Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä vanhempia.

Vierailija
28.05.2006 |

Siis miksi suurin osa vanhemmista ei halua lasten kavereita kotiinsa?

Siis en tarkoita että aina pitäis jaksaa ottaa vieraita lapsia kotiinsa, mutta edes joskus?

Meillä käy lähes päivittäin lasten kavereita ja niin kauan kun käyttäytyvät kunnolla saavat olla täällä. Mä nimittäin mielummin kattelen lapsiani välillä kotonakin kun annan niiden huinia koko päivän ulkona tai vieraissa kodeissa. Jotkut lapset käyvät näköjään kotona vain syömässä ja sitten taas mennään pihalle tai kaverin luo. Ja niille ei saa ikinä mennä vaikka välillä käyvät oven takana kysymässä.

Mä en pystyis käännyttämään sateella/kylmällä omaa lastani kavereineen pois AINA!

Ja toinen juttu on että joillakin vanhemmilla on joku raja kuinka monta lasta saa olla kylässä ja sitten jos vaikka on jo kaksi niin käännytetään se kolmas pois ovella ja sitten se palloilee yksinäisen näköisenä tuolla pihalla kun muut kaverit ovat kylässsä.

Mä päästän aina kaikki sisään jos meille vaan sopii tulla ja jos meno yltyy liikaa niin käsken kaikki rauhoittumaan tai pihalle. Mut en siis rupea syrjimään yhtä vain sen takia että lapsilla on jo tietty määrä vieraita -en tee niin omillekkaan kavereilleni.

Siis en vaan ymmärrä miksi jotkut vanhemmat eivät halua tutustua lastensa kavereihin ja antavat lapsen olla mielummi koko päivän muualla kuin että antaisivat kavereiden välillä tulla kylään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näillä joille ei saa koskaan tulla ei ole edes päikkäri-ikäisiä lapsia.

Ahtaista tiloista en tiedä.

Tuntuu vaan hassulta kun joidenkin lapset ovat joka päivä meillä ja leikkivät joka päivä myös yhdessä pihalla mutta ei koskaan niiden kodissa.

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä