Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita miehen deittiprofiili (ei mitään romaania!) joka herättäisi sinun kiinnostuksen, kuvassa sinua miellyttävä mies (ei ulkonäkökuvailua!)

Vierailija
01.08.2019 |

Esimerkiksi: Vakavaa parisuhdetta etsivä antelias lentäjä-kirurgi jonka harrastuksia jalokivien keräily, jättijahdilla veneily ja maailman isoimpien vuorien valoittaminen. Haluan lapsia nopeasti!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aloitellaan taas uutta massiivista ajan tuhlausta. Miksi.

Vierailija
2/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen. Massia on ja iso lerssi. Asun Eirassa ja ajan Porschella. Ikävaatimus 20-22. Śilarit on plussaa ja jos ei sul oo, niin hankitaan sulle sellaset. Haluun päästä jörnimään beibe, joten ole nopea - niinku mun Porschekin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei sinä lapsesi jo kasvattanut lempeä vanha hippi! Toivon, että arvostat kädentaitoja ja ettei työelämällä ole sinulle kuin välinearvo. Et kaipaa sen enempää materiaa kuin ihmisjoukkojakaan. Lähtisitkö toisen metsäläisen kanssa kiireettä kuukausiksi tien päälle? Pössyttely ja satunnaiset terapiapsykedeelit ok, viinaan ei kosketa."

Mä olen kyllä omani jo löytänyt, ei mahtaisi löytyä toista.

Vierailija
4/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei mitään romaania!"

Mitäää eiks kaale kelepaa? Sie oot rasistiiiii!

Vierailija
5/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kiva ajatusleikki!

Vapaa, järkevä ja omillaan toimeentuleva insinöörimies etsii sielunkumppania. Olen 173 cm pitkä, painoa liki 80 kg ja ikää 47 vuotta. Minua kiinnostaa mökkeily, ruoanlaitto, syvälliset keskustelut ja scifi-ideat. Minusta on kiintoisaa, miten eri tavoin ihmiset ajattelevat. Nautin läheisyydestä, ja nukun mielelläni yhdessä, enkä häiriinny mahdollisesta kuorsauksesta. Pidän asuntoni ja itseni siistinä.

Toivon myös sinun olevan koulutettu ja kiinnostunut kokolailla samoista asioista. Ulkonäkösi, pituutesi, painosi tai ikäsi suhteen minulla ei ole toiveita.

Vierailija
6/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä aloitellaan taas uutta massiivista ajan tuhlausta. Miksi.

Koska aikaa on

Vierailija
7/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon jutella kanssasi läpi yön - mutten Trivagon kautta varatussa hotellissa. Kotona on riittävän viihtyisä sänky, jossa voimme puhua maailmansynnystä ja tähtipölystä.

Nautin kotona oleskelusta: tykkään välillä leipoa ja pelata konsoleilla. Hyvällä säällä vietän mieluusti aikaa myös ulkona. Kokeilen uusia asioita ja toivon myös saavani sinutkin innostumaan niistä.

Nautin läheisyydestä ja hellyyden osoituksista. Haaveilen parisuhteesta, jossa voisin viettää loppuelämäni. Vietän päihteetöntä elämää ja toivon samaa myös sinulta.

Nyt ei parempaa syntynyt, en tiedä kiinnostaisinkon tuon pohjalta, koska särmä puuttuu. Muutoin omaan makuun jees.

Vierailija
8/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurosurgeon from USA comimg to Finland next month

Vierailija
9/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdon jutella kanssasi läpi yön - mutten Trivagon kautta varatussa hotellissa. Kotona on riittävän viihtyisä sänky, jossa voimme puhua maailmansynnystä ja tähtipölystä.

Nautin kotona oleskelusta: tykkään välillä leipoa ja pelata konsoleilla. Hyvällä säällä vietän mieluusti aikaa myös ulkona. Kokeilen uusia asioita ja toivon myös saavani sinutkin innostumaan niistä.

Nautin läheisyydestä ja hellyyden osoituksista. Haaveilen parisuhteesta, jossa voisin viettää loppuelämäni. Vietän päihteetöntä elämää ja toivon samaa myös sinulta.

Nyt ei parempaa syntynyt, en tiedä kiinnostaisinkon tuon pohjalta, koska särmä puuttuu. Muutoin omaan makuun jees.

En usko että mies joka kertoo tykkäävänsä konsolipeleistä saisi yhtään mätsiä naisilta, edes tältä kirjoittajalta

Vierailija
10/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me young man so horny write me young lady please! See ya ;)

Vierailija
11/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että mies joka kertoo tykkäävänsä konsolipeleistä saisi yhtään mätsiä naisilta, edes tältä kirjoittajalta

Ei niin, jopa naiset tietävät että pc-master race.

Vierailija
12/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi."

Sanon tämän nyt vielä kerran, niin että menee jakeluun:

1) Ruokaa

2) Seksiä

3) Turpa kiinni

T. Ykä"

Vierailija
13/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa, järkevä ja omillaan toimeentuleva insinöörimies etsii sielunkumppania. Olen 173 cm pitkä, painoa liki 80 kg ja ikää 47 vuotta. Minua kiinnostaa mökkeily, ruoanlaitto, syvälliset keskustelut ja scifi-ideat. Minusta on kiintoisaa, miten eri tavoin ihmiset ajattelevat. Nautin läheisyydestä, ja nukun mielelläni yhdessä, enkä häiriinny mahdollisesta kuorsauksesta. Pidän asuntoni ja itseni siistinä.

Toivon myös sinun olevan koulutettu ja kiinnostunut kokolailla samoista asioista. Ulkonäkösi, pituutesi, painosi tai ikäsi suhteen minulla ei ole toiveita.

Tämä ei herätä mitään kiinnostusta.

Vierailija
14/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan voisi olla mun kirjoittama. Harmi että olen tälläinen luotaan työntävä turbo nörtti.

Vierailija
15/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen akateeminen 30 v mies ja eronnut pitkästä parisuhteesta 2 v sitten. Mielenkiintoinen työ löytyy, mutta se ei ole minulle pelkkä elämänsisältö. Vapaa-ajallani olen kiinnostunut oppimaan uusia taitoja, viime vuonna suoritin eräoppaan pätevyyden ja tänä vuonna rakensin työväenopiston puutyökurssilla lipaston. Viihdyn luonnossa, mutta harrastan myös kuntosalia ja tennistä. Pidän matkustelusta ja olisi kiva saada reisduseuraa. En käytä juurikaan alkoholia, toivottavasti et sinäkään. Etsin kiinnostavan naisen aikuista seuraa, pintaliito ei ole minua varten. Jos kiinnostuot tästä, niin ota yhteyttä ja kerro vuorostasi jotain itsestäsi. Ollaan yhteydessä!

Vierailija
16/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Olen akateeminen 30 v mies ja eronnut pitkästä parisuhteesta 2 v sitten. Mielenkiintoinen työ löytyy, mutta se ei ole minulle pelkkä elämänsisältö. Vapaa-ajallani olen kiinnostunut oppimaan uusia taitoja, viime vuonna suoritin eräoppaan pätevyyden ja tänä vuonna rakensin työväenopiston puutyökurssilla lipaston. Viihdyn luonnossa, mutta harrastan myös kuntosalia ja tennistä. Pidän matkustelusta ja olisi kiva saada reisduseuraa. En käytä juurikaan alkoholia, toivottavasti et sinäkään. Etsin kiinnostavan naisen aikuista seuraa, pintaliito ei ole minua varten. Jos kiinnostuot tästä, niin ota yhteyttä ja kerro vuorostasi jotain itsestäsi. Ollaan yhteydessä!

Täydennys;

Minulla on hyviä vanhoja ystäviä, mutta se ei tietenkään korvaa mukavaa naisseuraa.

Vierailija
17/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho - olen vain hieman pidempi. Saako tätä käyttää jos joskus tulee tarvetta? :)

M47

Vierailija
18/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oho - olen vain hieman pidempi. Saako tätä käyttää jos joskus tulee tarvetta? :)

M47

kokeile ja kerro toimiko

Vierailija
19/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei sinä lapsesi jo kasvattanut lempeä vanha hippi! Toivon, että arvostat kädentaitoja ja ettei työelämällä ole sinulle kuin välinearvo. Et kaipaa sen enempää materiaa kuin ihmisjoukkojakaan. Lähtisitkö toisen metsäläisen kanssa kiireettä kuukausiksi tien päälle? Pössyttely ja satunnaiset terapiapsykedeelit ok, viinaan ei kosketa."

Mä olen kyllä omani jo löytänyt, ei mahtaisi löytyä toista.

Sinä minun veit, sinne meni. Toisaalta vanhuus on suhteellista, joten ehkäpä semi vanha lempeä hippi löytyis vielä mullekkin. Eli kopsaan tekstin ja vaihdan sen nuorempaan hippiin, mutta ei liian nuoreen, bonuksena tulisi Jared Leton ulkonäkö ja satunnaiset solit tai viinit. Hyvät kädentaidot vaihtaisin ruuanlaittotaitoihin ja kitaran soittoon. Lapsen jo kasvattaneen, melkein kasvattaneeseen.

Vierailija
20/38 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin sinua aikuinen nainen, joka käpertyisit syliini sohvalle katsomaan jalkapalloa. Ilahtuisin jos saisin sinusta myös peliparin beach-kentälle. Olen aamuvirkku ja aamulenkki koiran kanssa on rutiinini kaikilla säillä. Haluaisin joskus vaihtaa viihteellekin, nauttia pullon viiniä ja hihitellä iloisesti hiprakassa, kun kävelemme käsikädessä luokseni. Minulla on muuten korttitempun tekijän sormet ;)

Sinulta toivoisin vähintään F-kuppia ja kauniita yöpaitoja sekä sitä, että et nalkuta. Minulla ei ole hankalia exiä eikä pieniä lapsia, eihän sinullakaan.