Et tainnut lukea aloitusta.
Ja millon pakasteet on olleet eineshyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä mitään oikeesti hyvää, halpaa eikä myrkkysuolattua? Ei oikeesti kiinnosta maksaa einesateriasta 30€ kilohintaa, jolla ei lähde edes nälkä.
On paljonkin oikeasti hyvää. Järkevä suola, eikä lisäaineita. Tutustu.
Täytyy olla aivot paskana jos maksaa 300 grammasta 9 euroa.
Et ilmeisesti koskaan käy ravintolassa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Sinkkumies
Jokaisella ihmisellä on aikaa tehdä ruokaa alusta loppuun. Se kuuluu ihan perustaitoihin ja yleissivistykseen. Jos nykyajan 20-30-vuotias nainen taikka mies ei osaa tai jaksa kokata, niin kuuluu joko hullujen huoneelle tai hautausmaalle. Halveksin pedofiilejä ja rais kaajia vähemmän kuin tuollaisia vätyksiä.
ja sinä kuulut porvooseen.
Kasvislasagne
lohikeitto (Saarioisten)