Te kenellä hiukset rasvoittuvat todella nopeasti, mikä on lempishampoosi?
Nopeasti=päivässä. Itse pesen joka aamu hiukset. Kerro lempishampoosi, ja jos käytät hoitoainetta niin kerro sekin.
Ja ei, pesuvälin pidentäminen EI auta minulla.
Kommentit (26)
Mulla rasvottumiseen vaikuttaa eniten e-pillerit. Kun yritin olla ilman, päänahka rasvottui järkyttävän paljon, ja sitten siihen kehittyi seborreaa. Päänahkani rasvoittuu vähemmän, kun pesen sitä hellävaraisilla shampoilla. Yllättäen Yves Rocherin taikapähkinäshampoo pitää minun hiukset pidempään freesinä kuin mikään muu shampoo mitä olen testannut. Olen testannut apteekin, kampaamon, marketin jne kaikkia mahdollisia shampoita.
Ai niin, hoitoaineena käytän Loreal Liss Unlimitedia, kun itse hius on kuivahkoa, pörröistä luonnontaipuisaa/kiharaa. /23
En todellakaan osaa neuvoa. Omat hiukset rasvoittuvat päivässä, hilseilevät ja ovat vielä sähköisetkin, joten ongelmaa riittää.
Rasvoittumisen vähentämiseksi vaihtelen shampoita, niin eivät ehdi tottua yhteen.
Hilseongelman takia pesen kerran viikossa hilseshampoolla hiukset, niin hilse pysyy poissa.
Sähköisyyteen en ole vielä löytänyt apua, joten hiukset aina kiinni, mutta silti ne jotka ei ponnarille yllä niin sojottavat sähköisinä sivuille (Kuten peppi pitkätossun letit)..
Itselläni ei. Päänahkani oli ”talikökköisempi” sulfaatittoman shampoon käytön aikana.
Joka toinen päivä käytettynä sulfaatiton on ok. Muuten alkaa rasvoittuminen ja kutina.