Mikä saa ruman ihmisen rumentamaan itseään vielä lisää karsealla hiusvärillä?
Sinisiä, keltasia jne tupsuja harvoin näkee näteillä hoikilla ihmisillä
Kommentit (39)
Mitä se kertoo ihmisestä, että jonkun toisen ulkonäkövalinnat herättää tällaisia ajatuksia? No joo, ajatukset nyt vielä hyväksyn, niillehän ei oikein mitään voi, mutta minkälainen ihminen tekee tällaisista ajatuksistaan keskustelun? Kukaan ei voi miellyttää kaikkia, joten mitä ideaa tällaisten asioiden puimisessa on? Kaikista havainnoistako nykyään pitää tehdä avauksia keskustelupalstalle? Köyhä mieli täytyy olla.
hulluus nimeltä kolmannen aallon feminismi.
kts jigglypuff
hallitsevia piirteitä kuuluu korostaa. esim rumuutta
Tiedän yhden nätin naisen jolla pinkit hiukset ja hiusmalli on sellainen lyhyt pixie cut. Sopii hänelle tosi hyvin. Ihastelen salaa ja olen aina ihastellut hänen tyyliään.
Itse en pidä itseäni minään erityisen nättinä mutta itselläkin värjätyt hiukset.
Ei kukaan ole tähän mennessä julkisesti ainakaan haukkunut. Kehuja enemmän tullut. Eiköhän nämä "nätti/ruma" asiat ole ihan vaan niitä mielipide kysymyksiä loppujen lopuksi. Joku arvostaa jotain toista aspektia enemmän kuin toinen.
Miksi sinun mielestäsi epäviehättävät ihmiset eivät saisi värjätä hiuksiaan juuri sellaisiksi kuin haluaa? Nyt varmaan vastaat että kyllähän he saavat, sinä nyt vain kerroit tästä ihmeellisestä havainnostasi meille. Miksi? Tykkäät kun voit haukkua jotakuta ihmisryhmää jotta kokisit edes kerrankin olevasi toista parempi? Et vaikuta mukavalta ihmiseltä. Kunhan vain totesin tällein ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, että meillä on katukuvassa näitä skunkkeja ja kaikissa sateenkaaren väreissä hohtavia töyhtöhyyppiä. Sieltä on helppo luonnollisilla sävyillä sitten erottua edukseen.
Hiusvärikokeilut liittyvät monesti teini-ikään, kun oma identiteetti on muutenkin haussa. Mitä voi päätellä sitten siitä, jos vielä nelikymppisenäkin pitää värjäillä erilaisia kouvolatukkakomboja? Niinpä niin...
Kyllä sitä persoonallisuutta voi ilmaista muullakin tavoin, jos siitä on kyse.
Plääh, taidat olla aika yksinäinen ihminen. Jaxuhalit.
Osui ja upposi? Minkäsvärinen otsatöyhtö sulla on? Turkoosi? Liila? :o))))
Vierailija kirjoitti:
Niin en tosiaan tiedä. En halua kuulostaa ilkeältä, mutta tosiaan olen huomannut saman, nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen. Yleensä nämä värikkäät, oudot tukat ovat niiden juttu, jotka eivät muutenkaan ole niitä viehättävimpiä yksilöitä. Usein myös pukeutuvat oudosti. Ovatko sitten epävarmoja itsestään eivätkä edes halua yrittää kaunistautua?
Melkoista yleistystä kyllä. Itse tiedän montakin kaunista naista joilla erikoinen tyyli. Yliopistollakin pyörii yksi ihana kaunis sinitukkainen nainen jolla vaihtuu hiusten väri aina toinen toistaan erikoisempiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo ihmisestä, että jonkun toisen ulkonäkövalinnat herättää tällaisia ajatuksia? No joo, ajatukset nyt vielä hyväksyn, niillehän ei oikein mitään voi, mutta minkälainen ihminen tekee tällaisista ajatuksistaan keskustelun? Kukaan ei voi miellyttää kaikkia, joten mitä ideaa tällaisten asioiden puimisessa on? Kaikista havainnoistako nykyään pitää tehdä avauksia keskustelupalstalle? Köyhä mieli täytyy olla.
Ja näin vain sinäkin olet täällä kommentoimassa ;o) Suomi on kuule vielä vapaa maa ja täällä saa keskustella mistä huvittaa.
Hei! Täällä ruma täti-ihminen vastaa: värjään tukkani liilaksi, koska tykkään liilasta ja sen näkeminen peilistä saa minut iloiseksi. Olisin värjännyt hiukseni efektiväreillä jo aiemmin, mutta olin liian huolestunut siitä, mitä muut ajattelevat.
Sitten opin, että on kolmenlaisia ihmisiä:
- Positiivisia tyyppejä, jotka lähes järjestään ajattelevat ihmisistä (myös itsestään!) hyvää, tapahtuipa mitä tahansa. Komppaa näitä.
-Ikäviä, sisältä rikkinäisiä ihmisiä, joilla aina on vaan negatiivista sanottavaa kaikesta. Vinkuvinku valivali. Vältä näitä.
-Enemmistö, joka ei juurikaan välitä suuntaan tai toiseen, mitä muut ihmiset tekevät, koska heidän energiansa menee sen pohtimiseen, mitä toiset heistä ajattelevat. Olin itse tanakasti täällä.
Päätin koettaa muuttaa kolmannesta kategoriasta ensimmäiseen. Elämästä tuli heti paljon parempaa, vaikka matkaa vielä on.
Tarkoitus on kiinnittää huomio pois turpeasta possunnaamasta, jossa elottomat ja hailakat siansilmät toljottavat liian lähellä toisiaan.
Jos ihminen ei näytä hyvältä, hän voi yrittää kompensoida sitä erikoisella tyylillä. Siitä saa kuitenkin iloa itselle ja ehkä huomiota samanhenkisiltä. Joten miksi ei.
En mä ymmärrä, miksi esim. tosi lihavan ihmisen pitäisi yrittää näyttää tosi luonnolliselta. Mitä sillä voittaa, ei se sillä kauniimmaksi muutu kuitenkaan.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vanhempani nalkuttavat minulle hiuksistani jatkuvasti. Mä olisin kuulemma niin kaunis luonnonblondeilla hiuksillani, mutta kuulemma rumennan itseäni värjäämällä hiukseni tummaksi sinisillä latvoilla. En vain koe luonnollisia hiuksiani luontevaksi ja plussana söpöin tuntemani mies pitää mua upeana näissä hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, että meillä on katukuvassa näitä skunkkeja ja kaikissa sateenkaaren väreissä hohtavia töyhtöhyyppiä. Sieltä on helppo luonnollisilla sävyillä sitten erottua edukseen.
Hiusvärikokeilut liittyvät monesti teini-ikään, kun oma identiteetti on muutenkin haussa. Mitä voi päätellä sitten siitä, jos vielä nelikymppisenäkin pitää värjäillä erilaisia kouvolatukkakomboja? Niinpä niin...
Kyllä sitä persoonallisuutta voi ilmaista muullakin tavoin, jos siitä on kyse.
Plääh, taidat olla aika yksinäinen ihminen. Jaxuhalit.
Osui ja upposi? Minkäsvärinen otsatöyhtö sulla on? Turkoosi? Liila? :o))))
Arvauksesi meni täydellisen huti, sillä hiukseni ovat ruskeat ja seassa on harmittavan paljon hopeisia jouhia. Naapurissani asuu kuitenkin se ihana rouva värikkäissä hiuksissaan ja häntä ihailen monien muiden tavoin.
Olen pahoillani, että ehdit jo innostua, mutta aina ei voi voittaa.
Niinniin, niillä näteillä hoikilla ihmisillä!
Ystäväni lapsella on ollut vaikka mitä värejä hiuksissaan. Hiukset ovat olleet ainakin siniset, liilat, pinkit, harmaat ja mustat. Tuo tyttö, tai jo nainen, on aivan upea ilmestys! Hän on kasvoiltaan ja kropaltaan ihan täydellinen, luonne on aivan ihana ja persoonallisuutta riittää vaikka toisille jakaa.
Tyttö on taiteellinen ihminen ja tekee itse vaatteensa tai ainakin muuttaa maailmalta ostettuja vaatteita itselleen sopiviksi. Hänestä ei voi olla pitämättä.
Ja kampaajat taputtavat karvaisia käsiään, kun mammat maksavat maltaita näistä hyyppävärjäyksistä. Sallikaa mun nauraaaaaaaaaaaaaaaaaa :o)))
Pastelivärit on ihania, mutta hiukset pitää ensin blondata, ja pitkällä tähtäimellä hiukset muuttuvat kasaksi hamppua ja varisevat pois. Katsokaa vaikka miten huonokuntoiset hiukset näillä pastellitukkaisilla yleensä on, ja aina yleensä lyhyet, sillä vaalentaminen murentaa hiukset latvoista. Värjäyskierteen jälkeen on yleensä jäljellä enää kärähtänyt kananperse.
Been there, done that.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Aikamoinen myötähäpeä on kyllä välillä Naistenhuoneellakin julkaistulle kuville. Ja ne "en näytä ikäiseltäni" Ai et vai 😁